* NELJÄTTÄ kuumeilevat tam/hel 2012 *

Tervetuloa joukkoon, jos kuumeilet neljättä lasta!! :)

Esittelethän itsesi meille muille, kun liityt seuraamme!

Plussatuulia kaikille mukanaoleville!!

Keskiviikko 29.2.2012:

nimim. (ikä).......................kp......... .........yk... lapset

Vaavihaave (24).........2/28 ................... 3 .........-04 -06 -09
Hellun Martta ( )........6/28-38...........3............
Bulla ( )..................7/28............1.............P-00 T-01 T-07
Keiju-81 (31)............17/?.................3........ T-03 T-05 T-09
Korvapuusti (28) .......... 20/30 .......4 ............ T-06 T-08 P-10
Believe (24)..........23/30..............7...............-07 -09 -10
Wandii ( )............28/34..................2..........
Äiti Maa (29).........28/28-30..............5..........P-06 T-07 T-09
Äizikkä ( ).............31/28................. ............
Ikuinen Kuumeilija (22).. 40/?................1...... T-07 P-10 T-11

Lumia (31) .............. .................... ............. P-03 P-05 P-09
Pikkumami85
Ainomaija ( )........... ................... ................. P-05 P-06 T-09

PLUSSANNEET:

Helmikuu 2012:
Natusani (32)............34/33-44.................5.......T-02 P-07 T-11
Kokkeli

Tammikuu 2012:
Viinika

TAUSTALLA:

Plussanneet jatkavat (tämän pinon lisäksi )
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen.../#post25098606

Viimeksi muokattu:
Kiitos korvapuusti uudesta pinosta!!

Minä ainakin edelleen mukana roikun :D Elikkä kp:t nyt 6/33-44 ja yk taitaa olla 5 (?). Nuo aikaisemmathan oli T 10/02, P 08/07 ja T 03/11. Ja itsellä ikää 32. Päivittäin ainakin yritän käydä lukemassa teidän kuulumisia täällä ;)

Meillä poitsu kuumeessa ja aikast kovassa yskässä (astmaa vielä taustalla) :/ Pieninkin on räkäinen, mutta luulen, että johtuu jälleen tulevista hampaista (suustakin valuu sen verran jotain ektoblasmaa ;) )

Viinikalle onnea plussasta :heart: otas meidät muutkin mukaan nyt :D

Nyt tarvii taas jo jatkaa ton pienimmän perässä juoksemista, tsemppiä meille ja plussa odotuksia =)

Kiitos Korvapuustille! :D

Ja hurjasti onnea :heart:viinikalle! Toivottavasti me muutkin saadaan pian tulla mukaan. :)

Natusani: Pikaista paranemista teille. Meillä on keskimmäinen venäyttänyt jalkansa, tässä lepuutetaan molemmat saikulla. Itellä naama turvoksissa sen hampaan viemisen takia. Huomenna sitten vika työpäivä.

dpo 10 ja kp 25/28-30
p3/06 t8/07 ja t5/09 lapset. Ikää vielä 29v. =) Ja lisätään vielä, et yk 4.

Viimeksi muokattu:
Kiitos korvapuusti uudesta pinosta :) Mulla on kp10/33-? ja yrityskierto 2 . Meillä on 3 tyttöä 3/03, 8/05, 4/09. Ikää mulla on just mittariin tullut 31vee ;=) Kuulumisia koitan käydä lueskeleen jokapäivä, ja varmaan käynkin koska vauvakuume on noussut ihan sietämättömäksi :=) Nyt teetä tekeen, oma olo on niin flunssainen :(

Niinpä niin..tuulimunasta luin silloin.. kellekään ei soisi keskenmenoa.. mutta näyttää elämässä joillekin vaan kasaantuvan enemmän kuin soisi kenellekään.Ei aina tahdo edes uskoa kun kuulee joillekin vaan murheita aina lisää kasaantuvan vaikkei entisistäkään ole toivuttu..

Heipsan! elikkäste siis mukana ollaan! Mun tietoja: ikä 22-v. Lapset tyttö 2/2007, poika 8/2010
ja tyttö 8/2011. Kp:t on nyt 7/? ja yk1 mulla ei oo vielä minkään näköstä kiertoo tullu synnytyksen jälkeen
et en tiiä yhtään mitä se on.. Kuinka nopeesti teillä muilla tärpänny edellisten lasten kohdalla?

niin ja piti vielä sanomani että se on kyl totta että kaikki murheet ja vastoinkäymiset tuntuu aina kaatuvan yhden ja saman ihmisen niskaan :( itsellä ei ole keskonmenoja takana ja kaikki lapset terveinä syntyneet, niin jotenkin sellainen pelko et voisiko muka neljännenkin kerran kaikki mennä vielä hyvin. Ps. monestako lapsesta haaveilette?

