S
Sannis74
Vieras
Valmistuin juuri lähihoitajaksi, tulot 2000e/kk plus lisiä joku satanen kuussa. Asumme tällä hetkellä vuokralla, mutta oman osto kiinnostaa. Minkä kokoisia lainoja te yh:t olette ottaneet? Minulla kiikarissa yksi okt missä hintapyyntö 104 000e. Tilillä säästössä pari tuhatta, muita säästöjä ei ole. Uskoisin saavani lainaa tuohon taloon tarvittavan summan, pankin kanssa hyvät välit ja tietävät kulututtottumukseni ja että pärjään perusarjessa vähällä. Muita tuloja on lapsilisät n.700e ja elarit 500e. Netto siis noin 2700e. Kaipaan todellakin takaisin omakotitaloon, ex-mies lunastaa osuuteni talostamme kunhan saadaan ositus tehtyä. Rahaa en tule saamaan koska remppalainaa on nostettu lähiaikoina.
Olisin kiitollinen jos kertoisitte omista lainoistanne, itse koen olevani ihan hyvin taloudellisesti pärjäävä vaikka matalapalkkainen virallisesti kai olenkin.
Olisin kiitollinen jos kertoisitte omista lainoistanne, itse koen olevani ihan hyvin taloudellisesti pärjäävä vaikka matalapalkkainen virallisesti kai olenkin.