T
turha ostos
Vieras
Jos on ostanut Visalla, siis luoton puolelta nettikaupasta niin miten se rahojen palautus toimii? Siis jos luottolaskua ei ole tullut vielä niin maksaako ne sen summan luottokunnalle niin että se vähentyy mun laskusta, vai maksetaanko se mun tilille ja maksan luottolaskun? Jos ne maksaa sen luottokunnalle, niin entä jos se luottolasku ehditään lähettää ennenkuin palautusrahat tulee niin voiko sen vain jättää maksamatta? Kun en ooo ostanut mitään muuta luotolla enkä ihan heti varmaan ostakaan. Entä onko Heppo-nimiseen kauppaan helppo ylipäätänsä palauttaa tuotteita?
Tiedän jo että joudun palauttamaan yhdet kengät, vaikka ne ei oo edes vielä tulleet. Tilasin nimittäin alesta, ja sattumalta törmäsin tänään kaupungilla samoihin kenkiin ja oli pakko koittaa, ja harmikseni totesin että se koko jonka tilasin onkin liian pieni. Tilaus oli näköjään jo lähetetty joten sitä ei voi enää perua, kenkiä ei voi vaihtaakaan kun se mulle sopiva koko on loppu. Tunnen itseni tyhmäksi kun menin tilaamaan koko kengät, ois vaan olleet ihan älyttömän hyvässä tarjouksessa.
Tiedän jo että joudun palauttamaan yhdet kengät, vaikka ne ei oo edes vielä tulleet. Tilasin nimittäin alesta, ja sattumalta törmäsin tänään kaupungilla samoihin kenkiin ja oli pakko koittaa, ja harmikseni totesin että se koko jonka tilasin onkin liian pieni. Tilaus oli näköjään jo lähetetty joten sitä ei voi enää perua, kenkiä ei voi vaihtaakaan kun se mulle sopiva koko on loppu. Tunnen itseni tyhmäksi kun menin tilaamaan koko kengät, ois vaan olleet ihan älyttömän hyvässä tarjouksessa.