Neumanin pisteet laskussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nekku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nekku

Vieras
Entisenä Dingo fanina olen aina sympannut Nipaa. Nyt vaan tuntuu, että pitäisi miehen viimeistään aikuistua. Inhottavaa lukea tällaisia juttuja:

"Muusikko Pertti Neumannista eronnut Diana Neumann kertoo kuulleensa huhun, että ex-mies olisi parhaillaan Espanjassa. Lasten olinpaikasta hänellä ei ole tietoa.

- Pertillä on lasten hoitovuoro, mutta kuulin että hän olisikin lähtenyt lomalle Espanjaan. Lapsista en tiedä. Toivottavasti he ovat mumminsa kanssa, huolestunut Diana kertoo.

Hän ihmetteli suuresti, kun Pertti kertoi julkisuudessa suunnittelevansa ulkomaille muuttoa pariskunnan vanhemman pojan, viisivuotiaan Noelin kanssa.

- Meillä on poikien yhteishuoltajuus, eivätkä lapset todellakaan muuta ulkomaille. Ja Pertillä on aina vain toinen poika lähdössä mukaan joka paikkaan. Tuntuu, että nuorempi lapsi häneltä aina unohtuu. Kaksi poikaa meillä kuitenkin on, Diana muistuttaa." MTV3 viihdeuutiset

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
pitää oikeen huhua lähteä julkisesti ruotimaan ja tuoda oman eroperheen ongelmat kaikkien räävittäviks.
joo,diana neumannin pisteet laski roimasti.

Samaa mieltä. Ja lapsethan oli "jaettu", toinen on dianalla ja toinen Nipalla. Kenen lie idea ollut, mutta onko se sitten ihme jos isä ottaa mukaa joka paikkaan vain toisen. Ja just viimeviikolla oli lehdessä hehkutettu kuinka diana on löytänyt uuden rakkauden ja on NIIN onnellinen, vaikka vasta kokenut raskaan ja vaikean eron kun rakastaa vielä Nipaa jne.. Oikeasti, selvittäisivät asiat keskenään eikä lehtien palstoilla!

pitää oikeen huhua lähteä julkisesti ruotimaan ja tuoda oman eroperheen ongelmat kaikkien räävittäviks.

Peesaan...se kai ei vaan voi luopua julkisuusarvostaan, vaan kaikki asiat pitää jauhaa lehdissä.

No sehän heillä on ollut eron jälkeen tapana. Nipa kertoo iltalehdelle ja iltalehden toimittaja soittaa Dianalle ja pyytää kannanottoa. Diana kuulee siis lapsiansa koskevat uutiset (kuten sen, että Nipa on muuttamassa ulkomaille vanhemman pojan kanssa) aina toimittajilta. Ja lähetti sitten lehden välityksellä viestin Nipalle, että hän ei tule antamaan lupaa ulkomaille muuttoon. Tämä on sitten ilmeisesti Nipan vastaveto ja taas on toimittaja soittanut Dianalle kertoakseen tilanteesta...Ikävää vain on, että vanhempien välit on noin jäissä, että kommunikaatio pitää hoitaa iltiksen kautta.

Samaa mieltä. Ja ei taida olla kuitenkaan se äiti, joka tässä eniten kärsii :/

Alkuperäinen kirjoittaja Adea:

Samaa mieltä. Ja ei taida olla kuitenkaan se äiti, joka tässä eniten kärsii :/

Joo, mä uskon kyllä, että Neumanille ero ollut tosi vaikea vaikka kuinka esittänytkin, että on ok. Minulla kuitenkaan ei nuo Dianan pisteet pahemmin laske, kun en ko. henkilöstä mitään mieltä ole ennenkään ollut. Nipan uraa olen sen sijaan pitkään seurannut ja minut yllätti kuinka lapsenomainen on.

En haluaisi kuulla KUMMANKAAN suusta näitä juttuja, en sen miehen, enkä naisen. Miksi pitää puida eroa lehdissä, yhh :/ Sotketaan vielä lapset siihen. Saa nähdä mitä tuosta vielä kehkeytyy.

Alkuperäinen kirjoittaja nekku:
Alkuperäinen kirjoittaja harmis:
Neumanit varmaan järkyttyy nyt todella pahasti kun heidän pisteensä laskivat palstalaisten silmissä :D Ja niin paljon kun he ovat niitä pisteitä koittaneet saada :D

Joo, tuskin palstaa lukevat :)

Mä taas olen melkein varma, että Diana N. googlettelee nimeään ihan päivittäin ja seuraa, mitä hänestä kirjoitellaan. Any publicity is good publicity hänen mielestään, luulen ma..

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:

Peesaan...se kai ei vaan voi luopua julkisuusarvostaan, vaan kaikki asiat pitää jauhaa lehdissä.

Susanna Sievinen nro:2. Mitä vielä seuraa...

Yhteistyössä