Ikuinenkuumeilija: Eka heti kun pillerit lopetettiin, toka n.4kk ja kolmonen yk4.

Uuh kuin huono olo on.. : / Mutten kyllä siltikään usko ennen kun testi sen näyttää. Mun tuurilla tää on mahatautia tai jotain vastaavaa..:snotty:

Yritän parhaani mukaan ehtiä päivittämään :)

Eka sain alkuunsa 3kk:ssa, toinen ekasta ja kolmas toisesta.

5 lapsesta haaveilen tällä hetkellä, mutta miehen mukaan siis kiintiö täynnä...

Korvapuusti

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti maa;25533139:
Ikuinenkuumeilija: Eka heti kun pillerit lopetettiin, toka n.4kk ja kolmonen yk4.

Uuh kuin huono olo on.. : / Mutten kyllä siltikään usko ennen kun testi sen näyttää. Mun tuurilla tää on mahatautia tai jotain vastaavaa..:snotty:
Ja kuinka monesta lapsesta haaveilen: No tuota,tuota.. Mä olen jokaisen jälkeen vannonu kiven kovaa, ettei yhtään enempää ja aina olen joutunut syömään sanani.. :D Ja mä olen ihan 100 varma, et jos neljäs saadaan niin alan kuumeilemaan viidettä, mutta mä kyllä luulen et 4 on se meidän luku.

Eka sai alkunsa heti, toka tais tärpätä kans heti ja kolmas yk2 :) Jaa-a minä luulen, että tämä neljäs, jos sellainen vielä saadaan on meidän viimonen. Olen aina unelmoinut 4 lapsesta. Voi toki olla, että mieli muuttuu :)

*viikonloppu* Ihanaa:heart:

Voi ristus kun alkaa käymään jännäksi :D 1.2 pitäs tädin tulla viimeistään.

Oireina: -aaltoileva paha olo
-palelu (lämmöt on ollu 36.7 mikä on normaalia korkeampi mulle)
-väsymys
-menkkamaiset kolotukset joita ei yleensä ole ennen menkkoja , vaan ne
alkaa aina ihan puskista..

Mutta sitten taas, kuitenkin ne alkaa. Varsinkin nyt kun oireet on listattu.. Näemmä oikeen manaan taas.. :xmas: (taikauskoinen, minäkö??) Mutta kyllä voi oma keho olla julma kun noin naista kiusaa.:kieh: Nii juu ja tisseissä on koko ajan "märkä olo" vaikkei liiveihin mitään ole tullutkaan ja näen aivan utopistisia unia.. Voi äly mä vaan sanon, piinaviikot on kyllä varsin osuva nimitys tälle..

Uskaltaiskohan maanantaina vielä kokeilla prectsekin 25Iu:lla? Vaikka toisaalta, mahdanko uskaltaa.. :|

Täällä on muutama tuttu vielä, valitettavasti. Nyt hus plussanneisiin täältä! :)
Tästä pinosta singahdin plussanneisiin mutta tuli jouluna keskenmeno, nyt jännäillään uutta plussa sunnuntaiksi, josko vaikka pärähtäisikin jo.
Oon kirjotellu tuolla keskenmenon jälkeen yrittävissä, se tuntui oikeale paikalle, kun on kova tave vertaistuelle. Mutta nyt jo tuntuis, että taas ois pullat uunissa. :D

:wave: Nähään neljättä odottavissa!

Tuun sit ilmotteleen tännekin. Äiti maa, kyllä uskallat, jos minäkin sunnuntaina testaan ja mulla on silloin vasta dpo 8/9 eli oon vielä aikaisemmassa kuin sinä. ;) Sunnuntaina vaan testiä kehiin. :heart:

Viimeksi muokattu:
Kiitos kaikille onnitteluista. Kaikki nyt mukaan vain tuonne odottajiin. Matkaan mahtuisi vielä monta :wave: Onko ketään joka jo nyt haluaisi ilmottautua? :whistle:

äiti maa Minulla oli ennen menkkojen oletettua alkua n. 5vrk ruskeaa tuhruvuotoa joka näkyi vain wc-käynnillä paperissa (lähinnä viiruina). En tarvinnut sidettä ym. Olin aivan varma etten raskaana ole. Maanantaina olisi pitänyt tädin tulla kylään. Tuhru vuoto loppui tuohon. Tiistaina ei mitään vuotoa. Jotenkin kaupassa käydessä tuli outo tunne ja ostin testin. En muistanut ensin edes testata ja kun pissa oli ollut rakossa n. 30min tein testin joka oli kontrolli viivaa paaaaljon tummempi. Toistin testin eilen aamulla ja todella näyttää, että raskaana ollaan.
Tällä viikolla ollut tuota kylmä/kuuma meininkiä. Jatkuva nälkä, tänään aamupäivän etovaa oloa. Rinnat niin kipeät ja turpeessa, että rintsikoista turpoavat pihalle ja yölläkin herään rintojen kipuun kun asentoa vaihdan. Joten sinun oireesi kuulostavat sille, että taidan saada sinut mukaani ;)

Luulen tuon vuodon olleen siis täysin vaaratonta. Samanlaista mutta paljon runsaampaa oli meidän kakkosen kohdalla raskausviikolla 8.

