Neula läpi sormen

sattuu muuten ihan sikana :'( :'(
imurin "pussia" tyhjensin kun on toi säiliö malli, ni siellä olikin neula, holahti keskarin sormen päästä läpi viistossa kynnen reunan alta,kiva oli lekuris aamulla käydä et sain sen pois :'(

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja ÄläItkeBaby:
ei sitä silleen onneks särje,varmaan toi kun kynsi otettiin osittain pois tekee ton epämiellyttävän olon tohon.saa exsälle nyksälle näyttää keskaria kato mikä mulla on :D .
:x :x Miä olisin varmaan pyörtynyt :ashamed:
Kyl se vähän heikkoo teki,jouduin vie muksut raahaan mukana ja mulla oli kaks myötätunto surijaa ja voivottelijaa mukana..mutta en valita kaverilla meni naulapyssyllä ranteenläpi naula joku vika siihen oli tullu :$ :x

mammalainen
Mä oon kahteen kertaan ommellut ompelukoneella sormille, toisella kertaa kynnestä läpi. Ihan kotikutoisesti laastarilla parantelin, oon tosi huono menemään lääkäriin.

kannanottaja
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
ei sitä silleen onneks särje,varmaan toi kun kynsi otettiin osittain pois tekee ton epämiellyttävän olon tohon.saa exsälle nyksälle näyttää keskaria kato mikä mulla on :D .
:x :x Miä olisin varmaan pyörtynyt :ashamed:
Kyl se vähän heikkoo teki,jouduin vie muksut raahaan mukana ja mulla oli kaks myötätunto surijaa ja voivottelijaa mukana..mutta en valita kaverilla meni naulapyssyllä ranteenläpi naula joku vika siihen oli tullu :$ :x
Yyyyyhhhh! Faija kans pentuna polkas naulan jalkaterän läpi... Ja ite oon ommellu koneella sormeen, mutsi taas teollisuuskoneella kynnen läpi sormen toiselle puolen, jotta sattuuhan näitä. Mut tuo kynnen poisto tekee varmaan inhaa.

Yhteistyössä