Neljättä odottavat

Äiti vm70: en mie niin sinnikäs ole, tiistaiaamuna oli pakko luovuttaa kun en päässyt töissä enää 10 askeleen portaikkoa asiakkaan luokse ilman että piti kahdesti portaissa levähtää :ashamed: menin sit työterveyslääkärille ja sain loppu viikon saikkua, onneks ja ab-kuurin.
 
MannaHari jaksuja sinne teille!!

Tiukun äiti Älä välitä mitä muut on mieltä sinun odotuksesta, vaikka tuskin helppoa onkaan!! Ihan yhtä lailla sinun pitää saada nauttia raskaudesta ja vauvasta kuten meidän muidenkin. Ole vain ylpeä kasvavasta mahasta ja nauti täysin siemauksin!!

Tänään kävin neuvolassa ja kaikki oli hyvin. Vauva on raivotarjonnassa kuten ollut jo pidemmän aikaa. Ei ole vielä kiinnittynyt (aikaisemmat jo varhaisemmassa) joten toistaiseksi ei liitoskipuja yms ole tullut. Vointi on edelleen melko hyvä, tosin iso maha (tänään sf-mitta 35,reilusti käyrien yläpuolella) verottaa jo jonkin verran voimia ja nukkuminen vähän hankalaa. Mutta ei suurempia valituksia. Yritän tässä parhaillani tehdä listaa vielä puuttuvista vauvantarvikkeista, jos ne sais tässä kohta puolin osteltua ja hankittua. Onneksi ei sen suurempia hankintoja ole näin neljännen kohdalla tarvinnut tehdäkään. Turvakaukalo kylläkin ostettiin uusi (tai huuto.netistä yhden lapsen jäljiltä) kun entinen jo melko kulunut. Halusin sellaisen jalallisen joka olis sit helppo käytössä kun paljon kuitenkin tulen yksin liikkumaan lasten kans. Täys työ muutenki saada kaikki neljä sit paimennettua autoon niin eipähän tartte kuin pienin vain nostaa autoon ilman vöiden laittoa.

Säde ja poitsu 34+4
 
Huomenet
täällä oltu taas aamusta aikaisin hereillä ja kerrankin aamu jolloin olis saanut hieman pidempään nukkua mut ei :ashamed: jännä miten sitä alkaa klo 5 odottamaan et koskas nousisi ylös ja sit kävinkin laittaa pesukoneen pyörii, herätin esikon 5,30 kun lähti perunamaalle vähän ennen 7 ja pitäsi taas suht päivän siel viettää.

Eilen oli pikkuneitimme 2v-päivät, anoppi ja äitini ei edelleenkään tajunnut et olen raskaana :eek: mut enpä mäkään sano ite mitään ;) kyllä ne joskus tajuaa :D
Pikkuneitini kyllä ilmoitti illalla kun oli vielä kummityttömme vanhempineen et äitin masussa vauva mut silloin kuuluikin et kyllä sen huomaa ;)

Huomenna alkaisi taas työrupeama, 7pvän putki jos vain jaksan :ashamed: johan tässä taas tasan viikko tullut kotona oltuakin, alkuviikko saikul ja loppuvko ihan vapaapäivillä :) Het maanantai ja tiistai sen 7,5h päivät keittiös, keskivko onkin onnks vähän lyhyempi kun iltahuki ja torstaina ainoastaan pelkkä invis et varastojen laskeminen ;) Meen siis suht päiväkerrallaan ja tehdään mitä jaksetaan ;) Neuvolassa sanottiin et ihan omien tuntemusten mukaisesti et soittelet et joko tätä kautta saikkuu tai sit työterv.huollon kautta et turha itseään kiusata jos ei jaksa :ashamed:

Voi ei, nyt neiti käy hamstraamassa keksejä kaapista, huuteli et lisää keksiä ja kädet täynnä kun tänne tuli, täytyy mennä.
Jaksuja kaikille :wave:
ävm70 ja "pikkukakkonen" 16 tasan
 
Moips!

