Neljättä kuumeilevat 2013

Moiks!

menipäs taas tovi,että sain itteni takasi kartalle.Suuren suuret onnittelut plussanneille,Ihanan paljon niitä nyt yhtäkkiä tuli!!!:heart:Hyvähyvä!!!

Meillä menis auto vaihtoon jos täs nyt raskaaksi tulee..taloon kyllä vaihtuu montaki lisää ja samaa mieltä oon et nyt jo olis tosi kätevä tuo 7 paikkanen..aivan kauhulla ootan sunnuntai iltaa ku pitäs pakata viikon tavarat autoon:O

KasJoko jännittää??! mulla ei mitään oireita,en siis parhaalla tahdollakaan saa mitään keksittyä mitää raskauteen liittyvää..toki menkkoihin liittyviä oireita onki sit ihan normisti...Me ollaan just risteilyllä tiistaina ku sais testailla...taidanpa vaan valmistautua niihin menkkoihin!Nii ja vielä tuosta perhevalmennuskesta,uskoisin,että paikkakunnilla on erilaisia käytäntöjä,meillä päin pääsee kyllä tuossa tapauksessa että toiselle on uusi juttu,varsinkin jos osaa pyytää!

hömppää Tuo on kyllä mullaki suuuuuri ongelma,jos nyt plussa tulis..en haluaisi niin alus kellekkää kertoa,mut toisaalta jos en juo niin jokainen arvaa mikä on homman nimi..:whistle:

Loppu viikko meneekin sitten keskimmäisen muksun synttärijuhlia valmistelles ja loma tavaroita pakkailles..yritän vielä ehtiä viikonloppuna kurkkaileen mitä teille kuuluu!!

Mukavaa päivää joka suuntaan!!=)
 
Miinu Mä kärähän heti, jos en juo. Mä tiedän. Se on niin nähty ennenki. Aion täyttää muutamia värillisiä siideri-/lonkeropulloja vissyllä ja lipittää niitä sitten pitkin iltaa.. Baarissa pitää sitten jotenkin yrittää soveltaa niin, ettei jää kiinni. Tai sitten voi yrittää vedota siihen, että pitää aamulla aikasi olla lapsia hakemassa hoidosta, ei voi sen takia juoda montaa :D
 
KAS
Tervetuloa riksu84 . Nyt on monien plussien jälkeen tosiaan saatu monta uuttakin kuumeilijaa :) Pelkäsin jo, että pino ihan kuivahtaa kasaan.

Hömppää, kattelin noita arvoja ja tosiaan oon isoja eroja. Ja kun uudestaan rupesin miettimään, milloin oon ekan testin tehnyt, niin on tainnut kyllä olla kp24-25, mutta tulos on ollut suht selvä... Ja baarissa juot tietty kossuvissyä tai kossuspriteä :) Näin mä tein kuopusta odottaessani pikkujouluissa.

Nyt jo kp20, dpo7(kai). Iik.
 
KAS Oikein muistit, että dpo9 sain ekan haamulaisen ja dpo10 digiin "raskaana 1-2" :)

Ihanaa kun täällä on tullut monta plussaa yhtäaikaa!! Toivottavasti muut tulisitte imussa perässä! :heart:
Romanssille iso :hug:
 
  • Tykkää
Reactions: KAS
KAS
Hätähousuna tein ovistestin (eihän se mikään varma oo), mut viiva oli lähes yhtä tumma kuin kontrolliviiva. Su, kun vielä testasin ovista, viiva oli hädin tuskin nähtävissä. Tekis kyl niiin mieli tehdä oikea rtesti, mut jos vielä malttaisin sen suhteen.
 
KAS Voihan se ovisviiva jotain enteillä, varsinkin, kun kuulut niihän kellä se hcg nousee nopeempaa :) Nyt pidetään sulle kyllä peukut niin korkeella! Varsinkin, jos tummuu vielä kontrollia tummemmaksikin, niin sanosin, että ois kyllä aika varma nakki :D
 
KAS onpa jännää! IIk!

Daniella ja riksu, tervetuloa! Tosi kiva saada uusia ettei vallan jää tänne yksin pyörimään.

Töissä on taas ihan jumalaton kiire, eikö tää ikinä helpota.. Ovista en oo kerennyt nyt testailemaan. . Ollaan viikonlopuksi lähdössä kahdestaan reissuun joten sopisi oikein hyvin että ovis tulisi silloin, testejä en kyllä aio ottaa mukaan. Näillämennään siis nyt.
 
