V
"vieras"
Vieras
Minusta on ihan kiva ohjelma. Kiva nähdä julkkisten koteja ja kokkaustaitoja. Onko kukaan kokeillu niitä reseptejä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Katsojiakin on erilaisia. Kotimaisuus ei ole ollenkaan huono asia, mutta mä olin odottanut ohjelmalta enemmän. Kun vertaa brittiläiseen ja ruotsalaiseen tavisversioon, niin niissä kilpailijoilla oli ihan toisenlainen yritys päällä kuin näissä julkkujutuissa. Suomalaisjulkut voivat varmaan köpötellä kirjakauppaan ostamaan ne pari keittokirjaa, jotka ohjelmassa voittaja saa. Sen sijaan noissa tavisversioissa palkintona oli rahaa, jolla ne tavikset saattoivat vaikka remontoida keittiönsä tms. Tavisversiossa kilpailijat olivat myös entuudestaan toisilleen tuntemattomia, mikä teki ohjelmasta mun mielestäni mielenkiintoisemman kuin jos kilpailijoina on henkilöitä, jotka tuntevat toisensa ainakin sieltä julkisuudesta. Ja julkut muutenkin ovat varmaan tottuneet olemaan kameran edessä ja olemaan kohteliaita muille ... paitsi ne brittijulkutSamaa mieltä myös siitä, että ohjelmasta tekee paljon mielenkiintoisemman se, että vieraat ovat sanavalmiita julkisuuden henkilöitä. Toisaalta onhan se hupaisa ajatus miettiä, minkälaisen nelikon esim. tältä palstalta saisi tuohon ohjelmaan kasattua. Miten olisi Timppa (itse metsästettyä sen olla pitää), päätön (mihin aukkoon se muuten ruokansa laittaa?), Anatolia (täydellisyyttä muillekin jakoon) ja Terapian Tarpeessa (vähän "älyä" mukaan keskusteluun)?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nimetön höpöttäjä;22168781:Se "höpöttäjä" on Jukka Voutilainen...ainakin luulisin ja sehän on loistava![]()