Neloselta päivisin tuleva "Sisustustiimi" ...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Kuka tykkää sarjasta? Musta se on niin hauska. En oo kun pari kertaa sen nähnyt, mutta eilen nauroin vedet silmissä niiden miesten letkautuksia.

Ne on niin ihanan umpihomoja :D :D . Eilen toinen "vikitteli"yhtä remppamiestä. Sanoi että jos hän piilottaisi vehkeensä, laittaisi meikkiä ja valot sammutettaisiin, niin tää remppamies ei ees huomais eroa :laugh: :laugh: .

Hyviä sisustusjuttuja maustettuna aika härskilläkin huumorilla välillä. Ei tietty homofobiaiselle hyvä ohjelma, mutta kaikille muille varmasti :D

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
viis ohjelmasta mutta mitä siulle sanottiin polilla?

Sä et siis nähnyt mun hehkutusketjua :o

Kaikki erinomaisesti. Jorma oli kuin olikin pää alaspäin ja liikkui reippaasti ja hyvillä sykkeillä.

Mahdoin taas olla näky kun hymyilin ja pillitin samaan aikaan kun kävelin Tyksistä pois :D B)

Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
tuo on loistava ohjelma!! Eikös tuo ollut se sama jakso missä ne pisti sen vanhan pariskunnan marssimaan sinne kadulle säkkipillimusiikin tahtiin??

Ja hyvä että kaikki oli polilla hyvin!

Juu just sama sarja. Ja se pariskunta oli IHANA :D . Ja siinä lopussa kun se toinen mies alkoi itkeä...jotenkin niin hellyyttävää =)

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
viis ohjelmasta mutta mitä siulle sanottiin polilla?

Sä et siis nähnyt mun hehkutusketjua :o

Kaikki erinomaisesti. Jorma oli kuin olikin pää alaspäin ja liikkui reippaasti ja hyvillä sykkeillä.

Mahdoin taas olla näky kun hymyilin ja pillitin samaan aikaan kun kävelin Tyksistä pois :D B)

juu nytten vasta hokasin sen hehkutuksen :D ihanaa että kaikki on hyvin ja jortsuki siellä on lähtökuopissaan :D :hug:

niin muuten tuosta sarjasta... eikös siinä ookki semmonen lutunen skottimurteella puhuva homomies se toinen? semmonen vaalea? jos on niin vitsit se on hyvä sarja, tullu bbc primelta ja mie sitä sieltä kattelin joka kerta ko se tuli :D

niin muuten tuosta sarjasta... eikös siinä ookki semmonen lutunen skottimurteella puhuva homomies se toinen? semmonen vaalea? jos on niin vitsit se on hyvä sarja, tullu bbc primelta ja mie sitä sieltä kattelin joka kerta ko se tuli :D

Juu mun mielestä ne molemmatkin taitaa olla skotteja. Sama sarja =)

Ja kiitti muru jälleen myötäelämisestä ja mukana hengessä olemisesta :hug: :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:

Juu mun mielestä ne molemmatkin taitaa olla skotteja. Sama sarja =)

Ja kiitti muru jälleen myötäelämisestä ja mukana hengessä olemisesta :hug: :flower:

juu, on se sitte sama sarja. se on ihana :D

ja tottakai mie oon hengessä mukana murusein :D :hug:
:heart:

Yhteistyössä