Neljättä kuumeilevat kesällä 2013

11.7.2013

Kuumeilijat =)
nimim. (ikä)............kp............yk........lapset

coffeeBreak(33v).......12/28-30......yk3.......-07(T&P), -09(P)
KAS (32)...............20/27-28......yk3....06(T), 08(T) ja 10(P)
Romanssi...............4/26-30....yk7.........
Miinu84(28v)...........20/25-28....yk1.......-07(P), -08(P), -11(T)
JonMa..................xx/xx.........yk.......-09(T), -11(P), -12(T)
Daniella...............13/xx.......yk1.......P07, T09, P12
Riksu84................1/28.......yk2.......-06, -08, -11


**ei päivitetty/kateissa**
Änkiäinen(32v).........?/26-30....yk5 ....-00(T), -02(P), -06(P)
Äizikkä (26v)..........?/28........yk1....-05(p) -10(p) -11(t)
Mrs73..................?/?.........yk1.....
äippä84 (28v).........../29...........yk......09/03(T),01/05(T),05/08(T)
maaru78 (34v)........../24-31......yk........-99(p), -05(p), -09(p)
ninetsu (29v)............./24-28......yk.........P-03,T-05,T-08
Pa-pillon (24v).........../xx...........yk.........-08, -10, -11(E)
JuLiDe (32v)............../xx............yk..........-02(T), -06(T), -09(T)


Taustailijat ja harkitsijat :flower: :
Neljättä (29v)................................... ..-01(T), -04(T), -07(T)

Plussanneet :heart: :
Losa yk2
MimSe yk2
Jiina yk2
Delila yk1
Orchidx2 yk1
äx3
kääkkis82 yk1
Tambers yk1
Marilyn yk2
Läkerol yk4
bulla yk1
hömppää
 
KAS
Tänään piti tietty testata uudestaan otestillä :x Selkeä viiva tuli, muttei niin tumma... Höh ja pöh. Hölmä kyssäri... Voiko sitä LH:ta erittyä enemmän esim. seksin jälkeen tai sperma vaikuttaa tulokseen (naurakaa vaan partaanne). Tein eilen meinaan testin puolisen tuntia seksin jälkeen....

Coffeebreakilla onkin mukava viikonloppu tiedossa. Lempeä vaan kehiin :p Koskas sulla on loma vai joko oli?

KAS
 
Moi kaikille!

Mun ei pitäny enää alkaa kuumeilemaan uudesta bebestä, mutta tässä ollaan :LOL:

Kaikki kamat on myyty jne. No myönnetään, löysin viime viikolla varastosta pari laatikkoon pienen vauvan vaatteita. Kai ne on nyt sit säästettävä ja katsottava mitä tästä tulee.

Ikää on jo 36 ja lapset 08, 09, 11.

Oletteko työelämässä tällä hetkellä? Mua jännää se, että mulla on määräaikainen työ ja tietty haluan kunnialla hoitaa tämän pätkän loppuun, mut se tunne kun jää sit "tyhjän päälle" jos onkin jo vauva tulossa. Aiemmin olen ollut vakityössä, kun olen jäänyt äitiyslomalle. On ollut paikka mihin palata. Jännittää jo valmiiks tää "heittäytyminen" kun on asuntolainat ja muut.

Auto meillä menis vaihtoon. Taloon mahduttais, vaikka kaikille ei sit omaa huonetta oliskaan.

Mukavaa päivää!
-J-
 
Moikka kaikille!
Täällä on aloitettu myös varovainen haaveilu 4.lapsesta. Isommat lapset ovat syntyneet t 2/06, p 1/08 ja p1/12. Olin jo päättänyt että 3 lasta riittää mutta mies alkoi kovasti puhua 4.lapsesta. Ehkä se kuume varovaisesti on tarttunut minuunkin. Monenlaisia ajatuksia pyörii mielessä, mutta nyt kai se 4. olisi hyvä tehdä jos aikoo. Ikää mulla on 34. Kaikki vanhemmat lapseni ovat talvivauvoja joten kesävauva olisi toiveissa. Mukavaa päivänjatkoa kaikille!=)
 
KAS
Tervetuloa Hede ja Jadey.