Ja kiitos kaikille :flower:

Kyllä se vaan niin on, ettei mulla taida olla oikeutta tähän vauvaan :ashamed:
Mä olen niin huono äiti ja meillä menee miehen kanssa, nätisti sanottuna huonsti :(
Mä en vaan jaksa sitä enään :'(
Jos mulla olisi parempi mies niin sitten olisin ehkä oikeutettu saamaan lapsen.
Mutta mistä mä nyt sellaisen taijon :(

Anteeksi valitus :ashamed:

MannaHari :hug:

Säde Sulla ei ole enään paljoa jäljellä :D Jännittääkö synnytys jo?
Onko teillä järjestetty hoitaja lapsille synnytyksen ajaksi?

äitivm70 Paljon onnea pikkuneidille 2v-synntäreiden johdosta! :flower: :heart:
Ja voimia töihin :hug:

Anteeksi kun en saa enempää kirjoitettua, on vaan niin paha olo :ashamed:

Iloista päivää ja hyviä vointeja kaikille!
Tiukun äiti ja masumatkaaja 25+3 :heart:
 
Tiukun äiti :hug: Ei ole sun vika eikä lapsen, että sun miehellä on pissiä päässä kun ei ymmärrä onneaan kanssanne. Ja ehkä myös joskus olisi parempi pelkästään lasten kanssa..? Ei tarvitsisi mieltään pahoittaa, eikä passata...
 
Ristiinkulkija Tuo mies kun ei vaan suostu lähtemään :( Ei vaikka olen pyytänyt.
Mä en tiedä miten saan sen häipymään.
Eikä esim. mun vanhemmat usko etten vaan pääse siitä eroon :ashamed:
Ja mä niin pelkään että mä jään ihan yksin :ashamed: Ja miten pärjään 4 lapsen kanssa yksin.. Kuka mies nyt huolisi tälläisen ruman ja rupsahtaneen kohta 4 lapsen äidin :ashamed: (enkä mä enään niin nuorikaan ole)
(tuo oma "mies" hokee melkeimpä päiväittäin sitä kuinka tälläistä "rumaa, läskiä, valittavaa ämmää ei kukaan huoli" tai "eihän tuollaista rumaa ja valittavaa ämmää kukaan jaksa katella" ja muuta vastaavaa :( )
Mun äiti aina sanoo etten mä miestä tarvii, kun onhan mulla lapset.
(itse ollut mun isän kanssa 17 vuotiaasta, ei siis ikinä ollut yksin)
Miksi kaikilla muilla on sitten oikeus saada hellyyttä ja rakkautta, paitsi mulla?
Kyllä sitä pikkuhiljaa rupeaa kaipaamaan kun ei ole melkeimpä vuosiin saanut. Sitten pitäisi olla koko loppuelämä ilman :ashamed: En mä tule kestämään :'(

Anteeksi kun täällä valitin :ashamed:
Kumpa viikko menisi nopeasti, niin pääsisin neuvolaan, ajattelin jos saisin siellä asiasta puhuttua.
 
Tiukun äiti

En lukenut kun tän vikan sivun, ei hitsit mikä äijä :eek:
Usko pois löytäisit kyllä uuden miehen!
Itse löysin ihanan miehen, nyt kun odotan tätä neljättä. Eli ei ole yhteinen lapsi.Nyt on yhteen muutto ja kihlaus tulossa! Joten kyllä niitä miehiä varmasti riittää vaikka lapsia oliskin, ja monta. Äläkä usko moiseen kun se sua haukkuu, varmaan siks sitä tekee jotta et jättäis? Paljon parempi ilman tollasta miestä!!!! Itse olin melko pitkään vastuussa yksinäni noista 3 muksusta. Vanhin nyt tokalla ja nuorin ( toistaseks ) vajaa 5v ja sitten tämän l.a kuukauden päästä =)
Uskon että pärjäät paremmin yksin ihan varmasti!

:hug:
 
Tiukun äiti ..taitaa miehesi vaan tahtoa pitää sinut alistettuna ja epävarmana..koska ei tuo rakkaudelta ainakaan kuulosta. Mä oon sun rinnalla varmaan ihan mörköpeikko, mut mieheni silmissä unelmien nainen (ehkä vähän luonnevikainen, mut mitäpä siitä... :whistle: )
Mä uskon myös vakaasti siihen, että myös yksin tulee osata elää. Se tukee suhdetta kun osaa rakastaa myös itseään. Usko siihen että sun omat siivet kantaa, sä olet kaunis ja herkkä ihminen, ansaitset parempaa. Ja kyllä täällä saa juputtaa jos mieltä painaa, ollaan täällä just sitä varten. :hug:
 
