Meilläkin ehkä miehen porukoilla ollut enemmän sulattelemista asian kanssa kun mun. Heillä itsellään on kaksi lasta, tyttö ja poika. Ja vaikka eivät ole suoraan mitään sanoneet niin vähän saanut sellaisen kuvan että olettivat meidänkin lopettavan siihen kun ensin tuli poika ja sitten tyttö. Joka kerta kun vauvauutiset vain jatkuu niin ilmeet olleet sen mukaisia
Taisi anoppi jossain kohtaa kolmannen jälkeen jossain keskustelussa ohimennen tokaista että niin ettehän te enää ole lapsia tekemässä. Se kyllä vähän särähti korvaan, tuli sellainen olo että ihan varmana muuten tehdään!!
Mun vanhemmilla neljä lasta ja äiti tietää että oon kärsinyt vauvakuumeesta jo varmaan kymmenvuotiaasta niin ei ole meidän lisääntymiset tulleet yllätyksinä
Tosin tämän uutisen jälkeen oli vähän äitikin ihmeissään mutta kuulemma oli osannut jo jotain sen suuntaista odotella.
Tarkoituksena on nyt kuitenkin lopettaa tähän. Kaksi tyttöä ja kaksi poikaa tuntuu oikein hyvältä luvulta lopettaa
Ja kotikin alkaa käymään pieneksi. Itseni tuntien en kuitenkaan ole asiasta ihan sata varma, mutta ainakin muutto isompaan ennen kuin lisää lapsia