Viinika

Viimeksi muokattu:
Wandii:Toivotaan todella, et sulla olisi jo uusi toivo matkassa ja pysyisi myös kyydissä! :) Km on aina niin ihan hirveen kamalan kauheita :'(.
Meinaatko, et uskallan? :D Mulla on kyllä tähän mennessä aika huonosti testeissä mitään näkynyt jos on aiemmin testaillut.. Mut arvaa vaan kutkuttaako! :D Ei varmaan meillä kaikilla mitenkään voisi tota testailua lukee melkein harrastukseksi!
Ehkäpä mä sitten jo su uskallan.. Mut tiistaille säästän sen digin jos sitten vielä on syy testata..
Tuu sitten ilmottelemaan tähänkin pinoon kuinka kävi!:heart:

• Tykkää
Reactions: Wandii
WANDII Oon tosi pahoillani km :hug: Itse olen kokenut niitä 2½ ja viimeisen jouluna.. Jaksamista! Ja ihanaa että jaksat jo yrittää uudestaan! Millä rv meni kesken?

ÄITI MAA Jännitän täällä kanssasi!! IIIK :)

Mitä ehkäisyä ootte käyttäneet nyt ennen yrityksen alkamista? Entä aikaisemmin, onko vaikuttanut mitenkään yrityskertoihin?

Ennen ekaa käytin minipillereitä ja tosiaan 3kk raskaaksi. Ennen toista en mitään ja silloin ekalla. Ennen kolmatta e-kapselia ja siis 2. yrittämällä raskaaksi. Nyt oli kierukka 6kk ja 3 yk menossa...

Korvapuusti

Korvapuustille: Keskeytynyt keskenmeno jo viikolle kuus, todettiin viikolla 9+. Verta tosiaan aloin vuotaa jouluaattona... Tyhjennyslääkkeet otettiin sitten just ennen uutta vuotta. En halunnut odottaa, bongasin kolme viikkoa tyhjennysvuodon alkamisesta oviksen, joka hyödynnettiin. Nyt jännätään tärppäskö ja siltä ainakin vahvasti tuntuu.
Mutta hemmetti, minä olen onnekas. Olen synnyttänyt kolme tervettä mukulaa ilman ainoatakaan keskenmenoa ja vasta nyt tuli tämä yksi (sikiössä tod. näk. vikaa, koska juuri tuolla viikolla pitäis alkaa sydän lyödä. Ei ole varmaan ollut kelvollinen alku.) ja selvisin kaikesta tosi helposti. Tuolla toisessa ryhmässä on ihmisiä, joilla on puolenkymmentä keskenmenoa takana ja ehkä yksi lapsi tai ei sitäkään. Toisille keskenmeno on poikkeus, toisille sääntö... :(

Meillä on ehkäisy ollut kumien varassa ja viimeksi oli kuparikierukka nelisen vuotta. En luota, että hormonit ois hyväksi + tulen niistä sekopäiseksi...
Kun olen bongannut ovulaation, niin olen joka kerta tullut ekasta yrityskerrasta ja yhestä laakista raskaaksi. Keskenmeno laskettuna siis nyt jo kolme (neljä, jos oon nyt) peräkkäistä kertaa, eka muksu oli meillä ns. iloinen vahinko... :D

Ääh..Kyllä heitän plussa haaveet tän kuun osalta romukoppan, kyllä se on täti mikä tekkee tuloaan, ei mikään muu..

Ekalla oli pillerit ollu moonta vuotta, kakkosen kohdalla ei mitään, kolmosellakin tais olla pillerit. Nyt tässä välissä on ollu kupari ja hormonikierukat ja erimerkkisiä pillereitä.

Älä nyt vielä heitä plussa haaveita mihkään Äiti maa :) Kyllä se saattaa plussa pärähtää, sitä toivotaan!!

Minä olen ollut mukeloitten kanssa pulkkamäessä, nyt paistetaan pullaa ja sitten ois oma lenkki vieä tekemättä. Ekat limat on bongattu tänään ja se tuttu himotus on tullut taas, joten eiköhän se ovis lähene ;=) Ajattelin vielä tässä kierrossa tikutella oviksen, kun kierrot olleet niin sekasin, mutta sitten saa taas olla.

Minä olen syönyt aina pillereitä!!

Yhteistyössä