Tiukun äiti Yhdyn edellisten kommentteihin! Kyllä sä yksin pärjäisit lasten kanssa, siitä olen aivan varma. Ei kenenkään tarvitse kuunnella tuollaista, vieläpä omalta mieheltä!! Ansaitset paljon paljon parempaa kuin miehesi sinulle tarjoaa!! Ja usko pois, kyllä sinunkin on mahdollista tavata ihana mies joka kohtelee sinua hyvin ja rakastavasti,sekä tietysti lapsia. Crystalblue on siitä hyvä esimerkki. Sinun tarvitsee vain luottaa itseesi enemmän ja laitettava mies pihalle jos tilanne niin vaatii. Jaksuja sinulle, lapsille ja masuasukille :hug: :heart: :heart:

Säde
 
Tiukun äiti ihan tässä nopeesti ennen töihin lähtöä kommentoin, en käynyt katsomassa et olitko käynyt kerhon puolella mut niitäkin aikaisempia juttuja vahvistuksena niin jos et saa sitä äijää siitä pihalle niin alat nyt aktiisemmin etsimään sitä omaa, jookos :hug: Eihän tuosta tule mitään, kohta on tammikuu ja sulla vauva sitoo sut aikasta täysin, puhumattakaan et tuo äijä sit taas herättää ja pitää sut hereillä sen loppuajan mitä vauva antaisi nukkua, HOMMA MENEE KOKO AJAN PAHEMPAAN SUUNTAAN, EI TUO ÄIJÄSI IKINÄ PARANE!!!!!!!!! ANTEEKS, ei ole tarkoitus pahoittaa mieltäsi enempää kun sulla muutenkin hankalaa mut SE OIKEESTI SAA SIITÄ NAUTINNON KUN SUA HAUKKUU JA MOLLAA!!!! Niskakarvani nousivat ihan pystyyn, grrrrr, niin sapettaa.....
Jaksuja ja voimahali :hug: :hug:
 
Kiitos kaikille! :)

äiti vm70 Olenkin unohtanut uusia hakemukset :ashamed: Kiitos muistutuksesta pitää tänään laittaa.

Mä en tedä mikä mulla on. Ihan järkyttävä väsy, enkä mitään jaksa tehdä. Ja itkettää :(
Näkisittepä minkä näköistä meillä on kun en ole kahteen päivään jaksanut siivota :ashamed:
Tänään olisi muskari, en jaksanut sinnekään lähteä :ashamed:
Eilen olis pitänyt ilmottaa että äippälomastakin työnantajalle, en sitten saanut aikaiseksi sitäkään :ashamed:
Tietääkö joku mitä tapahtuu jos ilmottaa päivää liian myöhään? Tai yleensä myöhässä?

Kiitos vielä kaikille! :flower:
 
Tiukun äiti :eek: melkoinen äijä sulla :( Toivottavasti saat oman elämäsi omaan haltuusi ja pääset moisesta! Voimia raskaaseen tilanteeseen :hug:


En musita olenko edes tänne raportoinut, että np-ultrassa kaikki kunnossa :heart: Mutta verestä löytyi sitten vasta-aineita, joita nyt sitten seuraillaan verikokein kuukauden välein. Pahimmassa tapauksessa voisi koitua vauvalle anemia, mutta se on kai harvinaista ja tilannetta tosiaan seurataan eikä nyt ole mitään hälyyttävää.

stoppis ja OivaIines 13+0
 
Tiukun äiti Koita jaksaa! :hug:

Mä oon nyt melko raivona.Tytön kummitäti teki kivat oharit(taas). Nyt on kyllä oikeesti ystävyys katkolla.Huomenna on meidän keskimmäisen synttärit ja tää kummi on töissä huomenna ja itse sit ehdotti, että jos tulis sunnuntaina.Kyselin sit viestillä keskiviikkona, et sopisko vaikka kolmen aikaan kun meillä on toiset synttärit minne pitää mennä.Tänään tuli sit viesti, että lahja on postilaatikossa, pyydä tytöltä anteeks hänen puolestaan. Pari viikkoa sitten tää kaveri pyys käymään kylässä.Samana aamuna kun oltais menty niin laitto viestin, että menevät mielummin kerhoon. Siis näitä vastaavia juttuja on sattunut viime aikoina tosi paljon.Nyt meni sit kuppi nurin.Mä en enää jaksa olla "kaveri" sen kans kun ei kerran p**kan vertaa kiinnosta!Jos se sanoo tulevansa käymään niin 80% todennäköisyydellä saa turhaan ootella päivän, mitään ei edes ilmoita.Mä kun oon kotiäiti niin eihän mulla mitään menoja koskaan ole!

