Nettikirppisten iloja, osa 25 811

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anatolia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Anatolia

Aktiivinen jäsen
24.08.2010
32 527
5
36
Kävipä sitten eräs mulle täysin tuntematon nainen noutamassa ostamansa tuotteen.

Kun avasin oven, hän hihkaisi: "Aiiii, sä olet raskaana, eikä! Olisit sanonut, mä en tiennyt!" (miks v*tussa olisin sanonut, tuikituntemattomalle, ja miksi hänen kuuluisi tietää?).

Sitten taputteli mahaani, kunnes otin askeleen taaksepäin.

Sitten alkoi kyselemään kaikenlaista raskausasiaa, johon en juurikaan vastannut, tyrkytin vaan sitä hänen ostamaansa tuotetta ja sanoin että niin, se oli sitten viis euroa, kiitos...

Lopussa vielä kurottautui taputtamaan mahaani ja sanoi että "Oikein ihanaa, hyvää jatkoa sulle! Olisit sanonut niin olisin tuonut jotain vauvalle!".

Koko ajan onnistuin hymyilemään, olemaan nätisti, jne.

Ei jumankauta :headwall: :laugh:

Ja toinen tapaus, osti parin euron vauvanvaatteen; "Kai sä toimitat sen tänne Lietoon?". No ööö, en toimita, jos ilmoituksessakin luki että nouto täältä Turusta, ihan Kaarinan rajalta..."Tänne tulee busseja tosi hyvin" oli vastaus kun käytin 'mulla ei oo autoa'- korttia. Siihen totesin että en yhtään epäile, mutta en nyt ole sinne Lietoon tulossa kuitenkaan. "No keskustaan sit (Turun siis), tänään illemmalla?". Totesin että en ole tänään keskustaan menossa. Alkoi vänkäämään että tulisit nyt, johon totesin että okei, mutta myyntihintaan lisätään sitten 2,50 € bussilipun hinta. Tämä oli kuulemma pöyristyttävää, miten kehtaan edes ehdottaa? No siten, että miksi helvetissä maksaisin 2,50 € siitä, että pääsen keskustaan viemään vauvanvaatteen, josta tienaan 2 euroa...:headwall:. Postitusta ehdotin mutku se vaate tarvitaan viikonlopuksi, ja ne postikulutkin on aika lailla (0,75 egee). No, pitkin hampain lupasi tulla noutamaan sen huomenna.

Aion silti jatkaa Huutis- ja FB-kirppistelyä :D, suurin osa ostajista on erittäin jees, mutta muutama 'helmi' osuu aina joukkoon.

juuh, yhden ostajan mukulat kirmasi meidän olohuoneeseen kuin kotiinsa (ikinä en ollu ennen ko ihmisiä nähnytkään) ja äiti eli tämä ostaja vaan naureskeli ja rupesi juttelemaan niitä näitä... yksi ostaja ihminen kerran halasi minua :0

Joo mullakin on pari mielenkiintoista tapausta tässä. Sain yhden positiivisen palautteen, mutta tuotetta ei ole maksettu eikä ole postissa joten tässä sitten odotellaan.

Ja toinen tapaus, joka ei vastannut viesteihin, mutta selkeesti sai ne kun maksoi tuotteen kuitenkin, ilman postikuluja. metsästettiin sitten puhelinnumero ja laitoin viestiä että aikooko nyt lunastaa vai mitä tapahtuu :DIlmoitti että aikoo, mutta postimaksuja ei tilillä näy. Mitäköhän tässä nyt pitäisi tehdä.. :D

Jep, meidän auton osti eräs perhe... Kysyivät meiltä että onko auto turvallinen (joo, kyllähän vuosimallin 2009 Audi on kuin antiikinaikainen auto...), lapset räimivät ovia ja vähän väliä kävivät istumassa autossa sisällä kuraisilla kengillään (ei, vaikka olette katsomassa autoa, se ei ole vielä teidän) ja paras oli kuitenkin vänkäys turvaistuimesta. Sanoin moneen kertaan, ettei turvaistuin tule mukaan, koska meidän lapsi vielä tarvitsee sitä. Ei kuitenkaan mennyt jakeluun, vaan piti vongata ja vedota siihen, miten kallis auto on ja kyllä nyt jotain pitää saada ilmaiseksi mukaan.

