netin sokkotreffeistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minna

Vieras
onks kukaan tääl joka olis tavannu siellä tututumaansa tyyppiin oikeesti livenä?
onks kaikki huijareita?
näkeeköhän huijari niin paljo vaivaa..et valehtelee..nimet .osotteet..kuvat..sähköposti,ja mese osoteet,ikänsä
kaikki kyl täsmää yhteen?
onks kellään löytyny netin kautta "sitä oikeeta"

Minä! Tai no ne ei ollu sokkotreffit kun näin miehen kuvan. Tavattiin ja nyt ollaan kihloissa ja meillä on lapsi. Tosin olen tavannut niitäkin jotka eivät ihan vastanneet kuvausta..

Olen törmännyt useaan varattuun mieheen jotka ovat olleet ns. poikamiehiä.Ainakin nuo ilmaiset treffipalstat,niissä on ainakin yli puolet huijareita,48 prosenttia hakee seksiseuraa ja hyvällä onnella maks. 2 prosenttia hakee oikeaa suhdetta.
Erään miehen sanoja lainatakseni
*mistään ei saa niin helposti pillua kuin netistä*

Mä olen käynyt elämäni aikana n. 50 sokkotreffeillä. Ihan hyvin on mennyt, ja harva on huijari. Muutama on jälkeenpäin paljastunut varatuksi, mutta heillä on alusta saakka ollutkin vain yksi päämäärä:seksi.

Viimeisemmän sokkotreffin kanssa ollaan oltu nyt kimpassa n. 3 v ja yksi lapsi.
Se oli isännälle muuten ensimmäinen nettitreffi ja aika hyvä tuuri kävi. Itse kun kerkesin n. 7 vuoden aikana kahlata ne noin 50 miestä läpi, osa tosin oli pelkkää seksiä alusta saakka.

Kannattaa miettiä myös miltä palstalta miehiä bongaa ja millainen on ilmoitus / päämäärä.

Ja mun periaate ainakin on, että aina ensin vaihdetaan puhelinnumerot ja jos juttu luistaa vielä puhelimessa niin sitten treffeille.

Ja yleensä olen sopinut treffit noin viikon päästä siitä, kun alettiin kirjoittelemaan. Ei kannata liian kauvon tutustua netissä toiseen, silloin mielikuva vääristyy.

Netissä pyörii kaikenlaisia pelimiehiä, varattuja, narsisteja, väkivaltaisia ja monenlaisia sekopäitä. Kannattaa olla tarkkana eikä uskoa kaikkea mitä toinen sanoo tms.

Mutta ka sieltä voi sen oikeankin löytää jos hyvä tuuri käy :)

Treffi-ilmoitukseen en ole koskaan vastannut. Kerran yritin laittaa omani, mutta "Pukeudun kelien mukaan" taisi olla liikaa operaattorille eikä ilmoitusta julkaistu. IRC-tuttavia olen joitakuita tavannut ja tietty keskustelufoorumilaisiakin, mutten heitäkään romanttisin odotuksin.

Laita sellaisia kuvia, joiden kulkeutumisen yleiseen jakeluun siedät. Eli jos kuva on rohkeampi, varmista, ettet ole tunnistettavissa siitä. Kun kuva kerran nettiin joutuu, sitä ei sieltä enää koskaan saa pois, etkä halua sellaisten kuvien ilmaantuvan työpaikkasi kahvihuoneen seinälle.

Olen käynyt muutaman kerran nettituttavan kanssa treffeillä. Tavallisia ihmisiä sattui itselle eikä mun mielestä esittäneet muuta kuin olivat. Mutta ei kukaan sitten kolahtanut kuitenkaan. Kuitenkin itse luo mielessään mielikuvan, kun jonkun kanssa kirjoittelee. Todellisuus ei aina vastaa sitä mielikuvaa, vaikka toinen olisi oma itsensä ollut kirjoittelussaan.

Tietysti voihan huonokin tuuri sattua, että kohdalle joku valehtelija sattuu. Sopii vain yleisen paikan tapaamisiin, kahvilan tai jotain. Itsellä tapaamiset olivat myös aina päiväaikaan.

Mun miehellä oli pitkään netissä ilmoituksia, joissa esiintyi sinkkuna. Oli laittanut ilmoituksia niin ilmaisiin kuin maksullisiinkin treffipalveluihin. Hänellä oli niissä oma kuva ja kaikki.

Totta ilmoituksessa oli valokuva ja ikä. Kaikki muu oli valehtelua: sinkkuus, kuvat luksusautosta ja -veneestä, tienesteistä, omisti muka koirankin, jne.

Kun tämä paljastui, mies oli kerännyt itselleen lähes sadan naisen tiedot. Ne oli arkistoitu muistitikulle: valokuvat, nimet, puhelinnumerot, asuinpaikat (joillakin jopa osoitteet), iät, mahdollisten lasten nimet ja iät. Moni nainen oli 10-15 vuotta miestä vanhempia, lähettäneet itsestään hyvin rohkeita kuvia, joista olivat täysin tunnistettavissa ja mikä pahinta, myös LASTENSA kuvia.

EN ymmärrä, mikä saa äidin lähettämään jollekin pimeälle nettitutulle omien lastensa kuvat, iät ja nimet.

Olin ihan järkyttynyt, kun tuo paljastui. Ero tuli. En tuntenut ollenkaan sitä miestä, jonka kanssa mulla oli parisuhde.

Kehotan varomaan nettimiehiä. Mutta voi siellä joukossa olla ihan tavallisia ja rehellisiäkin tyyppejä. Mutta älkää niille nyt ainakaan lapsistanne kertoko!