Latinaksi typerä lehmäAlkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 17:41 homelitoosa kirjoitti:\mitä se tarkoittaa?Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 17:34 Vacca Foeda kirjoitti:Mulla on typerin nikki
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 18:48 Vacca Foeda kirjoitti:\Latinaksi typerä lehmäAlkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 17:41 homelitoosa kirjoitti:\mitä se tarkoittaa?Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 17:34 Vacca Foeda kirjoitti:Mulla on typerin nikki
Mä sit taas tykkään sun nikin luomista mielikuvista..Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 19:57 RouvaJackSparrow kirjoitti:Sanomapitsi.
Mä myös just noin!Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 18:02 vieras kirjoitti:Mä tavutan aina ton Riipputisurupuskan väärin ja saan siitä mietittäväks että mikä ihmeen Riipputi-surupuska
oi voi, sun tarttis olla näkemässä, kun me kipiksen kanssa jossain vaiheessa tavataan!! eikä toivottavasti mene kauan!!Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 20:09 Mere kirjoitti:Nytkypylly ja Kipinäsääri tulevat ensimmäisenä mieleen =)
Nikit on hauskoja ja väkisinkin tulee mietittyä millainen takalisto toisella mahtaa olla ja millaiset kipinät toinen jättää jälkeensä, kun porhaltaa vauhdikkaasti menemään
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 20:12 nytkypylly kirjoitti:\oi voi, sun tarttis olla näkemässä, kun me kipiksen kanssa jossain vaiheessa tavataan!! eikä toivottavasti mene kauan!!Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 20:09 Mere kirjoitti:Nytkypylly ja Kipinäsääri tulevat ensimmäisenä mieleen =)
Nikit on hauskoja ja väkisinkin tulee mietittyä millainen takalisto toisella mahtaa olla ja millaiset kipinät toinen jättää jälkeensä, kun porhaltaa vauhdikkaasti menemään
Kaikenlaisia skitsoja täälläkin liikkuuAlkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 17:25 jaja kirjoitti:ja nyt kerjäät tällä huomiota nikillesi jota luulet hyväksi
onhan se joo tähän aiheeseen sopiva, mikä lie homelitoosa.
Mitäpäs jos kaikki alkaisivat rakentelemaan aiheitaan omien nikkiensä ympärille... esim. nikki punasinimustakeltainen tekee aiheen "värikkäin nikki?"
ja salamyhää yrittää saada huomionsa omaan nikkiin ja kaikki sitten ihastelee siinä keskustelussa hänen värikästä nikkiään
Samassa ympäristössä edelleen, vaikka nikki vaihtuikin. Pari viikkoa on toi peltopelle levittäny sontaa peltoon ja hajut on hetkittäin ihan muhevat!Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 23:12 Yukimi daifuku kirjoitti:Mullakin on jäänyt parhaiten mieleen riipputisurupuska.
Mielikuvitukseton ja Tyttö Tenonvarrelta kanssa jääneet mieleen.
Mutta nerokkuudesta en osaa sanoa, että mitä sillä sitten tarkoitetaan.
Peltopellen muija nikillä kun Liinuska palstaili, niin sekin loi tietyn mielikuvan sen henkilön elinympäristöstä. Samoin Merilonin vanha nikki China-girl.
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 23:19 Liinuska74 kirjoitti:\Samassa ympäristössä edelleen, vaikka nikki vaihtuikin. Pari viikkoa on toi peltopelle levittäny sontaa peltoon ja hajut on hetkittäin ihan muhevat!Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 23:12 Yukimi daifuku kirjoitti:Mullakin on jäänyt parhaiten mieleen riipputisurupuska.
Mielikuvitukseton ja Tyttö Tenonvarrelta kanssa jääneet mieleen.
Mutta nerokkuudesta en osaa sanoa, että mitä sillä sitten tarkoitetaan.
Peltopellen muija nikillä kun Liinuska palstaili, niin sekin loi tietyn mielikuvan sen henkilön elinympäristöstä. Samoin Merilonin vanha nikki China-girl.