Nettipaikka, jossa voisi tavata älykkäitä miehiä anonyymisti?

• Viestiketjun aloittaja Daffelpuffel
  • Ensimmäinen viesti
Daffelpuffel
Onks vielä semmosia keskustelupalstoja, joissa vois perinteiseen tapaan jutskailla ihmisten kanssa anonyymisti? Ja tarkotan semmosta paikkaa, jossa oli muunkinlaisia miehiä kuin "Jake22cm" jne?

Kun ei viittis ihan heti lähtee kuvia lähettelee ja osoitteita kertomaan. Ja panoseuraa en etsi vaan mielenkiintoisia ihmisiä. Ja sitten myöhemmin kenties vakavampaakin, mutta se on sitten eri juttu.

:-(((
Sama hakusessa... ei kiinnosta yhden illan jutut. Ei panoseura. Ei ravintolat, mutta kaikkialle pitäisi olla "profiil!, joka on myyvä... *huoh - ei kiinnosta*, joten olen yksin!

"ap"
Cityn chat oli aikoinaan semmonen paikka. Toki sielläkin valtaosa oli "Mikko24cm"- tai "PenaTre"-tyyppisiä, mutta paskan seasta löytyi vaikka mitä... nyt tuo chat on ihan kuollu.

[QUOTE="vieras";27903457]Siis eikö tän palstan miehet nyt oman käsityksensä mukaan oo jonninverran keskivertosonnia fiksumpia?[/QUOTE]

mä olen kyllä sitkeesti väittäny toisin aina. :xmas:

[QUOTE="vieras";27903457]Siis eikö tän palstan miehet nyt oman käsityksensä mukaan oo jonninverran keskivertosonnia fiksumpia?[/QUOTE]

Keskustelukykyinen ja älykäs ei mielestäni mene ihan käsi kädessä.

Jopa suomi24:ltä voi löytää fiksuja ja älykkäitä miehiä, mutta ennen kuin se helmi löytyy, on jaksettava kahlata paskassa. Zemppiä!
Ollaan tästäkin ihan samaa mieltä...Tykkäät säki helmistä koruissa...Zemiä sulleki.
Kun kaikki siskojen miesten ja serkkujen kaverit plus entiset koulukaverit on käyty läpi, ei välttämättä oo muuta mahollisuutta...ku ettiä miestä nettipalstoilta!!:headwall: Zemiä kuiteski!

Yhteistyössä