nestemäinen panadol....voiko laittaa korvikkeen sekaan?

noh
jos se laps ei juo koko maitopullollista niin et voi tietää paljonko se on sitä lääkettä saanu. siks anna suoraan lusikalla suuhun. ei meillä ainakaa ruiskua o käytetty.

sairaanhoitaja
Mitään lääkettä ei saa ikinä missään tapauksessa sekoittaa ruokaan eikä missään missään tapauksessa korvikkeeseen.
Tosta ei ikinästä on poikkeus lääkkeet jotka OHJEEN mukaan pitää sekoittaa johonki juomaan tai ruokaan.

nipsu
ruiskulla annat, helppoa kuin mikä! Meillä lapset tykkäävät siitä on makeaa ja tuoksuukin hyvältä! Eli pakko olla hyvää!!!! Meillä laitoin lapset pienempänä selälleen lattialle/sängylle näin helpompi antaa lääke.

minä
Alkuperäinen kirjoittaja zuku:
suoraa suuhun, tai sit jos painoa tarpeeksi antasin pamoF:n jonka voi liottaa veteen..
Tämäkin on meidän lasten suosiossa! Nyt kun isompia ovat ja menee kyllä ihan pureskellen. Siis jos tämä on se banaanin makuinen lasten särkylääke!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sairaanhoitaja:
Mitään lääkettä ei saa ikinä missään tapauksessa sekoittaa ruokaan eikä missään missään tapauksessa korvikkeeseen.
Onko tähän ainoa syy se, että ei voi tietää, saako lapsi lääkkeen kokonaan, jos ei syö esim. pulloa tyhjäksi? Olen nimittäin laittanut d-tipat pieneen määrään korviketta, koska esim. lusikalla annettuna suurin osa menee jonnekin muualle kuin suuhun.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko tähän ainoa syy se, että ei voi tietää, saako lapsi lääkkeen kokonaan, jos ei syö esim. pulloa tyhjäksi? Olen nimittäin laittanut d-tipat pieneen määrään korviketta, koska esim. lusikalla annettuna suurin osa menee jonnekin muualle kuin suuhun.
:attn:

sh
no höpönhöpö ettei muka mitään lääkettä sais missään tapauksessa sekoittaa mihinkään. ihme väite. Ohjeessa kyllä sanotaan JOS NIIN EI SAA tehdä.

Alkuperäinen kirjoittaja sh:
no höpönhöpö ettei muka mitään lääkettä sais missään tapauksessa sekoittaa mihinkään. ihme väite. Ohjeessa kyllä sanotaan JOS NIIN EI SAA tehdä.
Mulle sanottiin neuvolassa että sekoittaa ne d-tipat lusikassa pieneen määrään korviketta, niin eivät jää sitten siihen lusikkaan

Vierasss
Mitä jos ei ole ruiskua (neuvolassa sanottiin että siinä mukana tulee joku mitta mut eipä tullu!) ja meijän 1v1kk inhoaa tota vaikka luulis et se maistuu hyvältä, ei siis lusikasta suostu ottaan ja menee ympäriinsä. Voiko esim marjasoseen sekaan sekoittaa? Et sais ees vähän... Tosi tahmeeta toi... Aion kyllä ostaa tota PamolF kun sitä niin kehutaan. Mistä ootte ruiskut saanu?

Yhteistyössä