Mä oon kans pätkätöissä. Eron jälkeen jätin vakipaikkani, kun ei oikein sopinut yh-kuvioihin. Laitoin siis lapset muun vakauden edelle.

Pakkohan mun oli sit mennä tekee se rtesti tänään. Negahan se oli, mut en mä vielä toivoani ole menettänyt. Vasta kp22 ja dpo9.
 
KAS
Yksinpuhelua käyn näköjään täällä :stick: Mites Miinu?

Mä sain tänään roskisplussan, selkeesti testiajan jälkeen. ARGH, et piti mennä sitä tutkailemaan ja muutenkin et oon näin hätähousu... Katotaan, mitä huomenna sanoo. Nyt kyl on tuolla alhaalla sellasta painetta ja pientä nippailua (kuvittelen tietty vaan).

Menikö Coffeebreakin lemmenloma onnistuneesti?

KAS
 
Neljättä kuumeilevat kesällä 2013

14.7.2013

Kuumeilijat =)
nimim. (ikä)............kp............yk........lapset

coffeeBreak(33).......15/28-30......yk3.......-07(T&P), -09(P)
KAS (32)...............23/27-28......yk3....06(T), 08(T) ja 10(P)
Romanssi...............7/26-30....yk7.........
Miinu84(28)...........23/25-28....yk1.......-07(P), -08(P), -11(T)
JonMa..................xx/xx.........yk.......-09(T), -11(P), -12(T)
Daniella...............16/xx.......yk1.......P07, T09, P12
Riksu84................4/28.......yk2.......-06, -08, -11
Jadey (36).............xx/xx......yk1.......-08, -09, -11
Hede79 (34)...........xx/xx.......yk1.......t06, p08, p12


**ei päivitetty/kateissa**
Änkiäinen(32v).........?/26-30....yk5 ....-00(T), -02(P), -06(P)
Äizikkä (26v)..........?/28........yk1....-05(p) -10(p) -11(t)
Mrs73..................?/?.........yk1.....
äippä84 (28v).........../29...........yk......09/03(T),01/05(T),05/08(T)
maaru78 (34v)........../24-31......yk........-99(p), -05(p), -09(p)
ninetsu (29v)............./24-28......yk.........P-03,T-05,T-08
Pa-pillon (24v).........../xx...........yk.........-08, -10, -11(E)
JuLiDe (32v)............../xx............yk..........-02(T), -06(T), -09(T)


Taustailijat ja harkitsijat :flower: :
Neljättä (29v)................................... ..-01(T), -04(T), -07(T)

Plussanneet :heart: :
Losa yk2
MimSe yk2
Jiina yk2
Delila yk1
Orchidx2 yk1
äx3
kääkkis82 yk1
Tambers yk1
Marilyn yk2
Läkerol yk4
bulla yk1
hömppää
 
Tervetuloa Hede ja Jadey!

KAS, nyt on sulla jännät paikat kyllä :)

Täällä on tosiaan kotiuduttu ja lemmenviikonlppu meni oikein hyvin ;) Kiitos kysymästä! Lomaan mulla on vielä kaksi viikkoa, puuh. Oviksesta ei ole nyt varmuutta, jotain limailuja on kyllä ollut.. Jää nähtäväksi.
 
Heips!

Meilläkin nyt sitten alettiin todenteolla sitä neljättä tekemään =) Raskaustestejäkin tilasin jo netistä 4 kappaletta varastoon.. Saa nyt nähdä kauanko menee ennen kuin tärppää kun viime vknloppuna oli vasta ekat kuukautiset pojan syntymän jälkeen ja viimeksikin taisi puolivuotta mennä ennen kun tärppäsi.
Mites teillä muilla, kuinka paljon te mietitte sitä että mitä muut ajattelee kun se neljäs tulee? Mä ehkä vähän liikaakin mietin sitä koska meillä töissä on jotenkin vinksahtanut ajattelutapa raskautuneita kohtaan ja aina päivitellään jos joku ilmoittaa vauvan tulosta, oli sitten eka taikka neljäs.. Siinä sitten juorutaan parisuhteen tila, rahatilanteet sun muut. Viimeksikin kun olin raskaana niin pikkasen ivalliseen sävyyn onniteltiin suurperheen johdosta vaikka mun mielestä 3 lasta on mielestäni normaali määrä.
KAS toivotaan että huominen testi antaa saman tuloksen kuin tän päiväinen =)
 
