Neljättä kuumeilevat 2013

Plaaah... Meillä kävi just niinkuin arvelinkin. Mies tekee työputkea, eikä jaksa jumppailla enään illalla. Parhaimmat päivät tais mennä taas ohi.:kieh: Toivotaan, että jotain sitkeitä yksilöitä on jäänyt odotteleen edelliseltä kerralta...
 
coffeebreakille pahoittelut tädistä :( ja kaikesta huolimatta hyvää lomaa!

Tinttu85: Olen litkinyt greippimehua muistaakseni jokaisen yrityksen edellä. Vaikea sanoa, onko sillä ollut mitään vaikutusta, muttei nyt varmaan vahinkoakaan :) Oon kyllä tullut joka kerta raskaaksi tosi pian.

Voi vitsit, Jonma :( Paha se on toista pakottaakaan raskaan päivän päätteeksi mihinkään. Toivotaan, että sitkeitä sissejä olisi kytiksessä :D

Romanssille ja muille piinailijoille tsempit!!

Täällä tuhruttelu alkanut kp 24/28 ja ihan hyvillä mielin menkkoja odottelen. En ole vielä päättänyt mitään varmaksi tässä vauva-asiassa, edetään suurin piirtein "tulee, jos on tullakseen" -ololla..
 
  • Tykkää
Reactions: coffeeBreak
Höh, Tinttu pahoittelut tädistä!

Romanssille toivon kovasti sitä plussaa :)

Harmi tilanne sullakin Jonma, taidan tietää tuon tunteen. Toivottavasti kuitenkin joku priimayksilö jaksaisi sinnitellä ;)

Mä niin toivon että tää loma nyt toisi sen plussan. Meilläkin muuten edelliset on kevätlapsia joten yksi vielä sopisi siihen synttärisumaan hyvin :)

Mulla ei nyt ole ollut moneen kiertoon selkeitä ovisoireita vaikka plussa testiin on tullutkin. Tiedä sitten. Aina kun on tärpännyt, mulla on tullut ihan kunnon ovislimat kyllä.
 
KAS
Romanssi, en tästä kierrosta tikutellut ovista. Oli kuitenkin se vahva fiilis viime vkonlopusta ja kun nää kierrot on koko ajan vaan lyhentyneet, niin en epäile etteikö ois mahista. Ja siitä jatkaen, mulla on nännit arat ja nöpöttävät koko ajan :rolleyes: Tietty optimistina ajattelen, et ois joku raskausoire... Huoh.

Jokos Coffeebreak pääsee kohta aloittamaan työstämisen?

Mulla ei ole greippimehusta mitään kokemuksia...

Huoh, ensi viikolla alkaisi taas työtkin. Ollu kyllä kiva lomailla. Jos sit ens kesän sais olla kokonaan kotosalla ;)

KAS
 
Viimeksi muokattu:
Neljättä kuumeilevat kesällä 2013

2.8.2013

Kuumeilijat =)
nimim. (ikä)............kp............yk........lapset

coffeeBreak(33).......4/28-30......yk3.......-07(T&P), -09(P)
KAS (32)..............17/27-28......yk4....06(T), 08(T) ja 10(P)
Romanssi..............26/26-30....yk7.........
Miinu84(28)...........15/25-28....yk2.......-07(P), -08(P), -11(T)
JonMa (23)............16/28.........yk2......-09(T), -11(P), -12(T)
Jadey (36)............xx/xx........yk1.......-08, -09, -11
Hede79 (34)...........26/28-30.......yk1.......t06, p08, p12
ainomaija (34)........25/28-29.......yk1.......p05, p06, t09
Tinttu85 (28).........3/27-28.......yk4...... P-04, T-08, T-11


**ei päivitetty/kateissa**
Änkiäinen(32v).........?/26-30....yk5 ....-00(T), -02(P), -06(P)
Äizikkä (26v)..........?/28........yk1....-05(p) -10(p) -11(t)
Mrs73..................?/?.........yk1.....
äippä84 (28v).........../29...........yk......09/03(T),01/05(T),05/08(T)
maaru78 (34v)........../24-31......yk........-99(p), -05(p), -09(p)
ninetsu (29v)............./24-28......yk.........P-03,T-05,T-08
Pa-pillon (24v).........../xx...........yk.........-08, -10, -11(E)
JuLiDe (32v)............../xx............yk..........-02(T), -06(T), -09(T)


