hei taas, täällä mä lueskelen taas :wave:
talvi ja pakkanen mun sietoraja menee lähinnä tässä, et kun on -15 tai yli, ja ei pienten kanssa voi mennä ulos, on itellä pää leviämispisteessä jo heti aamusta... :headwall: mä tarviin ulkoilmaa JOKA päivä, mieluiten kahdesti
no, ei tätä kauaa kaiketi kestä...
muistetaan sitten heinäkuun tappo-helteillä, kumpi on mukavampi olla sisällä...helteellä vai pakkasella
On muuten valtavan upea auringonpaiste tuolla nyt...
tekotapa siis mulla on jokaisen kohdalla ollu kertalaakista
ei mitään eri tyylilajeja
hassua sinänsä et voisko sillä edes vaikuttaa asiaan ----
itellä on poika ja kaksi tyttöä. ei MITÄÄN väliä mitä seuraava edustaisi. kunhan on terve. kaikki sormet ja varpaat tallella....
oma tilanne menkat alkoi tänään. mutta työnteko ja tilipäivä on niin paljon helpottavampaa arjessa nyt, että näillä mennä tallustetaan tällä hetkellä. on huojentavaa nähdä, kuinka miehen stressiä helpottaa, kun mäkin tuon kokonaisen tilin kodin laskuihin ja muihin menoihin. Neljäs on edelleen haaveissa, ja oonkin miettinyt, että miksi sitä edes stressaisi??? Jos se meille suodaan, niin taatusti mä huomaan jossain vaiheessa jos oon raskaana? Nuo tikutukset ja testaamiset sais mut hermoromahduksen partaalle, sen verran hyvin tunnen oman itseni. Kai tämä jotain itsensä suojelemista on ajatuksellisesti. Ja töiden jälkeen illat on kamalan väsyneitä nyt, ei paljoa halut jyllää kun on AIVAN sippi, kaatuu suorin jaloin sänkyyn kun lapset on saatu nukkumaan. ei siinä paljon jää kuksimiselle aikaakaan...
Mutta en jaksa ottaa stressiä tästäkään. Uskon ja toivon lähinnä, että ajan myötä helpottaa, kunhan tämä kaikki sähellys ympäriltä asettuu. Ja kesä tuo taas oma piristyksensä arkeen.
jos tässä nyt puoli vuottakin taustailee, niin loppupeleissä se on pieni aika siihen nähden että sen jälkeen saa alkaa tosissaan YRITTÄMÄÄN
hahaha
greippimehu mä oon aivan tietämätön tästä
vaikuttaako sen juominen muka jotenkin hedelmällisyyteen
auttakaa vanhaa ja tyhmää
toivottavasti saan roikkua täällä hännillä, vaikken niin usein enää täällä ole ollukkaan....
Fourth gift ja edelleen toiveikkaana neljättä kaipaava :heart: