nettielämä :) *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Malai
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Malai

Jäsen
04.01.2005
969
0
16
olen tainnut bongata tutun täältä palstalta ja huomaan että hän kertoo täällä asiat ihan toisella tavalla kuin oikeesti ovat tapahtuneet.. No eihän ne asiat mulle kuulu enkä mitenkään aio puuttua asiaan mutta onkohan kuinka yleistä et ihmiset kertoilevat netissä parempaa mikä todellisuus oikeesti on?

Mä luulen niin. Ja toisaalta mä luulen myös sillain, että tää nettielämä on aikamoista virtuaali elämää. Jokainen voi kertoo, mitä mieleen tulee pälkähtämään. Eli "jonkin verran" kannattais jokaisen suodattaa siitä mitä täältä lukee.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Minä kerron oikeastaan hyvin vähän omista asioistani täällä avoimella puolella, yksi pieni keino suojata itseni lisäksi perhettäni. =)

Samoin.

En kyllä tosin myöskään vääristele totuutta silloin kun jotain meidän elämästämme kerron. Aapeen tapausta en tarkemmin tunne, tietenkään :), mutta kuulostaa kyllä siltä, että kyseistä ihmistä sapettaa oma elämänsä ja hän haluaa edes jossain (siis täällä palstalla) olla hyvä ja kiva ja tykätty.

(TAI sitten hän vain kerta kaikkiaan näkee asiat omalla tavallaan, koska jokaisellahan on tietenkin oma versionsa kaikesta mitä heille on tapahtunut. Siis tämä kuuluisa "minkä värinen oli pakoauto" -ilmiö - yksi silminnäkijä sanoo että musta ja toinen vannoo, että takuulla valkoinen.)

Yhteistyössä