Netflix,Viaplay vai HBO Nordic?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Me ollaan pärjätty hyvin Netflixin kanssa. MIes vaan valittelee välillä, että ei ole oikein mitään katsomisen arvoista. Meillä ei enää edes telkkaria katsota, nettiliittymän yhteydessä meillä on Watson, mutta se on surkiintunut ajan saatossa. Ennen siinä oli esim. discovery ja national geographic + animal planet. Niitä saatoin katsoa. Ylen Areenalta katson vain dokkareita silloin tällöin.
Netflixistä katson usein öisin elokuvia, kun kärsin voimakkaista unihäiriöistä, enkä halua häiritä muuta talon väkeä.

viaplayllä on myös paljon urheilua katsottavissa,viaplayssä myös store josta voi vuokrata uutuusleffoja. hbo ja netflx enemmän sarja diggareille. viaplay taas leffa ja urheilu ystäville. Itselläni on kaikki nuo ja pätkimistä ei ole ollut millään noista kolmesta.Jos on fygee ota kaikki jos ei niin sit kannattaa miettiä itse,että mitä haluu kattoo :D

Viaplay: hidas, hidas ja vielä kerran hidas. Mukava tarjonta eri sarjoja kuin Netflixissä. Netflixissä tosin enemmän tarjontaa, mutta Viaplay panostaa laatusarjoihin ja elokuviin. Tarjoavat esimerkiksi jonkin verran Disney -elokuvia. MUTTA, edelleen totean: Viaplay pätkii jatkuvasti, vaikka nettiyhteys olisi hyvä. Lisäksi kuvan laatu rakeutuu helposti.

Netflix: laaja tarjonta, ei pätki. Sarjat ja elokuvat massaa, amerikkalaista viihdettä. Tarjoavat jonkin verran myös kelpo dokumentteja, eivät kuitenkaan vedä vertoja luotettavuudessa esim. Ylen näyttämille tai National Geographicille.

taitaapi kuule olla sulla nettiyhteydessä tai koneessa vikaa sillä mulla itselä viaplay toimii täydellisesti myös hd kuvalaatuna :)))))))

Siinä se kaikkein ärsyttävintä on, että viaplay pätkii silloin kun sitä katsoo joku muu. Myös huno internetyhteys minkä vuoksi alkaa ärsyttää. Se toimii samalla tavalla kuin mun yleareenasovellus kännykässä.

Viaplayta en suosittele missään nimessä. netflix toimii aina. Viaplay pätkii, äänet katoaa, hidastelee, you name it. Taitaa olla Viaplayta ylistävät tekstit heidän itsensä kirjoittamia.