Huomenna vuokralainen muuttaa hemmettiin meidän kodista!!!! Päästään remppaamaan! Ja jouluksi päästään varmasti muuttamaan omaan kotiin! Alkaa sen puolesta vähän helpottamaan, vaikka suurin urakka onkin vasta edessä.

Ens viikolla ois sit rakenneultra ja tavan neuvolakin.Mua vähän huolestuttaa tämä pikkuinen, se liikkuu tosi vähän ja mulla on maha usein kipeä...Jospa kaikki ois kunnossa.Ihan raivona on pitäny oksentaa,joka kerta kun pesen hampaat ja käyn isommalla hädällä...On semmosia tehtäviä, mitä ei oikein voi jättää välistäkään...

stoppis Mulla oli kans jotain tuntemattomia vasta-aineita veressä.Parin viikon päästä otetaan uus verikoe ja katsotaan aiheuttaako toimenpiteitä.Huolestuttaa sekin...

Mä lähen tekemään lapsille poppareita kun alkaa hauskat kotivideot ja niille pitää aina olla poppareita silloin! :D

Mansikkamäki ja toukkis 19+1
 
Moips!

Ja kiitos kaikille lohduttavista/ kannustavista kirjoituksista :)

CrystalBlue Onnittelu sinulle :flower: Kiva kuulla, että tuollaisia miehiäkin on :)
(siis joille lapset eivät ole este) Ja ihana juttu, että sinua on onnistanut. Antaa pikkaisen toivoa minullekin :)
Tosin eipä musta ole ikinä kukaan ollut nuorempanakaan kiinnostunut, joten pikkaisen epäilyttää että nytkään olisi kun on painoa tullut liikaa lisää ja tissit roikkuu, raskausarvet peittää vartaloa jne.. :(
Ja siis ei ne mua haittaa :D Mutta miehille taitaa ollakin eri juttu :ashamed:
Ja missä mä edes niitä miehiä tapaisin, kun en missään liiku :( No puistossa, kerhoissa jne.. mutta sieltä tuskin ketään löytää..
Ristiinkulkija Höpö, höpö. Ihan varmasti olet tosi kaunis nainen :)

Mansikkamäki :hug: Miten tuo kuulostaakin niin tutulta.. Siis kun jotenkin mustakin tuntuu että kun "olen kotona" niin mulle pitäis sopia että meille voi tulla milloin vaan. (Ja sitten "suututaan" jos mulle ei just silloin sovi. ) Tai just että ei sitten tullakkaan tai tullaan paljon myöhemmin kun on sovittu.. (Eikä siis edes ilmoiteta että ei tulla/nähdä tai tullaan myöhemmn koska "sähän olet kotona kuitenkin". Ja minä siis saan soittaa ja kysyä mikseivät ole tulleet jne..)
Meillä tosin käy tosi vähän ketään kylässä :(

Ja paljon onnea synttärisankarille! :flower: :heart:

Eipä ole mies nyt niin paljoa haukkunut, mutta eipä tuo taida muuttua.. Ei se voi enään edes jutella mun kanssa kun pyydän :ashamed:
Sanokaa olenko kohtuuton kun oletan että osallistuu kotitöihin ja puuhailisi enemmän lasten kanssa? (ja mies on siis työtön, eli on kaiket päivät kotona)
Siis kun nukkuu yleensä siihen n.klo:15.00-18.00 asti ja sitten rupeaa omia juttuja tekemään.. :(
Mä olen siinä vaiheessa jo melko väsy, kun olen ollut lasten kanssa yksin koko päivän.
Ja kun pyydän että olisi vaikka tunnin lasten kanssa että saisin levätä, niin sitten "valitan" :ashamed:
Sitten mä olenkin iltaisin niin väsynyt etten jaksa tehdä kun pakolliset asiat :ashamed:

Mun vanhemmat ovat kyllä aivan ihana. Ottivat lapsoset hoitoon että saan siivoiltua.
(nyt mulla on kahvitauko kun kirjoittelen) Olen ihan kivasti saanut jo siivoiltua :) mutta siivottavaa olisi vaikka kuinka paljon vielä.. :ashamed:

