Nettiseksiä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
On aamu,tai oikeastaan päivä..kello lyö kaksitoista,mutta mulle,välivuotta pitävälle 19v pojalle se ei niin justiin ole.
Asun kotona kun ei ole oikein rahaa.Taas saan päivän nauttia omasta rauhasta.kun porukat ja sisko on pois.

Kuppi kahvia ja läppäri auki,mun seuraelämä on yhdessä chatissa.
Selailen tuttuja ja vaihdetaan pari sanaa tuttujen kans.

Nyt on mielessä kyllä yks toinen juttu kuin kuulumisien kysely.
Nimittäin sellaista sutinaa pitäisi saada,vähän paineenpoistoa.
Sitä seuraa en tietenkään tutuista hae,vaan ihan oudoilta nimimerkeiltä.

Outoja fantasioita ihmisillä,olla sukulaisen kans.ei nappaa.Haluisin vaan suoraa viestienvaihtoa mitä tehdään toisillemme..ehkä kuvia.

hmm..Sanna22..Juttelee ihan mukavia.Positiivinen.Ei vielä mitään 'sellaista'juttua vaikken kehtaa vielä viestailla että oon hieman kovana sängylläni.
Hän kertoo olevansa kanssa yksin kotona,etäpäivä koulusta.Kahvia keittää ja voisi päiväkahvitkin tarjota;)
No ohops,tosta lähtee heti mielikuvitus laukkaan.
"ehkä näin etänä voidaan kahvit juodakkin,mut oon vähän alipukeutunut boxereissa;)" vastaan hänelle mielenkiinnolla kokeillen kepillä jäätä.
Meni vissiin liian rohkeasti kun ei vastaa..käyn sitten hakeen sitä kahvia lisää ja kattois vaikka uutiset.

Tulen takaisin sängylleni ja sanna on vastannut.
"No mullakin on vaan tällaset hipsterit ja pitkä t-paita..että ei tässä pukukoodia ole vaan onko toiveita;)"
No NYt päästään asiaan ajattelln ja lasken oitis boxerini nilkkoihin,tuo viisari nousee heti ylöspäin.
Onneksi on hyvä mielikuvitus.Menen sängylleni makaan ja nostan läppärin vatsalleni.

Vai asuja.Totatota,no sukkahousut on sellainen salainen pahe,mut sitä ei naiset aina ymmärrä mut kokeillaan.
"No säärien peitoksihan sopii hyvin sellaisaiset tummat läpikuultavat sukkahousut;)" vastaan
"ai että voisin kutitella sua sukkisvarpailla vai;)" sanna vastaa
mmmh,ajatukseni lähtee heti laukalle ja vähän käsikin läppärin takana.Täytyy koittaa malttaa.
Kuinka sääri ja varpaat koskettelee kylkeä ja ja ja...
"Haloo,katositkos" sanna laittaa viestiä
Hitto oon ihan omissa maailmoissani
"Sori,en kun meni ajatukset tai siis yritän kuvitella ne 'sukkissääret:D" vastaan äkkiä että
"Vaai niiin...hmm.." sanna vastaa ja jään miettiin ollaankohan ihan samoilla asioilla täällä

Pian saan sannalta uuden viestin,joka sisältää kuvan.
Hän on kyljellään,kuva on otettu alaviistostasta,tummat läpinäkyvät sukkahousut,paidan alta näkyy hivenen haarakiila ja pikkarit,eiku..ei niitä ole..vain karvaton alapää nätisti viivana.
Kaluni paisuu läppärin takana ihan täyteen mittaan,tässä pitäisi kirjoittaakkin,ajattelen.

"Kelpaakos?;) millainen 'reaktio' tuli?;)" sanna vastaa kuin kiusaten kunnolla
Nostan läppärin reisilleni,kaluni sojottaa pystyssä.Käännän kantta niin ettei kasvojani näy ja nappaan kuvan.
Kahvikuppikin näkyy vieressä ja hivenen raskaat kassitkin,onkohan liian pervo ajattelen.
Sanna laittaa taas viestiä,kuvan,hitto tää on kiihottavaa ajattelen ja hieron hiljaa kaluani samalla
Hän on haarat auki ja levittää sormillaan sukkiksien alla olevia häpyhuuliaan.
"Vaikutat oikein kovalta;);) voisin vähän hyväillä haaroillani sitä";) hän kirjoittaa
Ei hemmetti menee kiihottavaksi,yritän olla runkkaamatta kunnolla liikaa ja nappaan kuvan toimistani.

