Ja taasen tilannekatsausta tässä joulusiivon lomassa.... Viime yönä ei syöty kertaakaan! Tuttia kyllä laitoin muutamaan otteeseen, mutta tosiaan siinä yöpöydällä kökötti jauhepurkit aamullakin ja olin aivan ällikällä lyöty!
Kiukkuisuutta on löytynyt parin, kolmen päivän ajan oikein urakalla poitsulta, ja pieruja paukkuu.. Muuten näyttäis suht ok:lta tämä tilanne.. Tosin tänään huomasin, että pojulla näkyy tulevan alas kulmahammas! Pilkottaa jo, tai siis sillain läpikuultavasti on jo tulossa.. Ilmankos poju on hieman räkäinenkin taas, tosin hiukan "erilailla" kuin ennen.. Aloinkin jo miettimään, että hitsi tuo räkäisyys tuli takaisin! Potuttaa kyllä vähäsen, kun häiritsee nyt tätä päiväkirjanpitoa kaikilta osin, kun ei tiedä mikä johtuu mistäkin.. Ihottumaa on vielä jonkin verran poskissa, riisipuuroa en tänään enää antanut.. Tosin jatkoin tuota harjoittelemaani mustikkaa ja huomasin siinä olevan riisitärkkelystä..
Mä olen niin puhki!!!! Kun en tosiaan tiedä, mikä pitäis lopettaa, mikä aloittaa ja kuinka pojun olis se täydellinen olotila. Ajattelin nyt kuitenkin jatkaa tuolla neocatella, kaurapuurolla ja persikalla. Ollaan muuten tässä parin kuukauden ajan syöty enemmän ja vähemmän myös persikka/banaanisosetta sekä aprikoosia, satunnaisesti tosin. Olen niin jotenkin ollut tuosta persikasta varma, muttei sitten pitäisikään olla.. Jos se onkin maidon kanssa ollut koko ajan se pahis......
Olen ymmälläni, mutta maito näyttäisi tosiaan olevan ok..