neljännestä haaveilevia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyttä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyttä

Vieras
mulla positettiin kierukka viimekuussa.yhet menkant siis ollu sen jälkeen.nyt suunnilleen ovis eli kovasti yritellään.muita joilla samoja haaveita tai toinen kysymys ois että kuinka nopeesti ootte tullu raskaaksi tavallisen kierukan poiston jälkeen?ja minkälaisella ikäerolla teillä on ollu nämä neljä ja miten on arki sujunu.meillä nuorin nyt 5v ja vanhin 11.v ja yks 7v. siinä välissä.oon siis laskenu että kaikki kerkee ainakin sen yhen vuoden eteenpäin ennenku meillä aikasintaan ois vaavi tullu,mut silti vähän mietityttää arjen sujuminen,jotenkin taas kuitenki pelottaa se kun pitää jäädä töistä pois,vaikka toisaalta just sitä odotankin että saan sen vauva-arjen taas ja olla kotona sen kanssa ja ootta isompia koulusta kotona kerrankin,mutta silti se antaa miettimisen aihetta jotenki..en tajua, en osaa selittää,mutta kait tää on normaalia?kertokaas nyt neliperheet miten teijän arki sujuu ja onko se iso muutos kolmeen?

Alkuperäinen kirjoittaja kyttä;22512340:
mulla positettiin kierukka viimekuussa.yhet menkant siis ollu sen jälkeen.nyt suunnilleen ovis eli kovasti yritellään.muita joilla samoja haaveita tai toinen kysymys ois että kuinka nopeesti ootte tullu raskaaksi tavallisen kierukan poiston jälkeen?ja minkälaisella ikäerolla teillä on ollu nämä neljä ja miten on arki sujunu.meillä nuorin nyt 5v ja vanhin 11.v ja yks 7v. siinä välissä.oon siis laskenu että kaikki kerkee ainakin sen yhen vuoden eteenpäin ennenku meillä aikasintaan ois vaavi tullu,mut silti vähän mietityttää arjen sujuminen,jotenkin taas kuitenki pelottaa se kun pitää jäädä töistä pois,vaikka toisaalta just sitä odotankin että saan sen vauva-arjen taas ja olla kotona sen kanssa ja ootta isompia koulusta kotona kerrankin,mutta silti se antaa miettimisen aihetta jotenki..en tajua, en osaa selittää,mutta kait tää on normaalia?kertokaas nyt neliperheet miten teijän arki sujuu ja onko se iso muutos kolmeen?

hello!!

Kyllä mä olen tyytyväinen kun aikoinaan oli 4 lasta ja kahden vuoden välein syntyneet. Erosin jo varhain heidän rentusta isästään ja hyvin meni silloin kun kaikki olivat vielä lapsia. Olin totaalisesti yh., kun isänsä ei pitänyt edes yhteyttä.
Nyt kaikki jo maailmalla ja vanhin kohta 30 v., nuorin 24 v. Tuntuu välillä yksinäiseltä, mutta onneks mulla ollu aina ihania miesystäviä, joista lapset saivat isän mallin, sekä myös sukulaismiehiä tuttuina.
Nyt asun yksin ja seurustelen aivan ihanan miehen kanssa. Eikä tarvii ajatella niin kauheesti lapsia, vaikka odottelenkin, että tulisin isoäidiksi. Miesystävälläni on jo 3 lastenlasta ja se vähän auttaa "vauvakuumeeseen". Me nautitaan toisistamme nyt ja pidetään hauskaa ja matkustellaan kun on mahdollisuus. Kyllä lapset on elämän suola. Onnea Sinulle ja muillekin, jotka jaksavat lasten kanssa.

Yhteistyössä