Yhtäkkiä kuulen aivastuksen toisesta huoneesta.Hemmetti onko Mari kotona.
"Mari! etkö sä oo koulussa" huuhdahdan kun ääni ei voi olla muun kuin siskoni.
"
pieni paussi" sanna laittaa viestiä

"No en ole tänään enkä mee" Mari huudahtaa huoneestaan jotenkin äkäisesti.
Vai niin,tipahdetaan kerralla sitten fantasioista ajattelen.Tuo sannakin katos.

Hetken päästä sanna tulee takaisin
"SSSSoori,mulla vähän nuha,vieläkö oot tunnelmissa"
"joo,siis olen.joo ei täs.Mullakin oli vähän keskeytystä,en ihan niin yksin oo" vastaan
"aijjaa.No se sattui,täällä sama tilanne.Mut mut,panettaa,sä voisit laittaa vähän sellaista toimintaa niin vois vähän hieroo tuolta sukkiksien alta" sanna vastaa aikas kiimoissaan.

Asetteln läppärin sopivasti ja laitan videokuvauksen päälle,runkkaan hitaasti kaluani,niin että terska paisuuu kunnolla.
Lähetän sen sannalle,alan olla jo aika valmista.

"Toi tuntus tosi hyvältä,ootas" sanna vastaa lyhyesti
mitä nyt ajattelen..noh eipähän tuu liian nopeaa touhua .

Läppärini piippaa,siellä on suora cami päällä,ei hemmetti.
Avaan itsekkin liven päälle ja alan runkata
"hitto kun tuohon nylonpilluu sais hieroa kunnolla" huokaan ääneen ja runkkaan
"no tonko sais tohon niin ei tarvis sormia" kuulen sannan äänen jotenkin tutuksi
"hemmetti,lamppu" sanna sanoo ja kurottautuu lampun perään joka rysähtää lattialle..

Samassa kuulen Miran huoneesta rysäyksen,Sanna kääntyy muhunpäin.
"Sori taas mä oon tälla" hän sanoo nähden kasvoni.
"hemmetti" hän laittaa käden kasvoilleen ja laittaa camin kiinni..sanna siis..Tai oikeastaan Mari,siskoni

Olen itse kiimoissani ja ihan sekaisin,mitä hemmettiä.Hitto Mari,sattuko sille sen lampun kans.
"Hei,Ootko sä kunnossa" huudahdan spontaanisti Marille
"joo..tota,oohan mä" hän huudahdtaa..

Seuraa sekuntien hiljaisuus ja sen perään naurahdamme kummatkin isoon ääneen

Mun on pakko mennä Marin huoneeseen selittään
"tota siis,en mä tienny että sää oot tai siis avaan oven jotenkin rennosti vaan ja hymyilen
Mari istuu sängyllä ja alkaa kanssa elehtiä kuin selittäen
"joo,ei siis ollu ollenkaan tarkoitus,mutkumutkumutku" hän nauraa samanlain nololle tilanteelle

Jäämme katsoon toisiamme silmiin,mä boxereissa,kalu vielä puolikovana.
Mari valkoisessa paidassaan ja sukkahousuissaan istuen kuin toiminta keskeytetty.

Ujonsekainen katseemme hakeutuu hieman alemmas välillä,hän katsoo boxereitani ja mä lannetta.
"ei menny ihan loppuun"mari sanoo kysyvästi
"ei,ei kauoa ois menny" sanon nopeaa vastauksesi.

Katsomme hymyillen toisia silmiin ja samalla Mari vetäisee lampun seinästä.
"Vittu ihan sama" hän naurahtaa ja menee selälleen hämärässä ja aukaisee haaransa.
Kuulen nylonin kahinaa ja kohta kostea litinää,huohotusta.

Raotan itsekkin boxereita ja alan sormillani runkata,ei kestä kauoa että laukean.Tempaisen lastin boxereihini.

Marikin vääntelehtii nopeaa ja sitten huokaisee raukeana.
"Kai sä päästit housuihis,nii ei tarvi siivota."hän sanoo
"joo" saan sanottua vaan..

Repeämme nauraan jälleen,että sellaiset orkut.
 
  • Tykkää
Reactions: Parim

Yhteistyössä