N
nyt harmaana
Vieras
Mulla näin; Puhelin erittelyistä käy ilmi että oon käyny puhelimella netissä. Soitin asiakaspalveluun että kuinka näin on? Nyt tuli viesti että käyttöä on todella on tapahtunut. Datasiirtoa kulunut sen verran että ei ole pelkkää taustakohinaa. Itse en todellakaan ole käyny netissä eikä kyllä lapsetkaan...ovat se verran pieniä ettei ne ymmärrä. Yhtenä päivänäkin ollu muka yli tunnin ja eräänä iltana ollu vähän ennen kymmentä???? Ja toki muitakin käyttöjä ollu. Kuinka tää voi olla mahdollista kun tiedän satavarmasti ettei oo ollu käyttöä. Mulla on tää kone sitä varten että tällä käyn netissä jos tarvetta. Pienistä rahasummista on kyse kuitenkin (onneksi) mutta kuitenkin.
Onko kellään käyny samatin? Tää vielä on niitä paketteja että tässä pitäis olla nyt sitte 2v kiinni /c= Mutta jos tällaista on niin eikö tällä syyllä oo mahdollista purkaa sopimus????
Onko kellään käyny samatin? Tää vielä on niitä paketteja että tässä pitäis olla nyt sitte 2v kiinni /c= Mutta jos tällaista on niin eikö tällä syyllä oo mahdollista purkaa sopimus????