Aurinkoista päivää ja hyviä vointeja kaikille! :flower:
Tiukun äiti ja masumatkaaja 26+2 :heart:
 
Tiukun äiti Mä tiedän monia miehiä joita ei kilot ja arvet häiritse, loppupelissä kyse on pitkälti siitä miten kilosi kannat. Selkä pystyssä yhtään häpeilemättä. Mä olisin varmaan jo sinuna laittanut ukon etsimään uutta äitiä..mutta mä en ole tunnettu ainakaan kärsivällisyydestäni.. :LOL: Kuulostaa vastuuttomalta heittiöltä tuo ukkosi, eikä ole mistään kotoisin ettei osallistu kodin töihin ja lasten kanssa olemiseen, etenkin kun ei ole edes töissä. :eek: . Meillä me ollaan molemmat töissä, minä illat ja mies päivät, ja toisen ollessa töissä toinen pyörittää kotia. Välillä sanomista tulee...kun on pitänyt ukon tapittaa telkkaa koko ilta ja kotityöt jääneetkin tekemättä. |O . Mutta sitten herätän yöllä kun tulen kotiin että siivotkoon nyt, ehkä olen julma, mutta mielestäni lasten puurolautasia ei tarvitse jättää pöytään odottamaan että minä 5 tunnin kuluttua laitan pöydästä pois ja pyyhin pöydän.
 
Mansikkamäki tuollaiset "kaverit" on kyllä tosi tylsiä :/ Ja vielä kummikin... Mutta noista vasta-aineista vielä - siis sulla ei ole tunnistettu sitä? :eek: Outoa... Mulla on tällaisesta kuin c- nämä vasta-aineet. Oletko saanut verensiirtoja, vai onko miehellä eri tekijöitä? Minä en ole saanut verensiirtoja, joten on pakko olla mieheltä peräisin tuo tekijä. Pitää toivoa, että arvot pysyy normeissa, kun aika alussa tässä vielä ollaan... :| Oliko sulla muuten tiitterit nousseet? *en ihan tiiä mitä ne on, mutta ne on niitä joita seurataan, ja jos nousee tietyn rajan yli, niin vauvalla on anemia-riski* Mulla ei vielä ollut onneksi ollenkaan. Niin ja onnea päivänsankarille! :flower:

Tiukun äiti onkohan sun miehellä masennus? Ei kai ole normaalia nukkua koko päivää :eek: Itselläni on kyllä ihan oletusarvona, että mies osallistuu myös kodinhoitoon ja lastenhoitoon - yhteisiähän nämä asiat on. Ja meillä tää on miehellekin ollut ihan itsestäänselvä asia, ei ole tarvinnut "opettaa", kun on heti yhteiselämän alusta omatoimisesti osallistunut kaikkeen :heart: Mutta ehkä olen onnekas... Mutta siis tosiaan et todellakaan ole kohtuuton jos odotat työttömältä mieheltä jotain panostusta kotihommiin!!!!

stoppis 13+
 
Heippa!

Jospa sitä kirjoittais muutaman rivin vaikka uuden viikon poksutuksen kunjaksi ;)
Mansikkamäki uskomaton kummitäti, ei yhtään kivaa tuollainen temppuilu :/
Tiukunäiti kovasti jaksuja vaikeeseen tilanteeseen :hug:

On: Nyt sitä on kummasti taas jaksanut ( jaksanut ja jaksanut :ashamed: ) olla töissä vaikka nyt alkaa tuo nuha iskemään. Aamusella tahtoo nokka vuotaa ja olo on muutenkin vetämätön, kuumetta ei ole mutta päätä särkee ja eilen tuntu et ei olisi enää jaksanut seisoa enää yhtään töissä mut pakkohan se oli. Tänään taas mentävä kahteen ja sit olis vielä huominen niin sit olisi tän 8pvän rupeaman jälkeen 2vapaata :)
Vielä 1,5vkoa niin olisi seuraava neuvola eli 14pv ja ultra onkin syyslomaviikon jälkeen het maanantaina eli 26pv jos oikein muistan päivämäärän ;)

