nelosen MEILLE TULEE VAUVA OHJELMA....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

anna

Vieras
siinä on eilen ja toissa päivänä ollut kaksosia odottava nainen, ei ole suostunut sektioon (molemmat vauvat perätilassa) ja sit eilisen ohjelman lopussa meni vaihtamaan lääkäriä muutamaa päivää ennen laskettua, nyt tänään aamulla oli ihan eri perhe, jatkuukohan siitä naisesta vielä se, olisi kiva tietää kuinka se lopulta synnytti..

:D

miten niin ei ole suostunut sektioon? ei kai tossa tilanteessa kysellä? Ei multa ainakaan. Mulla kaksoset oli oikein päin, altiesynnytys joo, mutta synnytysasentokin oli mun puolesta määrätty valmiiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja täh:
miten niin ei ole suostunut sektioon? ei kai tossa tilanteessa kysellä? Ei multa ainakaan. Mulla kaksoset oli oikein päin, altiesynnytys joo, mutta synnytysasentokin oli mun puolesta määrätty valmiiksi.

ei suostu. vaatii kääntämään vauvat ja alatiesynnytyksen :whistle:

Katoin muuten kerran ton ohjelman, silloin kun oli se amerikkalainen jo vanha mies (ennestään lapseton) ja meni nuoremman japanilaistytön kanssa naimisiin, tää nainen ei tykännyt lapsista ollenkaan. Miten siinä kävi sitten, mä kun en kerkee tota katteleen :wave:

kauhealta tuntuu tuollainen että äiti vaan haluaa käännättää lapset, vaikka lääkäri kertoo kuinka vaarallista se tässä tapauksessa on. Äiti pelkää sektiota itsensä takia mutta ei käännösyritystä lapsillaan.

Alkuperäinen kirjoittaja kaksoset:
kauhealta tuntuu tuollainen että äiti vaan haluaa käännättää lapset, vaikka lääkäri kertoo kuinka vaarallista se tässä tapauksessa on. Äiti pelkää sektiota itsensä takia mutta ei käännösyritystä lapsillaan.

joo ja se lääkäri sano et kun kaksoset on kyseessä niin ei käännetä.. 2 vauvaa, 2 istukkaa, 2 napanuoraa= vaarallista :( jutteli jopa aivovamman mahdollisuudesta.

Minusta on kamalaa, kun se äiti ajattelee enemmän itseään kuin niitä lapsiaan.. piti oikein hakemalla hakea sellaista lääkäriä, joka suostuu siihen alatiesynnytykseen vaikka siinä on isot riskit..

Alkuperäinen kirjoittaja Peppi1981:
Minusta on kamalaa, kun se äiti ajattelee enemmän itseään kuin niitä lapsiaan.. piti oikein hakemalla hakea sellaista lääkäriä, joka suostuu siihen alatiesynnytykseen vaikka siinä on isot riskit..

Juu, piti laittaa tallentuun maanantain ohjelma, ettei vaan unohdu :D

Niin maanantaina klo.13 tulee se eka jakso ja tiistaina aamulla uusinta??

Yhteistyössä