nerokkaimmin keksitty nikki?

jaja
ja nyt kerjäät tällä huomiota nikillesi jota luulet hyväksi

onhan se joo tähän aiheeseen sopiva, mikä lie homelitoosa.

Mitäpäs jos kaikki alkaisivat rakentelemaan aiheitaan omien nikkiensä ympärille... esim. nikki punasinimustakeltainen tekee aiheen "värikkäin nikki?"
ja salamyhää yrittää saada huomionsa omaan nikkiin ja kaikki sitten ihastelee siinä keskustelussa hänen värikästä nikkiään

ystävä
Mua aina naurattaa :LOL: siis minusta hauskoja LETKUKINTTU ja NYTKYPYLLY, onhan niitä varmaan muitakin mutta näää nyt tulee ensimmäisenä mieleen. Enkä siis ole mieleltäni sairas mutta väkisinki mietein millaset jalat on LETKUKINTULLA ja millanen pylly NYTKYPYLLYLLÄ :LOL:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 17:28 ystävä kirjoitti:
Mua aina naurattaa :LOL: siis minusta hauskoja LETKUKINTTU ja NYTKYPYLLY, onhan niitä varmaan muitakin mutta näää nyt tulee ensimmäisenä mieleen. Enkä siis ole mieleltäni sairas mutta väkisinki mietein millaset jalat on LETKUKINTULLA ja millanen pylly NYTKYPYLLYLLÄ :LOL:
Joo,noita en muistanutkaan.
Tyttötenojoenvarrelta kanssa kiva!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 17:25 jaja kirjoitti:

Mitäpäs jos kaikki alkaisivat rakentelemaan aiheitaan omien nikkiensä ympärille... esim. nikki punasinimustakeltainen tekee aiheen "värikkäin nikki?"
ja salamyhää yrittää saada huomionsa omaan nikkiin ja kaikki sitten ihastelee siinä keskustelussa hänen värikästä nikkiään
tai sitten sinä olet vaan lapsellinen... :\| Minusta tää oli hauska avaus! =) Mä voisin sitte varmaan aloittaa: tylsin nikki.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 17:29 JoannaH kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 17:25 jaja kirjoitti:

tai sitten sinä olet vaan lapsellinen... :\| Minusta tää oli hauska avaus! =) Mä voisin sitte varmaan aloittaa: tylsin nikki.
Laita tylsin nikki-ketjulle vaikka oma aloitus.Älä tähän sekoita.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 17:28 ystävä kirjoitti:
Nämä minusta myös tosi hauskoja, muistan silloin kun aloin palstaileen (ja siitä on vain vajaa vuosi ;) ) naureskelin pitkän aikaa näille. Silloin tämä jotenkin nauratti muutenkin paljon enemmän, nykyään tuntuu koko palsta menneen tylsemmäksi, tai tapellaan vaan tjtn.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 17:36 homelitoosa kirjoitti:
no en todellakaan kerjää huomiota omalle nikilleni, ei se oo minusta mitenkään nerokas, en vaan kummempaakaan keksinyt :kieh:

onneksi muutama ihminen tajusi mitä ajan takaa =)

riipputisurupuska on kans hauska, luin sen alussa aina väärin ja mietin että mikähän on riipustinrupuska ?!

ja kaiken uhalla kerron teille että mun mielestä hyvä nikki on keittiönoita.
(.....kohta joku alkaa valittaa taas että joitakin nikkejä fanitetaan......
plaa plaa plaa :p )
En ole tuollaista huomannutkaan :LOL:

En tiiä onko näitä kaikkia täällä enää ja millä nimellä nykysin palstailevat,mutta mieleenpainuvimmat ja hauskat on olleet

Nytkypylly
Riipputisurupuska
Letkukinttu
Samperin puusilmä
Pulttibois(mun tulee mieleen nää Peteliuksen esittämät hahmot)
John Makuupussi
ukkelipukkelinäiti
NiksiNella

apua,onhan näitä vaikka kuinka kun alkaa oikeen miettimään

Musta juuri NYTKYPYLLY ja LETKUKINTTU saa hymyn huulille ja pakosti tulee mieleen, että letkukinttu nikin omistajalla on pakko olla pitkät ja laihat, vetelät jalat :D .
Nytkypylly taas on pieni ja pyöreä, pippurinen äiti, joka kotona ollessaan tanssii taukoamatta :D .

Vinttunainen on kans hauska, ja mä luen sen AINA väärin... :ashamed:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 17:36 homelitoosa kirjoitti:
no en todellakaan kerjää huomiota omalle nikilleni, ei se oo minusta mitenkään nerokas, en vaan kummempaakaan keksinyt :kieh:

onneksi muutama ihminen tajusi mitä ajan takaa =)

riipputisurupuska on kans hauska, luin sen alussa aina väärin ja mietin että mikähän on riipustinrupuska ?!

ja kaiken uhalla kerron teille että mun mielestä hyvä nikki on keittiönoita.
(.....kohta joku alkaa valittaa taas että joitakin nikkejä fanitetaan......
plaa plaa plaa :p )
Mäkin luin tuon aina väärin ja silläpä se niin mieleen onkin jäänyt.Mä luin aluks että riippusurupuska ja mietin että liekkö joku uus amppelikukka :D

NuoriAikuinen
Nämä on varmaan mainittu jo mutta mun mielestä Tyttö Tenonvarrelta on nerokas nimimerkki samoin Keittiönoita ja Alma puunaula sekä Iivana Nyhtänköljä, ovat kaikki sellaisia mieleenjääviä ja hauskoja ja melkein kadettaa ettei itse ole moisia keksinyt. Onhon noita varmasti vielä muitakin mutta nuo tuli ekana mieleen.. :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 17:49 homelitoosa kirjoitti:
enimmäkseen ulkopuolinen on nerokkaasti keksitty, mutta jotenkin surullinen :\| onko sut jätetty ulkopuolelle? vai tarkottaako se sitä että ennemmin seurailet sivusta ihan omasta valinnasta?
Tulee aina vähän sellanen ulkopuolinen olo minne ikinä menenkin. En tiedä kyllä minkä takia,olenko mä oikeesti aina ulkopuolinen vai tuntuuko musta vaan siltä.Olipas sekavasti selitetty :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 17:56 Enimmäkseen Ulkopuolinen kirjoitti:
\
enimmäkseen ulkopuolinen on nerokkaasti keksitty, mutta jotenkin surullinen :\| onko sut jätetty ulkopuolelle? vai tarkottaako se sitä että ennemmin seurailet sivusta ihan omasta valinnasta?
Tulee aina vähän sellanen ulkopuolinen olo minne ikinä menenkin. En tiedä kyllä minkä takia,olenko mä oikeesti aina ulkopuolinen vai tuntuuko musta vaan siltä.Olipas sekavasti selitetty :)
tuttu tunne, valitettavasti... kirjota joskus yytä jos tarvit juttuseuraa!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 17:58 homelitoosa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 17:56 Enimmäkseen Ulkopuolinen kirjoitti:
\
tuttu tunne, valitettavasti... kirjota joskus yytä jos tarvit juttuseuraa!
Juu,saatanpa kuule laittaakin :)

Yhteistyössä