Nestemäinen Burana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neljän äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neljän äiti

Vieras
Onko kenenkään lapselle tullut tuosta iho-oireita?Jos niin millaisia ja kuinka pian lääkkeen oton jälkeen? Meidän vauvalle tuli runsasta ihottumaa käsivarsiin ja jalkoihin. (tosin en voi olla 100% varma tuliko lääkkeestä, mut vahva epäily). Tuoteselosteessa lukee että siinä on kahta E-ainetta jotka voivat aiheuttaa allergisen reaktion..

[QUOTE="Kaisa";23364238]Ootko Panadolia antanu? vertaa onko siinä samat E aineet?[/QUOTE]

Hei, mahtava vinkki! Kiitos! Joo on tasan samat E-aineet ja Panadolista ei tuu mitään. Eli sitten kyseessä taitaa olla asetyylisalisyylihappoallergia. :( Ei kiva. Tai sitten vain joku kurja yhteensattuma. Mut en uskalla kokeila tuota enää kotioloissa. Apteekin täti oli sitä mieltä että ei kannata ottaa riskiä, koska jos siitä on kyse niin voi tulla hengitysvaikeuksiakin seuraavaksi. Niin harmilista, kun just innostuin tuosta Burana-uutuudesta, se olis niin paljon tehokkaampi ja mukavampi vaihtoehto kuin Panadol.

Miks Burana on "niin paljon tehokkaampi ja mukavampi vaihtoehto kuin Panadol"? En halua haastaa riitaa tai mitään,kysyn vaan. Itse olen antanut lapselleni aina nestemäistä Panadolia enkä ole huomannu siinä mitään vikaa/puutteita. Auttaa nopeasti,lapsi ottaa lääkkeen mielellään jne.

[QUOTE="vieras";23364334]Miks Burana on "niin paljon tehokkaampi ja mukavampi vaihtoehto kuin Panadol"? En halua haastaa riitaa tai mitään,kysyn vaan. Itse olen antanut lapselleni aina nestemäistä Panadolia enkä ole huomannu siinä mitään vikaa/puutteita. Auttaa nopeasti,lapsi ottaa lääkkeen mielellään jne.[/QUOTE]

toisille passaa patemmin toinen ja toisille toinen..

[QUOTE="vieras";23364334]Miks Burana on "niin paljon tehokkaampi ja mukavampi vaihtoehto kuin Panadol"? En halua haastaa riitaa tai mitään,kysyn vaan. Itse olen antanut lapselleni aina nestemäistä Panadolia enkä ole huomannu siinä mitään vikaa/puutteita. Auttaa nopeasti,lapsi ottaa lääkkeen mielellään jne.[/QUOTE]

A ) panadolia pitää antaa määrällisesti paljon enemmän. Vauva ei TODELLAKAAN ota sitä milelellään vaan melkein oksentaa joka kerta, vääntää koko vartalonsa kaarelle ja huutaa kuin henkeä vietäisi.
B ) panadol laske kuumetta yhtä tehokkaasti, eikä myöskään auta esim korvakipuunTuulehdukseen yhtä hyvin kuin tulehduskipulääke (=burana)
c ) koska panadolia pitää antaa paljon enemmän, se aiheuttaa sen että vauvan vatsa menee tosi löysälle.

Siinä joitakin syitä.

Juu, meillä kans auttaa burana paljon paremmin kuin panadol. Jostain syystä vielä molemmilla lapsilla näköjään sama homma eli buranaa täytyy olla, jos aikoo kuumeen kans pärjätä (jos siis korkeampi kuume kyseessä). Tähän asti on menty noilla supoilla, mutta innolla kyllä otan vastaan tuon uuden buranan muodon. Toivottavasti kävis sitten jos ja kun sitä tarvitaan. Nyt oli onneksi tähän kuumeeseen kaapissa vielä pronaxenia.

meille just tänään sanoi lääkäri, että burana auttaa paremmin korkeaan kuumeeseen.

tuosta panadolista kun joku sanoi että sitä pitää antaa niin paljon, niin on olemassa myös pamol f niminen valmiste, joka on liukeneva tabletti joka liuotetaan teelusikalliseen vettä.

Meidän vauva ripuloi nestemäisestä buranasta, supoista vähän vähemmän. Tosi ärsyttävää, sillä ibuprofeiini on vauvalla paljon tehokkaampaa kuin parasetamoli tai Pronaxen.

Yhteistyössä