Mulle on vahingosa hypänny jostain kymmenen päivää lisää tuohon,
tänään on kp12
Ei oo kipuja ollu enää, varmaan liitty jotenkin niihin menkkoihin, vaikka olivat tosiaankin ihan erilaisia kipuja kuin aiemmin. Eikä niitä menkkojakaan oikein voi menkoiksi sanoa. Olin kyllä vähän osannu jotain vikaa odottaakin, kun menkat on muuttuneet niin paljon, mutta en kyllä ihan tommosta pommia ollu osannu odottaa. Sain minä miehellekin kerrottua, itkuhan siinä tuli, otti se syliin ja piti kiinni. Ei se mitään osannu sanoa, mutta en kyllä mitään sanoja oikeastaan tarvinnukaan..
Mietin kyllä, että jos hakeutuisi julkiselle puolelle lisätutkimuksiin heti, kun päätös yrityksestä on tehty. Jos ne sinne ottaa.
Tää on kyllä oikeesti minun pahin painajainen. Ja pelkään vaan, että tämä tilanne tästä pahenee, jos me vielä yritystä lykätään. En todellakaan kestä ajatusta, etten saisi enää yhtään vauvaa, kun olen koko ajan haaveillu todellisesta suurperheestä. Eli neljäs ei ois jääny meijän viimeseksi.
Enkä mä tosta oviksestakaan tiedä, mä en oo varmasti ikinä ovuloinu nuin aikasi. Nytkin oisin oottanu ovista vasta jonnekin viikon päähän! Sitäkin sitten mietin, että varmaan pakko ruveta mullaki tikuttamaan. Oiskohan se gyne voinu mitenkään erehtyä? Kuinka isoksi se rakkula kasvaa ennen kuin puhkee?
Mies siis oli kotona alkuviikon, mutta nyt on jo töissä. Nythän mulla onkin aikaa googlettaa ja ettiä vastauksia. Ees jonkunlaisia.
Kiitos
Marilyn1 vinkistä, täytynee googlettaa myös tuosta omegasta!
Änkiäinen kerkeettekö hyödyntää ovista ennen kuin miehesi lähtee reissulleen? Pidetään peukut teille!
Kiitokset kaikille tsempeistä. Kyllä sitä tässä tarvitaankin..