nelosen meille tuli vauva..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ädä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ädä

Aktiivinen jäsen
17.05.2005
1 776
0
36
kattoko joku äskön..musta sen ukon touhu oli kyllä vähän järkkyä..mahtaa jossain vaiheessa tulla ongelmia jos ukko kun keskenkasvunen kakara..ei kait välttämättä häiritse kun ei oo ollu lapsia mutta luulis et rupeis hirttään kiinni jossain vaiheessa sillä naisella kun pitäs perhe-elämää viettää tollasen kanssa..ihan loppu jäi kyllä näkemättä kun kaveri soitti mut siihen asti näin kun ekana päivänä tuli töistä kotiin ja korkkas kaljan..
en tosiaan ois kyllä hyvällä kattonu sitäkään et synnytyksen käynnistystä edeltävänä iltana juodaan 12 kaljaa..oishan se synnytys voinu sillonkin käynnistuä ja muutenkin seuraavana aamuna sairaalaan jonkun kaljalta haisevan krapulaisen ukon kanssa :o
ja joo..mulla on tylsää :laugh:

ja sit sillon eka yönä ku pääsivät kotiin, häipy ku se vaimo nukku,ni kaverillensa kaljalle.
Siis alkoholistihan se oli, koko ajan ryyppäs,en kyl tollasen kans olis-.

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
ja sit sillon eka yönä ku pääsivät kotiin, häipy ku se vaimo nukku,ni kaverillensa kaljalle.

mää muuten kanssa ajattelin että tais olla ihan viina ongelmaa eikä pelkästään kyse lapsellisesta käyttäytymisestä.. :|

siis mäen vois kuvitellakaan että mun vanhemmat olis kattomassa kun mä synnytän.. ei ei miten tuo edes voi olla kenenkään kohdalla mahdollista, siis ei mitään häpyä.. yök

Alkuperäinen kirjoittaja ädä:
Alkuperäinen kirjoittaja vv:

mää muuten kanssa ajattelin että tais olla ihan viina ongelmaa eikä pelkästään kyse lapsellisesta käyttäytymisestä.. :|

toi oli kans aika älytöntä. ei ois miun ukon tarttenu kotia ihan heti tulla jos ois yöllä salaa hiippaillu kaverinsa kaa kaljalle kun myö oltas nukahettu :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja hoplaahoplaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:
Juu ja mua häiritti myös se et koko suku siel salissa. Veli sentään tajus jäädä käytävään. Toki jos kerta halusivat ja oli kaikille ok..Mut huh.. :o

täh?? :o :o miulta jäi se alku kattomatta kun olin laittaa neitiä nukkumaan

Juujuu, siel oli sen naisen äiti ja isäkin mukana..No eihän ne sit kai paljoo tee, mut ihan liikaa olis ollu mulle. Hyvä kun siedin ukon läsnäolon.. :whistle:

Yhteistyössä