Nettideitit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Miehensä juuri jättämä, hän löysi vähän paremman, kysyy: onko kellään palstalaisella kokemuksia hyviä taikka huonoja nettideittailusta? Onko jokin nettideittisysteemi parempi/pahempi toistaan?

En oikein ymmärtänyt tuota kuviota että tulitko sinä jätetyksi miehesi nettideittailun takia ja meinaat itse löytää myös nettirakkaan. Joka tapauksessa minä löysin rakkaan mieheni 6 vuotta sitten suomi24:ltä, jolla on käsittääkseni tosi huono maine. Olipa sivusto mikä tahansa, minusta tärkeintä on käyttää järkeään, eikä uskoa niitä "olen rikas ja komea lääkäri/lakimies/liikemies ja tykkään hemmotella naistani, en vain ole törmännyt elämäni naiseen" tai "olen kulissiavioliitossa elävä mies/nainen, ero on vain käytännön järjestelyjä vaille valmis" yms. Jos joku kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, se ei ole totta. Harkintaa käyttäen törmäsiin yhteen ainoaan takertuvaan mieheen, eikä hänkään mikään törkimys ollut.

[QUOTE="ilona";24186842]En oikein ymmärtänyt tuota kuviota että tulitko sinä jätetyksi miehesi nettideittailun takia ja meinaat itse löytää myös nettirakkaan. Joka tapauksessa minä löysin rakkaan mieheni 6 vuotta sitten suomi24:ltä, jolla on käsittääkseni tosi huono maine. Olipa sivusto mikä tahansa, minusta tärkeintä on käyttää järkeään, eikä uskoa niitä "olen rikas ja komea lääkäri/lakimies/liikemies ja tykkään hemmotella naistani, en vain ole törmännyt elämäni naiseen" tai "olen kulissiavioliitossa elävä mies/nainen, ero on vain käytännön järjestelyjä vaille valmis" yms. Jos joku kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, se ei ole totta. Harkintaa käyttäen törmäsiin yhteen ainoaan takertuvaan mieheen, eikä hänkään mikään törkimys ollut.[/QUOTE]

Minäkin joskus miettinyt tuota suomi24 huonoa mainetta. Mutta voihan sinne eksyä tämmöiset meikäläisetkin, jotka ei muuta tiedä. Tosin olen käynyt vain chateissa ja kummasti sieltä putkahtaa esiin fiksuakin porukkaa, kun itse sitkeästi jaksaa keksiä järkeviä aloituksia.

Tämä nyt ei ollut ollenkaan vastaus kysymykseen. Mutta tarinan opetus oli se, että mistä tahansa voi löytyä joku fiksu ihminen. Ehkä silleen tyhmä, että se ei tiedä, missä netissä pitäisi olla, mutta sitähän ei oikeastaan lasketa tyhmyydeksi. Voi ajatella jopa sillain, että sillä on muutakin elämää, kuin netti. :)

Yhteistyössä