Näköjään mulle saa vaihtaa takaisin yk1:n. Menkat tosiaan alkoi, mutta ne loppui melkein saman tein. Eilen tuli haalura testiin ja tänään se oli jo paljon tummempi. :heart: Vaikka uskonkin noihin liuskoihin, niin ehkä haen vielä digin viikkonäytöllä. On sitten ns. mustaa valkoisella :D
 
KAS
Onnea Riksu :heart:

Mä en saanu testiin sitten niin yhtään mitään... paitsi tietty sen kontrolliviivan. Taidan heittää kirveen kaivoon tältä kierrolta kun on jo dpo11. Melkeen kyllä itku pääsi. Kaikki ne nippailut ke-to ja vkonlopun oireet.... kuviteltuja. Mä oon jo miettinyt, että pitäskö vaan suosiolla hakea uusi resepti pillereihin ja unohtaa koko neljäs lapsi. Näin ois helpompaa. Tiedän vaan, että syli huutaa sitä yhtä. Ja Hede varmasti saisin ihmettelyjä osakseni. Äitini varmasti töksäyttäisi asian ihan suoraan. Tämä on kuitenkin mun elämä.

Kiva, että Coffeebreakin reissu sujui lemmekkäissä tunnelmissa ;)

Mä taidan mennä masentumaan...
KAS
 
Neljättä kuumeilevat kesällä 2013

15.7.2013

Kuumeilijat =)
nimim. (ikä)............kp............yk........lapset

coffeeBreak(33).......16/28-30......yk3.......-07(T&P), -09(P)
KAS (32)...............24/27-28......yk3....06(T), 08(T) ja 10(P)
Romanssi...............8/26-30....yk7.........
Miinu84(28)...........24/25-28....yk1.......-07(P), -08(P), -11(T)
JonMa..................xx/xx.........yk.......-09(T), -11(P), -12(T)
Daniella...............17/xx.......yk1.......P07, T09, P12
Jadey (36).............xx/xx......yk1.......-08, -09, -11
Hede79 (34)...........xx/xx.......yk1.......t06, p08, p12


**ei päivitetty/kateissa**
Änkiäinen(32v).........?/26-30....yk5 ....-00(T), -02(P), -06(P)
Äizikkä (26v)..........?/28........yk1....-05(p) -10(p) -11(t)
Mrs73..................?/?.........yk1.....
äippä84 (28v).........../29...........yk......09/03(T),01/05(T),05/08(T)
maaru78 (34v)........../24-31......yk........-99(p), -05(p), -09(p)
ninetsu (29v)............./24-28......yk.........P-03,T-05,T-08
Pa-pillon (24v).........../xx...........yk.........-08, -10, -11(E)
JuLiDe (32v)............../xx............yk..........-02(T), -06(T), -09(T)


Taustailijat ja harkitsijat :flower: :
Neljättä (29v)................................... ..-01(T), -04(T), -07(T)

Plussanneet :heart: :
Losa yk2
MimSe yk2
Jiina yk2
Delila yk1
Orchidx2 yk1
äx3
kääkkis82 yk1
Tambers yk1
Marilyn yk2
Läkerol yk4
bulla yk1
hömppää
Riksu84 yk1
 
Riksu, olipa mukavan lyhyt visiitti sulla, onnea! :heart:

Hede, kyllä luulen että saan ihmettelyjä osakseni, sain kovasti jo silloinkin kun kolmas syntyi alle 2 vuoden erolla kaksosiin .. :) Kaikki on varmaankin "aivan varmoja" että enempää nyt ei ainakaan tule. Tosin sisko ja veli tietää että neljäs olisi toiveissa ja suhtautuvat siihen kivasti :)

Tein eilen hakuammunnalla digin (ovistestin) ja hymynaamahan se siellä iloisesti hymyili :D Eli nyt on ainakin sitten oikeaan aikaan tehty talletuksia!

KAS mä niin tiedän ton tunteen.. Kyllä välillä tekis mieli heittää kirves kaivoon ja siirtyä taas ehkäisyyn, niin eipähän tarttis toivoo.. Mut enhän mä pysty kun haluan sen neljännen!! Argh. Miksei vaan nyt voisi tulla sitä tärppiä jo..

Täällä siis dpo0 -huoh ja taas mennään.
 

Yhteistyössä