nettilaihdutusryhmistä

  • Viestiketjun aloittaja ritulii
  • Ensimmäinen viesti
ritulii
Aattelin kysyä onko kellään jo kokemuksia tuosta Keventäjistä?

Tuttuni aloitti justiinsa ja sanoi että kalorimäärä on niin hurja ettei hän jaksa syödä kaikkea?!? Ihmettelimme onko hänelle laskettu kaikki oikein vai voiko oikeesti olla niin. Hän kyllä on laittanut sinne itsekkin viestiä, joten joskus kuulen onko asia kunnossa.

Mietin vaan ehtiikö sitä joka päivä koneella käymään, kun nytkin käyn vaaan kaksi kertaa viikossa tsekkaas sähköpostit....

 
No itse aloitin viikko sitten lauantaina. Laihdutuksessa ongelmana on ollut ennen ja edelleen erittäin epäsäännöllinen elämänrytmi. Voi kuulostaa hölmöltä, mutta en läheskään aina kertakaikkiaan ehdi syömään päivän aikana juuri mitään ja sen vuoksi minun elimistöni on aina jonkinlaisessa "panttaustilassa".

Nyt sitten ajattelin, että ainakin YRITÄN laittaa kaikki ylös mitä päivän aikana suuhuni pistän, ja YRITÄN syödä säännöllisemmin ja YRITÄN juoda vettä tarpeeksi päivän aikana. Itse pidän sitä kalorimäärää ohjaavana, tärkempää minulle on se, etten sorru erityisen kiireisenä päivänä napostelemaan jotain vähemmän elimistölle hyödyllistä.

Olen pystynyt nyt ainakin toistaiseksi pitämään kirjaa syömisistäni, liikunnalle ei ole valitettavasti ollut vielä aikaa niin paljon kuin pitäisi, mutta jospas tämä tästä vielä onnistuisi. Olen laittanut vihkoon ylös syömiset, ja jos en ehdi koneelle, laitan sitten useamman päivän kerralla.

Viikossa on nyt pudotusta vajaa kg ja olen tähän tyytyväinen, koska olen tällä ruokapäiväkirjan pitämisellä saanut makean napostelun kuriin.
 

Yhteistyössä