NET ANTTILA KUSETUSTA? Vai miten ymmärrätte tän?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Sain postissa kuvaston, jonka välissä oli lappu. Siinä luki:
Toimituskulut 0 euroa jos tilaat netin kautta rekisteröityneenä. Voimassa 26.8.2012 asti. Arvo 6,90 euroa.
Etu ei koske kotiinkuljetustuotteita.

Tein tilauksen netin kautta niin, että tuotteet tulevat postitoimipaikkaani ja noudan ne sieltä. Siinä näkyi kuitenkin, että toimituskulut ovat 6,90 euroa.

Otin aspaan yhteyttä ja minulle vastattiin; Toimituskulut ovat 0,00 euroa tilatessa tavarataloon. Postitoimipaikkaan tilatessa toimituskulut ovat 6,90 euroa.

MITÄ V¤TTUA????!!

Olenko tyhmä vai tyhmä?

No rekisteröidyitkö? Voiko sieltä edes tilata iolman. Kirjauduin kokeeksi, ja kyllä mulle pomppas popup saman tien että ilmainen toimitus 6.-26.8.

Oon tilannut ennenkin ja toiminut ihan ok. Tosin jos et tehnyt tilausta loppuun, niin ei ehkä näykään.

NetAnttilan etusivulta otettu seuraava mainos, ei kyllä pitäisi jäädä mitään epäselväksi:

LYHYT_toimitus0euroa_banneri_140x200.jpg

Ihme homma, jos postitse tulleessa jutussa oli eri tiedot.

[QUOTE="joo";26961438]No rekisteröidyitkö? Voiko sieltä edes tilata iolman. [/QUOTE]
Voi tilata rekisteröitymättä, ainakin jos maksaa ne nettipankin kautta samantien.

Luultavasti tavarataloon toimitetaan paljon tavaraa varastolta, joten hyvin siinä menee kuluttajille paketteja mukana ilman toimituskuluja. Tokihan se maksaa sitten toimittaa postipaketti eri paikkaan kuin tuonne tavarataloon.

Eihän tuossa ole mitään kusetusta.

Tavaratalosta ilmaiseen noutamiseen tuskin on voimassa oloa tiettyyn päivään asti. Tuo ap:n saama lappu vaikuttaa selkeästi joltain kampanjalta, etenkin, jos ei ole mitään mainintaa edes tavaratalosta noutamisesta. Olisko Netanttiassa itsessäänkin mennyt vastatessa puurot ja vellit sekaisin?

Minä tilasin tuolla tarjouksella. Tilatessa näytti ensin toimituskulu vaihtoehdot 0e tavarataloon ja normaali postimaksu jos tilaan postiin. Menemällä siitä eteenpäin vasta aktivoitui se tarjous eli seuraavalla sivulla näytti 0e postareiksi vaikka tilasin paketin siis postiin. Ja olen jo pakettini saanut ja ihan tuli ilmaiseksi :)

Eli väittäisin aspan mokanneen, kyllä luulisi laskutuksen tietävän että tällainen tarjous ON voimassa.

Yhteistyössä