Nettipankki sekoilee, joudunko maksamaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nettipankki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nettipankki

Vieras
Eli, maksoin neljä laskua nettipankissa. Kaksi laskuista näkyi tämän jälkeen ihan normaalisti miinuksena tiliotteessani, mutta kaksi laskua näkyi ensin miinuksena ja sitten samantien plussana, eli oli tullut bumerangina takaisin tililleni. Huomasin tämän ihan vahingossa, en olisi normaalisti käynyt tarkistamassa tiliotettani. Miksi maksu tuli samantien takaisin? Kaikki tiedot olivat ihan oikein, tarkistin vielä monta kertaa. En nyt maksanut laskuja uudelleen, eli kysymys on, tuleeko muistutus lasku, vaikka olen itse maksanut laskut ihan oikein?

Ok, ok, mutta kun kyselit tosta muistutuslaskusta että lähteekö, niin sitä meinasin ettei varmaan siihen asti kannata odotella.

En oo itse törmännyt vastaavaan.

No höh, ethän sä nyt niihin firmoihin lähe soittelemaan mihin sen laskun olis pitäny mennä vaan sun pankkiin joka mokas niiden useemman laskun lähetyksen? Sehän sen mokan on tehnyt.

[QUOTE="pinja";25107834]No höh, ethän sä nyt niihin firmoihin lähe soittelemaan mihin sen laskun olis pitäny mennä vaan sun pankkiin joka mokas niiden useemman laskun lähetyksen? Sehän sen mokan on tehnyt.[/QUOTE]
Parempi soittaa sinne firmaan, ne osaa sanoa siellä heti että onko lasku maksussa.

Yhteistyössä