Nellin siskolle tai veljelle nimi?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Nellin äiti
Tosin vasta loppuvuodesta ajankohtasta. Mä olisin jo Nellistä tehnyt Lotan, jos olisin saanut isin pään käännettyä. Nyt oon jo pohjatyön tehnyt...:D Mutta saattaahan tuo olla poikakin:) Ite tykkään esim. Riku-nimestä. Myös Onni on kiva. Ja Eemil/Eemeli:)
Eetu ja Topi on myös kivoja pojannimiä, ne vaan on jo niin lähipiirissä käytössä meillä ettei voi ajatella:)
Työnimenä meillä on Niilo, joka tuskin varsinaiseksi nimeksi päätyy. Mekään ei haluta nimien olevan "sama sarjaa" esim. Nelli ja Elli:p

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Nellin äiti:
Tosin vasta loppuvuodesta ajankohtasta. Mä olisin jo Nellistä tehnyt Lotan, jos olisin saanut isin pään käännettyä. Nyt oon jo pohjatyön tehnyt...:D Mutta saattaahan tuo olla poikakin:) Ite tykkään esim. Riku-nimestä. Myös Onni on kiva. Ja Eemil/Eemeli:)
Eetu ja Topi on myös kivoja pojannimiä, ne vaan on jo niin lähipiirissä käytössä meillä ettei voi ajatella:)
Työnimenä meillä on Niilo, joka tuskin varsinaiseksi nimeksi päätyy. Mekään ei haluta nimien olevan "sama sarjaa" esim. Nelli ja Elli:p
Mullakin vasta loppuvuodesta ajankohtasta, mut saa kai sitä jo vähän miettiä :)

ap
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Venla, Sanni, Aino, Minttu, Ilona

Eemeli, Niklas, Onni, Oskari, Lauri
Näistä Mintun vois laittaa harkintaan.. muut tytön nimet löytyy lähipiiristä, paitsi Aino, mut se ei muuten vaan nappaa.

Pojan nimet ei jostain syystä kolahda. Onni on kiva, mut jotenkin persoonaton suosionsa vuoksi.

Nellin äiti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Nellin äiti:
Mullakin vasta loppuvuodesta ajankohtasta, mut saa kai sitä jo vähän miettiä :)
Saa toki!:) Kyllä mäkin jo vähän oon pohdiskellu, ei sitä parane jättää viime tippaan, varsinkaan tämmösen ihmisen jolle päätöksenteko on vaikeeta;) Oon miettiny sitä jo sillon kun Nellin nimeä valittiin:D

ännällä alkavia nimiä
pitikö siis olla samaa sarjaa?
tytölle: Neela, Ninna, Noona, Nuppu
pojalle: Nisse, Nestori, Nero, Niila

osa niin outoja, ettten itse antaisi mutta jos ei saanut olla ihan tavallista.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja ännällä alkavia nimiä:
pitikö siis olla samaa sarjaa?
tytölle: Neela, Ninna, Noona, Nuppu
pojalle: Nisse, Nestori, Nero, Niila

osa niin outoja, ettten itse antaisi mutta jos ei saanut olla ihan tavallista.
Ei ollut pakko olla erilaisia tai edes samaa sarjaa.. Kokeilen vaan onneani, jos joku kekkais sanoo jonkun mikä kolahtais :)

Yhteistyössä