Mun miehellä oli pitkään netissä ilmoituksia, joissa esiintyi sinkkuna. Oli laittanut ilmoituksia niin ilmaisiin kuin maksullisiinkin treffipalveluihin. Hänellä oli niissä oma kuva ja kaikki.
Totta ilmoituksessa oli valokuva ja ikä. Kaikki muu oli valehtelua: sinkkuus, kuvat luksusautosta ja -veneestä, tienesteistä, omisti muka koirankin, jne.
Kun tämä paljastui, mies oli kerännyt itselleen lähes sadan naisen tiedot. Ne oli arkistoitu muistitikulle: valokuvat, nimet, puhelinnumerot, asuinpaikat (joillakin jopa osoitteet), iät, mahdollisten lasten nimet ja iät. Moni nainen oli 10-15 vuotta miestä vanhempia, lähettäneet itsestään hyvin rohkeita kuvia, joista olivat täysin tunnistettavissa ja mikä pahinta, myös LASTENSA kuvia.
EN ymmärrä, mikä saa äidin lähettämään jollekin pimeälle nettitutulle omien lastensa kuvat, iät ja nimet.
Olin ihan järkyttynyt, kun tuo paljastui. Ero tuli. En tuntenut ollenkaan sitä miestä, jonka kanssa mulla oli parisuhde.
Kehotan varomaan nettimiehiä. Mutta voi siellä joukossa olla ihan tavallisia ja rehellisiäkin tyyppejä. Mutta älkää niille nyt ainakaan lapsistanne kertoko!