Yritin huutonetistä bongailla äippävaatteita, mutta ne paketit tuntuu olevan aikasta kalliita vaik onkin paljon vaatetta mut kuitenkin käytettyjä tai sit liian isoa tai pientä kokoa :ashamed: yhdestä pikkupaketissa kyllä tarjous sisällä mut siihenkin laskettava ne postikulut aina lisäks. Kirpparilta olen yrittänyt metsästää mut sieltäkään ei tahdo löytyä nyt mitään ja pikkuneidistä kun en ns. tarvinnut, pärjäsin vanhoilla itselleni isoiksi jääneiksi kun ennen pikkuneitiä olin saanut tiputettuu painoo 16kg eli vaatekoko ehti tipahtamaan kahdella koolla :) mut nyt sit ei tahdo kaapista enää löytyä päällepantavaa, puhumattakaan töissä työhousut ei mene kiinni eli saan vyöttää ne essulla pysymään ylhäällä ja kokin takistä joudun jättää alimmat napit auki ja isompia ei saa tilata kun maksaa :ashamed: omilla pärjättävä :ashamed: sinniteltävä vaan, muukaan ei auta.

kaipa sitä mentävä tekemäään jotain edes et jaksaa sit motivoitua tuonne töihinkin :ashamed: jaksuja kaikille :hug:
Ävm70 ja "pikkukakkonen"17 tasan :heart:
 
Ai Ristiinkulkijalla on kans vasta-aineita :wave: No ihan "kiva" että täällä on muillakin samanlaista tilannetta, niin voi vähän peilata omaa tilannetta =) Joo, vasta-aineita alkaa yleensä jossain vaiheessa löytyä, kun riittävän monta raskautta on alla... siinä mielessä ei ole yllättävää, että tässä pinossa muutama tapaus löytyy, vaikka harvinaistahan se on!

Äiti vm70 jaksuja töihin :wave: Mä en oikeestaan tarviis äippävaatetta, mulla ihan kivasti on edellisestä, mutta nyt jotenkin himoittais äitiystakki :ashamed: Yritin huutiksesta huutaa sellaista tosi kivan näköistä, niin eikö joku huutanut sen osta heti hinnalla ohi :kieh: Oletko kattonut H&Mltä, siellä on joskus salessakin mammavaatteita? :wave:

Meillä on kattoremontti ja laajennus tässä meneillään. Ei tuo suuresti elämää vaikeuta, mitä nyt sahanpurua kantautuu sisälle... Me lähdetään aamulla ulkoilemaan ja jäädään sillä reissulla päiväuniajaksi evakkoon, ja tullaan vasta iltapäivällä kotiin :) Sitten kun laajennus saadaan tehtyä, niin siinä ne sisähommat sitten varmaan tekee vähän enemmän rajoituksia ja alkaa ukkoa ravata tuossa sisällä... :/

stoppis ja OivaIines 13+6
 
Äiti vm70 jaksuja töihin =) Itse ostelin äippävaatteita kans huuto.netistä, jokunen entinen vaate oli mutta ne oli liian isoja ja myin pois. HM:ltä olen myös ostellu toppeja yms. ja pitäny sitte pitkän villatakin kanssa. Vaihdellu aina topin väriä et sointuu eri housujen kans. Nyt lopussa alkaa vain housu tilanne olla aika huono, maha on kasvanu hirvittävästi ja painoakin tullut niin alussa pitämäni housut ei oikein enää ole mielyttävät jalassa, puristaa vähän joka kohdasta. Nyt alkaa ilmatkin olla jo viileämmät niin ei oikein tiedä mitä laittais jalkaan ettei kylmä tule, ja en ole viitsiny enää uusia housuja ostaa kun melko pitkällä jo ollaan. Onneksi löytyy parit äippähousut, mutta melko ohuet sellaiset, niillä nyt vain on mentävä tämä loppuaika.