Taustailijat ja harkitsijat :flower: :
Neljättä (29v)................................... ..-01(T), -04(T), -07(T)

Plussanneet :heart: :
Losa yk2
MimSe yk2
Jiina yk2
Delila yk1
Orchidx2 yk1
äx3
kääkkis82 yk1
Tambers yk1
Marilyn yk2
Läkerol yk4
bulla yk1
hömppää
Daniella yk1
Riksu84 yk1
 
Tästä taitaakin tulla kp 1?? Eipä ole koskaan ollut näin lyhyttä kiertoa, mikäli tämä nyt on sitä itteensä. Yleensä on ihan tarkkaan 28 tai 29 pv. Nyt siis jäisi 24 päivän pituiseksi. No, alkaahan tässä jo ikääkin olla ja kroppa kai sitten oikuttelee..

Listaa ei tartte vielä mun osalta päivittää, kun en vielä varmaksi tiedä, alkaako vuoto toden teolla vai ei.. ilmoittelen sitten (mikäli se ketään kiinnostaa :D )...
 
KAS
Hyvä vissiin ainomaija, et kuukautiset alko, jos et oo varma siitä, mitä haluat. Vai oletko pettynyt?

Mä sentään jätin vielä testit kauppaan :saint: Hulluna oisin voinu jo ruveta testaamaankin... Katsotaan, jos testejä tarttuu seuraavalta kauppamatkalta mukaan.

Toivottavasti coffeebreak jaksatte työstää (tai jyystää :$) näin lomalla. Onhan se aina vähän erilaista kun on tietynlainen pakkomielle hommassa takana.

Nyt saunaa lämmittämään ja viettämään lapsivapaata aikaa.

KAS
 
Pakko työstöä takana ja testit polttelee kaapissa....:whistle: Saavat kyllä siellä vielä ainakin viikon odottaakkin. Veikkaan vaan, että parhaat päivät meni kyllä ohi. Eikös se niin ole, että ovispäivänä tehdyt talletukset on aika turhia?

KAS toi kuulostaa jo hyvältä, peukut pystyyn!:) Mä en yleensä oo huomannut mitään oireita ennen plussaa. Vasta plussaamisen jälkeen tajusin olleeni nuhainen, ym... Viimeksi kävelin pari viikkoa villasukat jalassa keskellä kesää, kunnes tajusin testata ja ylläri raskaana olin...:D

Nyt tulisi sitten tälle neljännelle pisin ikäero edelliseen meidän sarjassa. Esikon ja toisen ero on 1v8kk ja toisen ja kolmannen 1v2kk. Mikä teillä on ollut toimivin väli lapsilla? Mä oon tykännyt tosta 1v8kk ja vähän pelottaa miten leikki sujuu jos pienin on vaikka kolmekin vuotta perässä toiseksi nuorinta? :confused: Jättääkö tää eka kolmen kopla nuorimman ihan pihalle kaikesta?
 
Huomenta!
Mäkin mietin tuota ikäerojuttua.. Kun on nuo tuplat, jotka on aivan erottamattomat ja nuorimmalla on heihin 1v10kk eroa, melkoinen vauhtikolmikko tosiaan. Ja nyt ikäeroa tulisi se 5 vuotta jo! Että jääkö tämä sitten ihan yksin vai pitääkö vielä kaveri yrittää hommata :kieh: Toisaalta oon miettinyt että ihannetilanne olisi että pienin syntyy kun tuplat menee kouluun ja saisin olla silloin kotona. Voisi myös kuvitella että isosisarukset ottavat sitten siipiensä alle tämän pienimmän, mene ja tiedä. Itsellä kai ainakin helpompaa kun on vaan yks vaipatettava, sellasta kun en ole vielä kokenut :)
 
KAS
Kahdella ekalla ikäeroa aika tarkkaan 2v ja sit 2. ja 3. 2v2kk. Ihan on ollut hyvät ikäerot. Vauvan aika ois nyt hyvä, niin sais oltua kotona esikoisen ensimmäisen luokan jälkeisen kesäloman :)

Eilen tuli saunan jälkee pari tippaa maitoa. Vähänkö nosti taas toiveita. Sanoin miehel, ku tilasin tänään testejä, et testaan joka päivä testien tultua kunnes kuukautiset alkavat. Oon taas hyvin varautunu pessimisti :)
 
