nenässä rupi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onko muita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onko muita

Vieras
mistä voi kertoa jos nenässä on ns. haava johon tulee rupi päälle ja kun rupi lähtee irti esim. niistäessä niin kohta siihen alkaa taas kasvaa rupea. Minulla on nyt ollut noin pari kuukautta tälläinen kipeä kohta nenässä joka ei siis meinaa ollenkaan parantua. Onkohan kyseessä joku vakavampi juttu vai ainoastaan talvesta johtuvaa limakalvojen ärtymistä/kuivumista.

Ja siis rupi on niin ärsyttävä että sen yleensä huomaamatta raapaisee irti ennen kuin haava on ehtinyt parantua. Nyt olen yrittänyt sinnikkäästi antaa ruven olla paikallaan ainakin viikon verran mutta se on edelleen aran tuntuinen... ärsyttää

Mulla kerran vuodessa vetistävä haavauma, joka arka ja kipeä, ilman rupea. KNK-lääkäriltä siihen rasvaa sitten saanut. Kasvanut stafylokokki aureus vähän väärässä paikassa...Fucidin ja toisinaan Bactropan

Mulla kans samanlaista kummassakin sieraimessa. Tosi kipee välillä! :/ Sedällä oli samanlainen ja siitä otettiin koepala niin joku solumuutos..nyt sitten menee leikattavaks. Voi kuulemma lähteä leviämään muualle kasvoihin. O'ou!

Joo mullakii nyt parhaillaa semmonen! Tosi ärsyttävää ku koko ajan kirveltää ja ku niistää ni nenää alkaa kutittaa ja seuraavaks aivastelen vedet silmis... :/ Toivottavast menis nyt taas vähäks aikaa ohi.

mulla ollut vuosia varsinkin toinen sierain tosi kipeä. nenään ei voi koskeakaan, siihen tulee kökkörärupi, joka irtoaa ja kasvaa heti uudelleen. kaikki lääkkeet kokeiltu. isälläni sama vaiva ja hänelle määrättiin a-vitamiinitippoja (apteekista, se vahvempi, joka säilytetään jääkaapissa) vaiva katosi!!!!! aamuin illoin muutama tippa ja sillä siisti. aivan upea juttu, että pääso eroon tosta nenävaivasta. ja meni aikaa ennenkuin kokeilin, en uskonut, että toimii, vaikka isäni nenä parani. miksei tätä tippaa määrätä kipunenuille?

Yhteistyössä