Neljän tähden illallinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vierailija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
länsinaapurin versio on tuhat kertaa parempi! Miks ei voisi olla taviksia? Varmasti olis intohimoisempaa kokkailua kuin joku essipöysti, joka paistaa ensimmäisen pihvinsä ja joku maistoi ensimmäistä kertaa parsaa tai katkarapuja..... Kääk.

länsinaapurin versio on tuhat kertaa parempi! Miks ei voisi olla taviksia? Varmasti olis intohimoisempaa kokkailua kuin joku essipöysti, joka paistaa ensimmäisen pihvinsä ja joku maistoi ensimmäistä kertaa parsaa tai katkarapuja..... Kääk.

Samaa mieltä! Pidän siitä ruotsalaisesta versiosta tosi paljon ja englantilainenkin menettelee (vaikka ruostsalainen on paljon parempi). Mutta jostain ihmeen syystä Suomessa ei voida tehdä mitään ohjelmaa ilman julkkiksia. Olisi paljon hauskempaa katsella tavallisia ihmisiä, heidän kokkailujaa ja kotejaan.

Olen samaa mieltä! Ruotsalainen ohjelma on tosi viehättävä, hyväntuulinen ja kekseliäs. Suomessa kaksi ekaa ovat olleet aivan tönkkösuolattuja. Tosin paljon on kiinni vieraista - luulen, että esim. Jari Sillanpää osaa olla yhtä rento kuin ruotsalaiset tavikset.

[QUOTE="Vierailija";21929559]On niin niin ärsyttävä taustahöpöttäjä neljän tähden illallisessa!!!!
Ohjelma muuten hyvä mutta tuo pilaa niin niin täysin katsomisnautinnon.[/QUOTE]

Tiedätkö kuka se höpöttäjä on. Mistähän sen sais tietää?

mutta miksi sen pitää höpöttää niiden julkkisten päälle, ärsyttävää. lisäks en tykkää siitä kokista heittelemässä kommentteja. ei aina tarvita ammattilaisten mielipiteitä (niinkuin ei niitä julkkiksiakaan).

Jännitin kovasti, kun 4 tähden illallinen alkoi, kun ruotsalaisten versiossa kommentaattori on AIVAN PARAS. Nauraa hekotan aina sen jutuille ja vieraatkin juttelee sille kivoja. Suomen on ihan ok, pelkäsin pahempaa, mutta tavikset kehiin ja oikeata yritystä kokkailuun!!!!

joo ruotsin versio oli niiiiiiiiiin paljon parempi, siinä se taustahöpöttäjäkin oli tosi hassu. Tässä suomen versiossa julkut juo jotain viinaa jo taksissa matkalla illalliselle et saatais ilo irti:(

Mun mielestä toi ohjelma on tosi ihana, jotenkin älyttömän sympaattinen ja lämminhenkinen:) Kiva, että siinä on julkkiksia ja se taustahöpöttelija on hassu:) Tykkään! Tulee kyllä katsottua joka jakso!

[QUOTE="Pikkuinen";22052879]Mun mielestä toi ohjelma on tosi ihana, jotenkin älyttömän sympaattinen ja lämminhenkinen:) Kiva, että siinä on julkkiksia ja se taustahöpöttelija on hassu:) Tykkään! Tulee kyllä katsottua joka jakso![/QUOTE]

et ilmeisesti ole nähnyt muiden maiden versioita ko.ohjelmasta?

[QUOTE="vieras";22052909]olen täysin samaa mieltä! ihan parasta koko ohjelmassa on selostaja :D[/QUOTE]

Mä en käsitä mikä tää suomalaisten viehtymys on lässyttäviin p***anjauhajiin, hirveetä lässynsässyn lätinää, mitään ei tehdä kunnolla, kaikki on sellasta puolivillasta, ei luoteta siihen konseptiin vaan yritetään paikkailla sitä lässytyksellä. Suomalaiset julkkikset on myös aika karu idea.
Toinen ihmetyksen aihe on kaikissa mainoksissa lapsen äänellä puhuvat naiset, mikä ihmeen juttu sekin on. YÄK.

Se taustahöpinä muakin ärsyttää, ei ole yhtään hauska juontaja niinkuin ruotsalaisessa ja brittiversiossa. Tämä vaan jorisee tylsiä "niinniin, niinpä, aivan, aivanniin"- juttuja ja ihan väärissä kohdissakin.
Tulee mieleen joku dementiaa poteva pappa, joka kokoajan höpisee rasittavasti toisten puheen päälle vaikkei olisi mitään asiaa, eikä kukaan jaksaisi kuunnella.

[QUOTE="vieras";22053425]Se taustahöpinä muakin ärsyttää, ei ole yhtään hauska juontaja niinkuin ruotsalaisessa ja brittiversiossa. Tämä vaan jorisee tylsiä "niinniin, niinpä, aivan, aivanniin"- juttuja ja ihan väärissä kohdissakin.
Tulee mieleen joku dementiaa poteva pappa, joka kokoajan höpisee rasittavasti toisten puheen päälle vaikkei olisi mitään asiaa, eikä kukaan jaksaisi kuunnella.[/QUOTE]
Koska olis suomalainen versio jostain formaatista peitonnut alkuperäisen? Sama pätee käännöspiiseihin.

Tää nyt on taas niin tätä. Ei ketjua, jossa suomalaisuus ei olisi niiiiin paskaa, ja kaikki vierasmaalainen niin ihqua! Olkaa joskus iloisia ja ylpeitä siitä mitä meillä on. Kannattaa joskus katsoa vähän kauemmaksikin kuin lahden taakse. Ihan hyvä ohjelma, erottuu edukseen noista ruokaohjelmista, joita kaikki kanavat pullollaan. Katson ainakin mielummin "julkkuja". Taustahöpöttäjällä ääni jota kuuntelee mielellään.

Samaa mieltä julkuista ja juontajasta. Kestää kuitenkin katsoa.
Mutta surkeita ikinä on englannin versio julkku idiooteista, joita todella oli kärsimys katsoa. Ilmeisesti kyseiset hovinarrit eivät olleet tajunneet koko ideaa. Tiisus että oli rasittavia kehäraakkeja.

Yhteistyössä