Nettihuijari vei lasten joululahja rahat!!

  • Viestiketjun aloittaja "Petetty"
  • Ensimmäinen viesti
"Petetty"
Lapset on toivoneet kovasti ps4 konsolia ja kun rahat on tiukassa niin etsein netistä käytettyä missä olisi pelejäkin yms ja löysinkin sopivan ja myyjäkin vaikutti ihan ok tyypiltä...nyt kävi kuitenkin niin että 350e meni ja lapsille ei ole annettavaksi pleikkaa, eikä muutakaan oikein ????????????.

Mitäs mä nyt keksin??? Rahoja en takas saa ????????????
 
"Anne"
Sinullahan on viestit, kuitti maksusta yms. Laita viesti "myyjälle" että kiitos kaupoista, loput selvitelläänkin sitten poliisin kanssa, kun sinne heti huomenaamulla menen viestien ja tilinumerosi kanssa.
 
"joopajoo"
Syytä vain itseäsi kun olet noin tyhmä :D

Menit ja maksoit tuntemattomalle ihmiselle, auts mikä ääliö

No vanhempien tyhmästä päästä kärsii lapsetkin.

Hihiii, joululahja rahat ;)
 
samako?
Jos kyseessä on tuo R. A. niin häneltä et tuu rahoja ikinä saamaan takaisin.
Sama tyyppi myi olemattomia Cheekin lippuja, puhelimia, pleikkareita, pelejä yms..
USEITA huijattuja ja rikosilnmoituksia tehty.
 
Sä siis olit ostamassa uusinta (vasta hetken myynnissä ollutta) mallia olevaa konsolia käytettynä ja vielä pelien (joita ei ole niitäkään vielä kovin paljoa myynnissä) kanssa? Ja oletit että joku vielä oikeasti (eli ei huijausmielessä) sellaista pakettia myy.... :D En yhtään ihmettele että rahat meni. Joskus on oikeasti hyvä käyttää maalaisjärkeä.
 
snfg
[QUOTE="Maarikka";30522882]Et taida olla penaalin terävin kynä.[/QUOTE]

Mitä sä läski luuseri iniset?
"Nettihuijari vei lasten joululahja rahat"
eli lasten rahat viety! ei kukaan aikuinen anna rahoja etukäteen netissä kellekään"
 
"harmaa"
Mistä ostit ja millä maksoit? Monilla isoimmilla sivuilla on omat vakuutukset huijareiden varalta, joten rahat voi saada takaisin sitä kautta kun ilmoittaa huijauksesta. Myös useimmilla luottokorteilla on vastaava systeemi. Ala heti toimiin, koska usein näissä on rajallinen aika tehdä valituksia ja saada hyvässä lykyssä rahansa takaisin.
 
[QUOTE="Petetty";30522979]Kivasti täältkin saa tukea....ilkkumista vaan![/QUOTE]

Harmi että niin kävi mutta ihan oikeasti, joskus pitää ajatella onko juttu vähän liiankin hyvä (=varma huijaus) ennen kuin toimii.
 
ei kukaan aikuinen anna rahoja etukäteen netissä kellekään"
No aika moni antaa, kun harvassa nettihuutokaupassa tms mitään lähetetään ennen kun rahat on tilillä. Harva myyjä suostuu mihinkään postiennakkoihin, kun niitä ei kuitenkaan haeta ja kulut jää myyjälle.

Mä olen ostellut lukuisia tuotteita netistä yksityishenkilöiltä ja maksanut etukäteen, eikä ikinä ole mitään ongelmia ollut. Olen myös myynyt paljon ja ehdottomasti ensin rahat mulle ja postitus vasta sitten.
 
"Mom"
Laitat vaan myyjälle äärimmäisen tiukkaan sävyyn ettei jos tuote ole sulla päivänä X niin teet rikosilmoituksen. Se materiaali mitä sulla on; tilisiirrot ja meilit riittää.
Näin toimin itsekin hankalan myyjän kanssa. Kauan kesti tavaran toimitus mutta sain omani pois.
Toivottavasti onnistut sinäkin !!
 

Yhteistyössä