Netflix ilmainen kuukauden kokeilujakso!? Silti tilitä lähtenyt raha!?

  • Viestiketjun aloittaja mitä!?
  • Ensimmäinen viesti
mitä!?
Netflix kusetusta! Visa electronilla olin siellä 2vuorokautta ja sit näkyy katevaraus tilitapahtumissa! :O Vaikka piti olla ilmainen. Muutin verkkopankissa että ei voi netissä korttia käyttää ja peruin netflixin sivuilla heti sen sopparin. Eihän enää ne voi ottaa mun tililtä rahaa?
 
"vieras"
Siis kuinka paljon varannut? Mulla oli kuukauden ilmainen Viaplay ja se varasi jonkun pikkusumman, jotta voitiin todistaa kortti oikeaksi, mutta summa palautui kuitenkin pian tilille ja that's it.
 
"vieras"
Jos on totta, niin virhehän tuossa on tapahtunut. Ota yhteyttä. Mä en ole tarkistanut, onko meillä mennyt, mutta en usko. Luottokorttimaksu on kuitenkin turvallinen eli rahasi saat kyllä takaisin, ei hätää :D
 
"mikko"
jännä että ne on ottanut mulla 15 e yhteensä en oo käytäny koko pallvelua 3 kk noh kaiken järjen mukaan kun nyt minulta on ottetu se 7.99 pitäsi näkyä elokuvat no eipä näy yksää filmi
 
Vähän sama
Veloittaminen jatkui pari kuukautta sen jälkeen kun palvelun oli keskeyttänyt, en päässyt kirjautumaan. En jaksanut masentuneena riidellä, muistaakseni kortti vaihtui ja veloitukset sitten lakkasivat.
 
vierailija
Netflix kusetusta! Visa electronilla olin siellä 2vuorokautta ja sit näkyy katevaraus tilitapahtumissa! :O Vaikka piti olla ilmainen. Muutin verkkopankissa että ei voi netissä korttia käyttää ja peruin netflixin sivuilla heti sen sopparin. Eihän enää ne voi ottaa mun tililtä rahaa?
En tiedä onko joku jo vastannut, kun en viitsinyt koko ketjua läpilukea. Aikoinaan sen ilmaisen kk sai vain 12kk välein viimeisimmästä käytöstä laskettuna.

En tiedä varoittiko Netflix vielä etukäteen tilatessa: olet käyttänyt jo ilmaisen kokeilujakson. 12kk ku piti taukoa esim. tammikuu ja otti uudelleen tammikuu seuraavana vuonna.
 

Yhteistyössä