Omaan oloon ei ihmeempiä. Nyt parina päivänä on alkanut häpyluuta vihloa ilkeästi eli vauva alkaa laskeutumaan ja painamaan tonne alas. Aikaisemmissa on kyllä laskeutuminen tapahtunut jo viikkoja aikaisemmin joten ihan mukava ollu et pääsi näin pitkälle ennenkuin alkaa nämä ikävät vihlomiset yms. huomenna olisi lääkärineuvola, niin saa nähdä mikä on tilanne, siis onko nämä supistelut, melko kivuttomat kylläkin saaneet jotain aikaiseksi. Kovasti jo toivoo et tämä odotus pikku hiljaa alkaisi loppua, mut toisaalta voisi vauva vielä sen 2,5-3 viikkoa ainaki pysyä mahassa kun sitte mies jää lomille, pitkälle sellaiselle kun lomautuksia on työpaikalla. Onpahan sitte kotona apuna lasten kanssa kun kaikki neljä kuitenkin ovat vielä alle kouluikäisiä. Lisäkäsille kun ei ole haittaa =)

Säde ja poitsu 36+1
 
Stoppis Jos en ihan väärin lukuja muista niin n.250 naista vuodessa alkaa muodostamaan vasta-ainetta d...ja n.40 vasta-ainetta e... ja mä siis siinä 40 joukossa... :wave: Ensi viikolla taas verikoe..."oujee" :snotty:
Säde83 ...Mä kävin ostaa legginssejä, tosin pari kokoa normaalia isompana...näillä mennään vähän aikaa. Voisin veikata liitoskipujen itselläni alkaneen..voi tuska ja viikkoja vasta 23...
 
Huomenta!

Hitsi, tulipas mahtava fiilis kun kävin taas lukemassa meidän vanhaa pinoa tuolta kuumeilupuolelta =) "vanhat" muistaa mamma84, niin on eilen plussannut :heart: :heart:
Nythän me kaikki (ainakin kuvittelen näin) aktiiviset kuumeilijat siis ollaan siis täällä :D ja muutama jo pikkaisen jo saanutkin ;)

Jaksuja kaikille :hug:
Ävm70 ja "pikkukakkonen" 17+2 :heart:
 
Moips!

Me en jaksa enään tätä medän tietokonetta. Taas kirjoitin pitkästi ja se vaan päätti jotenkin pyyhkiä koko teksin ja vaihtaa sivua.. :headwall:

Nyt kyllä kirjoitan uudestaan :D

Säde Ihan kohta teidän pikkuinen syntyy :heart:
Ole onnellinen että sinulla on iso maha :)
Mulla on ihan pikkuinen :( Sen takia ei varmaan kaikki huomaakkaan että olen raskaana :ashamed:
Mulla sf-mitta vaan 22cm :ashamed: Mua niin pelottaa että vauvalla on joku hätä :'(

Ristiinkulkija :hug:

Tänään oli siis lääkärinneuvola. Kaikki ihan ok. Painoa tullut vähän liikaa eli 1.7kg :ashamed: Verenpaine 116/77, hemoglobiini 115 ja vauvan syke 152 :heart:
Tosin terveydenhoitaja laittoi viikot väärin eikä suostunut muuttamaan koska oli kuulemma oikeassa ja edellinen "täti" väärässä :eek: Väitti että on 25+2 kun oikeasti on 26+5 :eek:
Ja kun kysyin et miten mulla nyt tulee täydet viikot sunnuntaina vaikka la. on torstaina niin ei osannut selittää.. "kone" kuulemma näytt että on 25+2 :headwall: Et kaipa mä olen vaan hullu ja luullut että tuo mun la. on 7.1.2010 (neuvolakortissakin lukee tuo) vaikka se nyt tän uuden tädin mukaan onkin vasta 17.1.2010 :ashamed:
Ei uskonut mua kun sanoin että ultran mukaan tuo la. on laitettu, koska mulla ei ollut niitä papereita niistä ultrsta mukana (tippuneet näköjään tuosta mun muovikotelosta)
Kyllä tuli paha mieli :'( Olisi se täti voinut mua uskoa et on 26+5 kun ei se "kone" osannnut edes sanoa minkä la:n mukaan tuo 25+2 oli laitettu..

Anteeksi kun tänne purkasin. Mulla on vaan niin paha mieli, ihan kun se täti pitää mua hulluna/ tyhmänä tai jotain, joka yrittää aikaistaa laskettua aikaa tms.. :'(
( "menkkojen mukaanhan" mulla olisi la. jo 28.12.. :D )

äiti vm70 Kiitti vinkstä ;) Kävinkin heti onnittelemassa :D

mamma84 Onnittelut tässäkin :flower: :heart:
Ja tervetuloa mukaan jos uskaltaudut :flower:

Iloista päivää ja hyviä vointeja kaikille! :flower:
Tiukun äiti ja masumatkaaja 26+5 :heart: (?)
 

Yhteistyössä