Onnea Millimamma! Vitsit, että on mahtavaa, että nyt on tiedossa jo ensi vuonna syntyviä vauvoja. <3 Mua on alkanut vähän jännittää synnytys, vaikka se saattaa mennä syyskuulle, eli pitkä aika siihenkin on. No, eipähän mietitytä kesän toimeentuloa. Aloitan äitiysrahakauden ajallansa 26.7., ja nyt ei ole varmaa tietoa mistään rahoista 6.6.-26.7. Tai no kai yhteiskunnan on pakko antaa nyt minulle työttömyysrahaa, kun lopetin kevytyrittäjyyden, jonka TE-toimisto jostain syystä katsoi päätoimiseksi yrittäjyydeksi (eli älkää uskoko kevytyrittäjyyspalveluiden mainoksia). Mutta toisaaltahan aina löytyy minua vastaan olevia porsaanreikiä (tai asioita, joita minun aivoillani ei ole etukäteen osannut ottaa selville, kuten koko vuoden on tullut vastaan), joten voihan tulla karenssikin. Samapa tuo, aina voi yrittää saada toimeentulotukea (tosin tuo laskutuspalvelun käyttö OP Kevytyrittäjyydessä voi estää senkin). Noooo, ainahan on leipäjonot. *rollingeyes* Mä elin 34,5 vuotta siten, että aina pitää tehdä jotain oman mielenterveyden ja yhteiskunnan eteen, vaan voin suoraan sanoa, että nykyään houkuttelee lapsen tekeminen kolmen vuoden välein enemmän kuin ikinä enää yrittää työllistää itsensä. No, tunteenpurkaus tämäkin. Ainahan sitä voi muuttaa tällaisesta suuresta kaupungista sinne suurimpaan, jossa ainakin riittää kunnon töitä minulle asti.