  • Tykkää
Reactions: coffeeBreak
Neljättä kuumeilevat kesällä 2013

4.8.2013

Kuumeilijat =)
nimim. (ikä)............kp............yk........lapset

coffeeBreak(33).......6/28-30......yk3.......-07(T&P), -09(P)
KAS (32)..............19/27-28......yk4....06(T), 08(T) ja 10(P)
Romanssi..............28/26-30....yk7.........
Miinu84(28)...........17/25-28....yk2.......-07(P), -08(P), -11(T)
JonMa (23)............18/28.........yk2......-09(T), -11(P), -12(T)
Jadey (36)............xx/xx........yk1.......-08, -09, -11
Hede79 (34)...........28/28-30.......yk1.......t06, p08, p12
ainomaija (34)........27/28-29.......yk1.......p05, p06, t09
Tinttu85 (28).........5/27-28.......yk4...... P-04, T-08, T-11


**ei päivitetty/kateissa**
Änkiäinen(32v).........?/26-30....yk5 ....-00(T), -02(P), -06(P)
Äizikkä (26v)..........?/28........yk1....-05(p) -10(p) -11(t)
Mrs73..................?/?.........yk1.....
äippä84 (28v).........../29...........yk......09/03(T),01/05(T),05/08(T)
maaru78 (34v)........../24-31......yk........-99(p), -05(p), -09(p)
ninetsu (29v)............./24-28......yk.........P-03,T-05,T-08
Pa-pillon (24v).........../xx...........yk.........-08, -10, -11(E)
JuLiDe (32v)............../xx............yk..........-02(T), -06(T), -09(T)


Taustailijat ja harkitsijat :flower: :
Neljättä (29v)................................... ..-01(T), -04(T), -07(T)

Plussanneet :heart: :
Losa yk2
MimSe yk2
Jiina yk2
Delila yk1
Orchidx2 yk1
äx3
kääkkis82 yk1
Tambers yk1
Marilyn yk2
Läkerol yk4
bulla yk1
hömppää
Daniella yk1
Riksu84 yk1
 
KAS
Romanssikin on ollut hyvähermonen, kun on malttanut olla testailematta :) Toivottavasti päättyy kierto sillä paremmalla tavalla. Enkä mäkään tiedä, onko ollut mitään oireita... Kuhan kuvittelen. Paitsi maitotipat :)

Ei kai ovispäivän talletukset ihan turhia ole, mut eiks siittiöt jonkun aikaa matkaa ja ois vissiin hyvä, että olisivat matkan päällä oviksen tapahtuessa. Näin olen ymmärtänyt.

Alkoko ainomaijalla selkeesti toinen kierto?
 
Ymmärsin niin et talletukset ois turhia silloin kun testissä ovis plussaa. Silloinhan ei kai ole myöhäistä.. Itse en tiedä kyllä tarkkaan koska ovis sit tarkalleen on muuten kuin testin avulla tiedän et tulollaan on. Ja yleensä oireiden (rintojen arkuuden) perusteella tiedän jälkeenpäin koska se oli.
 
Niin ajattelisin, että kun munasolu on vain hetken kelpoinen hedelmöitymään, irtoamisen jälkeen ja kavereilla kestää paljon kauemmin tapahtuma paikalle saapua...:D

Tuntemuksina turvotus, se perinteinen...
 
Voih, olin hätähousu ja ostin työmatkalla rfsu:n testejä. Tein testin kiireessä ja heti ei tullu näkyviin mitään.
Sujautin testin paperin mutkaan laukkuun ja n5-10min päästä kaivoin sen esiin, ja siinä oli selvä punainen "viiva". Mutta se oli sellainen suttuinen, ei reunoilta tarkkarajainen. Että olisko joku valuma/ värikertymä..
Anyway, jännää!! Ehkä pakko aamulla testata uus!
 
Viimeksi muokattu:
KAS
En mä Romanssi sanois tota hätähousuiseks toiminnaks. Vitsit, kuulostaa kyllä hyvältä. Mä en ite malttais todellakaan odottaa ees aamuun. Heti sitten kertomaan meille. Jooko?

Prismassa oli tänään muuten kaikki raskaustestit loppu. Kesän hedelmiä pelätään/toivotaan vissiin urakalla :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: coffeeBreak

Yhteistyössä