No, kokemuksia ja mielipiteitä on yhtä paljon kuin vastaajia, mutta haluan kertoa oman kokemukseni. Mieheni "hurahti" noihin nettipeleihin ja niinkuin sanotaan nälkä kasvaa syödessä. Kone pitää olla auki koko ajan, aamulla ennen töihinlähtöä, töiden jälkeen välittömästi ja viikonloppuisin aamu seitsemästä puoleen yöhön. Olen kokeillut kaikkea, aluksi olin muka kiinnostunut, sitten vihjailin että "hei, minä ja lapsetkin ollaan olemassa", sitten uhkasin ja kiristin, keskustelin, yritin neuvotella ja pyytää mutta mikä tulos... sama jatkuu edelleen.
Ja mitä itse olen noita pelejä seurannut ne EIVÄT TODELLAKAAN ole lasten silmille sopivaa katseltavaa. Itse olen myös tehnyt niin että viivyn iltalenkillä pidempään, menen ystävien kanssa kahville jne. mutta sitten lapset soittelevat minulle että koska tuut ja mitä voidaan syödä, voinko tehdä sitä ja tätä, sillä isä vain istuu koneella ja on täysin muissa maailmoissa, jos joku kehtaa mennä häiritsemään ja kysymään jotain, saa vihaisen tuhahduksen vastaukseksi ja käskyn mennä pois häiritsemästä. Sitten mies kehtaa ihmetellä miksei lapset uskalla puhua hänelle.
Eli meidän tapauksessa addiktio on mennyt jo ihan äärimmilleen, sekin kyllä alkoi ihan viattomasta pienestä pelikokeilusta. Ja koska minä olen vain yleiskone ja minut huomataan vain kun halutaan seksiä, olenkin päättänyt panostaa nyt itseeni ja katsoa jos vaikka saisin sen huomion muualta. Himot ne on hiirelläkin...
Josko sitten kun minä ja lapset asutaan muualla, siinä pelatessaan huomaisi mitä hänellä oli. Jos ei huomaa niin sitten lähtöni oli todella aiheellinen. Mutta tämä tapahtui meille, ei tarkoita sitä että samalla kaavalla mennään muissakin perheissä. Toivottavasti ap:n mies tajuaisi asian ja suhteuttaisi ajankäyttönsä. Harrastaa saa ja pitääkin mutta rajansa kaikella. Minun mielestäni.