Eipä tullut kauppoja, suuttuivat ilmeisesti kun eivät saaneetkaan sitten ilmaiseksi jotain mukaan.

Joskus aika kauan sitten eräs ostaja kysyi, että saisiko hän ja/tai lapsensa käydä meillä vessassa.

Sanoin että ei (keksin tekosyyksi jotain, tyyliin mies on suihkussa, en enää muista mitä) koska hän vaikutti vähän..."liian onnelliselta" ihmiseltä (jos tiedätte mitä tarkoitan :D), mutta sanoin että tuossa n. 10 m päässä on pyykkitupa, siellä on vessa, voin avata sen oven ja siellä pääsee vessaan.

Ei tainnutkaan olla hätä :whistle:

Mä käyn salilla tuossa viereisessä kaupungissa ja oon usein sanonut, että voin tuoda tavaran sinne. Tarkottaa siis, että ostaja tulee sieltä hakemaan.

Mutta ei ole kerta eikä kaksi, kun tämä tarkottaa joillekin käytännössä sitä, että kun kerran ajan sinne, voin samalla heittää sen - yleensä mutkan kautta - myös heille kotiin, joka on vähän niin kuin matkan varrella.

Muutaman kerran en kehdannut sanoa, että en heitä, mutta nykyisin sanon tylysti, että voi noutaa joko meiltä tai sitten sieltä salilta. Kiva lähteä useampi kilsa johonkin suuntaan heittämään jotain parin euron tavaraa. Menee vähän punaiselle ristille koko homma!

Mä käyn salilla tuossa viereisessä kaupungissa ja oon usein sanonut, että voin tuoda tavaran sinne. Tarkottaa siis, että ostaja tulee sieltä hakemassa.

Mutta ei ole kerta eikä kaksi, kun tämä tarkottaa joillekin käytännössä sitä, että kun kerran ajan sinne, voin samalla heittää sen - yleensä mutkan kautta - myös heille kotiin, joka on vähän niin kuin matkan varrella.

Muutaman kerran en kehdannut sanoa, että en heitä, mutta nykyisin sanon tylysti, että voi noutaa joko meiltä tai sitten sieltä salilta. Kiva lähteä useampi kilsa johonkin suuntaan heittämään jotain parin euron tavaraa. Menee vähän punaiselle ristille koko homma!

OT: ei hitto mikä nikki! Muahhahhahhahhah!!!! :D huhhuh, onko kaikki hyvät nikit jo varattu?! :D empä taida rekkautua sittenkään..

[QUOTE="hjkl";26104885]Mä en tajunnut :ashamed: oliko kännissä vai?[/QUOTE]
Ei, vaan...no, sellainen yksinkertainen. Pari kertaa puusta pudonnut ja pikkaisen pelästynyt yksilö :ashamed:

:O :laugh: :laugh: :laugh:

Hmm...mä olen menossa noutamaan erästä tuotetta, joista ollaan tehty FB:n kautta kaupat...mitäköhän kivaa mä keksisin :D

Pitäisköhän mun alkaa tinkaamaan paikanpäällä ja vedota siihen, että kai siitä nyt vähän alennusta saa, kun mä sentään noudan sen parinkymmenen kilsan päästä...jos niinkun vaikka kilometrikulut siitä vähennettäisiin tjtn? :D

Viimeksi muokattu:

Hmm...mä olen menossa noutamaan erästä tuotetta, joista ollaan tehty FB:n kautta kaupat...mitäköhän kivaa mä keksisin :D

Pitäisköhän mun alkaa tinkaamaan paikanpäällä ja vedota siihen, että kai siitä nyt vähän alennusta saa, kun mä sentään noudan sen parinkymmenen kilsan päästä...jos niinkun vaikka kilometrikulut siitä vähennettäisiin tjtn? :D

Joo! Tuut sit kertoo reaktiot!! :D

• Tykkää
Reactions: chef

Töki sitä myyjää mahaan ja kysy että milloin vauva syntyy, viis siitä onko se raskaana vai ei.

Ja ala selittämään ärtyneen suolen oireyhtymästä & kysy pääsisitkö vessaan :D

• Tykkää
Reactions: chef

Yhteistyössä