neljäs lapsi vaiko ei...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vielä kerranko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vielä kerranko?

Vieras
meillä siis 6, 4 ja 2v lapset ja kuopuksen jälkeen olin ihan varma että ei lapsia meille enää. Olen jo noin puolen vuoden ajan pyöritelly mielessäni että vieläkö yritettäisiin yhtä vai ei. Tänään sitten aloin todella ajattelemaan asiaa että olisi ihanaa saada vielä yksi. Jos todella yhden vielä haluan niin pitäis alkaa jo toimia asian suhteen sillä en haluaisi kovin pitkää ikäeroa kuopuksen ja vauvan välille ja minullakin ikää alkaa olla 32.

Miehelle en vielä ole ajatuksistani puhunut, pitäis kyllä! Jotenkin vain pelottaa, että hän tyrmää ajatuksen ja saan pahan mielen. Tuntuu kuitenkin siltä, että alitajunnassa järki sanoo että meidän lapset on tässä, mutta toisaalta olisi vielä ihanaa saada yksi....

Olenko saanut näiden helteiden takia jonkin sortin vauvakuumeen?
Miten te joilla neljä lasta pärjäätte?

Meillä samat ajatukset :) Tosin ollaan koko ajan tiedetty, että se neljäs varmaan jossain vaiheessa halutaan jos mahdollista :)
Meillä lapset 6v, 3v ja 1v ja ehkäisy jätettiin pois viikonloppuna ;)

Minulla ainakin on ollut haaveena suuri perhe. Haaveilen myös siitä että vanhempana lapseni ja heidän lapsensa ja muu perheensä viihtyvät meillä täällä maaseudun rauhassa :) :heart: Eli unelma on siitä että lapsia on paljon ja elämää ympärillä nyt sekä jatkossa :)
Eihän sitä koskaan tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Ties vaikka lapset muuttaisivat kaikki ympäri maailmaa ja kävisivät luonamme vain pakosta kerran vuodessa :D

Mutta haave on haave ;) Mies on jopa joskus vahingossa suustaan päästäny viidennen lapsen mahdollisuuden mutta vahvasti epäilen ettei ollut tosissaan ;) :D

Meille tulee neljäs lapsi. Lapset nyt 7,5 ja 2. Mulla on jo nyt raskausaikana sellanen olo et nyt meidän perhe on tässä, ketään ei enää puutu. Jos susta siltä tuntuu ja mies on suostuvainen niin anna palaa vaan.

kyllä sitä pärjää jos niin päättää:) meillä 5 lasta ja aina vaan haluan vielä yhden,mulle ei ole sitä "tää on nyt tässä" ajatusta edes tullut...nuorempana mietin kyllä et tahdon ison perheen ehkä 4 lasta...mutta onneksi on näinkin monta tervettä saanut,lapset on ihania lahjoja ja parasta mitä tässä elämässä on<3

[QUOTE="äiti";24264239]Onko teillä isot tulot joilla on 4-5 lasta?[/QUOTE]

Ei meillä ainakaan... Yrittäjällä on joskus vähän rahaa, joskus ei lainkaan. Mutta pärjäillään.

Mulla ollu kanssa hirvee vauvakuume kuopuksen syntymästä asti (5kk). Lapset 8v, 3v ja tuon 5kk. Tiedän, että mies ei välttämättä neljättä tahtoisi, mutta itellä vahva tunne, että joku puuttuu vielä. Tuntuu kurjalta ajatella, että ei enää sitä yhtä saisi. :/ Eli lähtisin vaikka heti tekemään, jos mies olisi myöntyväinen. :)

Yhteistyössä