Nettikirpputori vähänkäytetty.fi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Jokin aika sitten löysin nettikirpputorin, josta voi ostaa monilta myyjiltä yksillä postimaksuilla. Löysin kätevästi lapsille luistimet, ulkohousut, puseroita ja pokemon-kortteja edullisesti. Valikoima ainaki lastenvaatteissa on hyvä ja tosiaan mukavaa, kun voi yhdellä tilauksella hoitaa kaikki ja palautusoikeuskin on. Ilakoin ostoksistani kavereille ja kukaan ei ollut kuullutkaan koko putiikista. Siksipä nyt ajattelin jakaa tämän ilosanoman teidänkin kanssanne, jos ette olleet tietoisia aiemmin.

Onko teillä kokemuksia ostajina tai myyjinä?

https://vahankaytetty.fi

Hyviä kokemuksia on! Oon sekä ostanut että myynyt. Aloitin myyjänä, sain useita kymppejä vaatteista ja sitten innostuin vähän myös ostelemaan. Toi on kätsää, että ei tartte maksaa postikuluja kuin kerran, ja saa myös palauttaa, jos ei oo tyytyväinen.

Minä olen myynyt vaatteita jo usealla sadalla eurolla, olen lähettänyt 3 laatikkoa sinne muistaakseni, eka kesällä 2016. Huomasin kun hiljattain tutkin myynnissä olevia tuotteita että saatan tilata itsekkin kun vaan ehdin.

Niin ja tämä ei ole firman mainos vaan seuraavaksi hieman oma; Minulla on tälläkin hetkellä myynnissä erä (10583 hakukenttään niin saa esille) ;) Paljon käyttämättömiä vaatteita joka on jäänyt itseltäni kaappiin roikkumaan ja päätin myydä.

Hintaansa nähden huonokuntoisia, olen itse miettinyt vastaavassa kunnossa olevista, kehtaanko antaa edes ilmaiseksi. Jotain polvista kuluneita vuosia vanhoja haalareita ym. kymmenenkin euron pintaan. Etsikää vaatteita muualta, esim. kauppojen alet. Ei mitään järkeä maksaa kylmästä, hiutuneesta reimatecistä yli vitosta.

Tilasin vähäkäytetty.fi sivulta ison taulun viikko sitten sunnuntaina ja olin innoissani nyt mua alkaa kyllä epäilyttään että onko tämä sivu sittenkään niin luotettava sillä viikonkin odottelun jälkeen ei ole tuote saapunut postille ja viivästyksen syynä on tikkari kampanja josta oli tikkarit päässeetloppumaan elikä asiakas palvelijan mukaan he odottivat uutta lastia tikkareita eivätkä sen takia olleet päässeet lähettämään ihan asiakkaiden tilaamia tuotteita en suosittele ainakaan odotus ajan perusteella kenellekkään ainakaan semmoiselle joka on kärsimätön

Yhteistyössä