Nettikirppisten iloja, osa 25 811

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anatolia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heh. Suurin osa mun kohdalle osuneista on olleet ihan täyspäisiä, mutta joitain outoja on osunut omallekin kohdalle. Yksi huuto.net -ostaja haukkui mut ovella pystyyn siitä, että myymäni tuote oli kadonnut sen jälkeen kun hän oli sen ostanut. Olisi halunnut vielä kerran tarkistaa tuotteen värin, mutta kun ei enää löytänyt sitä. Häviäähän ne toki suljettujen puolelle, kun sulkeutuvat. Höh. Värikin oli sitten väärä, joten jätettiin kaupat tekemättä. Kiitokseksi antoi negan, kun olin hävittänyt kohteen. Meinasin ensin kommentoida negaa, mutta ajattelin jokaiselle ostajalle selviävän jo negan palautteesta, ettei kyseessä ollut ihan täyspäinen tyyppi.

Mutta kyllä ne myyjätkin voi olla vaikeita, luulisi rahan kiinnostavan ja olevan halua päästä tuotteesta eroon. Viime viikolla sulkeutui huuto, kysyin heti sulkeuduttua, että voinko hakea tällä viikolla alkuviikosta (mies yövuorossa, joten mulla päivisin auto käytössä). Vastaus tuli, että sopii. No sitten tällä viikolla laitoin viestin, että voinko hakea+ päivän ja ajan, niin ei ole myyjä vastannut mitään. Ärsyttää, nyt on jo loppuviikko. Tekisi mieli perua koko kaupat, mutta negaahan siitä tulisi.

Mä en ikinä mene kenenkään kotiovelle tai päästä mun kotiovelle hakemaan, aina sanon että rapun edessö tai jossain läheisellä bussipysäkillä just tollasten ihmehiihtäjien takia :D

Mä oon niin uusi tuolla huuto.netissä että vielä ei oo sattunu mitään hulvattomia kohdalle.

Äääh pakko purkautua! Mulla huutismyymisestä hyviä ja huonoja kokemuksia, viimesin huono.. Jos ilmotuksessani lukee NOUTO paikkakunnalta A tai B niin mun mielestä se pitää myös pystyä noutamaan sieltä!! Itse selvitin mielestäni tyhjentävästi tekemiseni ja olemiseni parin viikon ajalta ja mistä tuotteen voi noutaa, mutta ostajalle olisi käytännössä käynyt vain yksi päivä ja kellonaika viikosta jolloin hän voi sen noutaa (ja silloinkin ehdotti kaupungin keskustaan treffejä, meiltä yli 3km sinne). Minulla on ainoastaan intresseissä päästä tavarasta eroon joten mielestäni olin todella joustava noutomahdollisuuksien suhteen, mutta mietin vaan KUINKA paljon olisi sitten pitänyt vielä joustaa??? Olisin vielä voinut laittaa miehenikin asialle tuomaan tuotteen sinne keskustaan useampana päivänä viikosta, mutta EI.. Ja ostaja ei yhtään ilmoitellut omista liikkeistään, sanoi vain kaikkeen "ei käy".. Kauppoja ei sitten tullut, grr.. Sain neutraalia palautetta, onko se siis ansaittu koska en voinut toimittaa tuotetta paikkaan A yhtenä päivänä viikossa tiettyyn kellonaikaan??

Voi luoja mitä juttuja :D
Omalle kohdalleni on onneksi sattunut vain ihan normaaleja ihmisiä. Kaikki noutomyynnit on kiltisti tulleet hakemaan tavaransa koti ovelta ja tarvittaessa olisi tietenkin vessassakin saanut käydä.

[QUOTE="meee";26105675]Voi luoja mitä juttuja :D
Omalle kohdalleni on onneksi sattunut vain ihan normaaleja ihmisiä. Kaikki noutomyynnit on kiltisti tulleet hakemaan tavaransa koti ovelta ja tarvittaessa olisi tietenkin vessassakin saanut käydä.[/QUOTE]

Mä en todellakaan päästä outoa (siis kirjaimellisesti outoa :D ) ventovierasta ihmistä sisälle kotiini, edes vessaan.

On sata kertaa kivempi asioida sellaisen ihmisen kanssa, joka osaa kirjoittaa suomea ja kertoa nimensä. Jotenkin karmii edes vastata sellaiselle, joka kyselee tuotteesta tyyliin "onxviel vapaana mä ostansen mut maksan 5eurooo vaan ku kela maxaa nii myähään ET MYY MUILLE". Yleensä nää runebergit eivät edes palaa asiaan, vastasipa heille mitä hyvänsä. Jotkut viestit kuulostavat lähes kiristysyrityksiltä, mut ehkä kaikki vaan eivät osaa ilmaista itseään kirjallisesti:)

Alkuperäinen kirjoittaja niitäriittää;26104482:
juuh, yhden ostajan mukulat kirmasi meidän olohuoneeseen kuin kotiinsa (ikinä en ollu ennen ko ihmisiä nähnytkään) ja äiti eli tämä ostaja vaan naureskeli ja rupesi juttelemaan niitä näitä... yksi ostaja ihminen kerran halasi minua :0

Ihana! Kunnon suomalaisen kommentti :laugh: Ja siis mustakin ois ihan kauheeta jos tuntematon halais mua, se on kiusallista :D

Yhteistyössä