Suosittele edullisia vaunuja / yhdistelmiä!?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mitkä ostan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mitkä ostan

Vieras
Olisi "iltatähti" tulossa ja pitäisi vaunut hankkia. Kova kantokoppa olisi jo valmiina, mutta vaunut puuttuu. En raski kovin kalliita hankkia kun ei tarvitse mennä kuin tällä yhdellä lapsella. Ja rahakin on tällä hetkellä tiukilla. Suositelkaa siis halpoja vaunuja jotka kuitenkin ovat hankkimisen arvoiset!

Paljoa en kuitenkaan vaunujen kanssa liiku joten pakollisia ominaisuuksia ei tarvis olla oikeastaan kuin heittoaisa. Sen verran on kokemusta että tuulen ja auringon takia heittoaisalle olis ollu aiemminkin käyttöä.

Meillä on Habernkornin vaunut, ja oon ollu tosi tyytyväinen. Ne oli vuoden verran tosi aktiivisesa käytössä, nyt satunnaisessa käytössä, kun tarvetta enemmän tuplille. Mutta noissa tosiaan hinta-laatusuhde oli kyllä kohdillaan, ja on hyvät kärryt kaikinpuolin.

Meillä on bora kombit, mitkä haukutaan täällä. Mut meitä ne on palvellu tosi hyvin, ja olen niihin tyytyväinen. Sitä en tiedä, et onko uudemmissa malleissa tuo heittoaisa, meillä ei vielä vm 2002 ole sitä.

oikeesti edullisia on carena ja abc. Makuasia tykkääkö vai ei. Itse olen carenaa käyttänyt ja hyvin pärjännyt niiden kanssa. Kun autolla kuitenkin kuljetaan paljon. Riippuu käyttötarkoituksesta.

Emmat! Tyylikkäät ja halvat, noin 200-250? ja tulee kylläkin se kantokoppa mukaan. Pehmeä siis. http://www.lastentarvike.fi/images/Tuotekuvat/Large/Emma_Bestar_Black.jpg

ABC on hyväksi havaittu ja halpa :) Meillä kolmipyöräiset, enkä enää ikinä vaihda nelipyöräisiin.. Meillä on kylläkin vaan irrotettava istuinosa, minkä voi laittaa kummin päin tahansa. Mutta kuomu menee aivan alas asti, joten voi olla kummin päin tahansa, niin ei siltikään aurinko paista tai tuuli käy :) Harvoissa rattaissa muuten menee kuomu todella alas, mutta näissä menee!! Ainiin, ja näissä rattaissa oli pehmeä kantokoppa missä lapsi oli vauvana, nyt vaan siinä ratas osassa..

Yhteistyössä