Neljäs lapsi

  • Viestiketjun aloittaja Äidin syli
  • Ensimmäinen viesti
Äidin syli
Tiedän, sen suurempaa järkeä ei ole. 3 aivan ihanaa lasta olemme jo saaneet ja silti tämä melkein lamaannuttava vauvakuume taas iskee.
Olisiko se ajatus nejännestä lapsesta muka sitten niin kauhea? Koen jaksavani näiden (5v 3v ja 1v10kk) pienten kanssa paremmin kuin hyvin. Nautin kotona olosta ja työstänikin (pph) Rahallisestikkaan ei suuremmin ole tiukkaa, mitään rikkaita ei todellakaan olla, mutta ihan hyvin toimeen tullaan.
Tuntuu vaan, että rakkautta olisi jaettavana vielä yhdelle pienelle. Ja ihan turha on lähteä tähän "ei ole aikaa kaikille" virteen. ;) Ei muuta olekkaan kun aikaa.
 
[QUOTE="aloittaja";23112589]Mies on vielä harkinta vaiheessa :) Mutta kaippa se siittä lämpenee kun saa tuumata tarpeeksi :D[/QUOTE]




Kunhan et painosta vaikka vauvakuume vaivaakin. Saattaapi olla että neljännen saat syliisi.
 
meillä 4 lasta ja hyvin riittää aikaa kaikille ja ihana kun on leikkikavereita..ehtii elää myöskin ns.omaa elämää vaikka lapsia on monta!! ja sama tunne oli kuin sinulla että yksi joukosta puuttuu ennen kuin 4 saatiin !!!
 
"Minimii"
kun mun kirjoittamaa, lasten iätkin täsmää :) Ja sen neljännen laskettu aika on parin viikon päästä. Mieli on haikea, kun ainakin nyt ajattelen että tämän jälkeen en näitä hetkiä enää uudelleen koe. Pieniä potkuja, kasvavaa vatsaa...
Jos on kotikeskeinen ja lasten kanssa viihtyvää tyyppiä, aikaa ja syliä riittää varmasti kaikille.
 
"aloittaja"
[QUOTE="Minimii";23112624]kun mun kirjoittamaa, lasten iätkin täsmää :) Ja sen neljännen laskettu aika on parin viikon päästä. Mieli on haikea, kun ainakin nyt ajattelen että tämän jälkeen en näitä hetkiä enää uudelleen koe. Pieniä potkuja, kasvavaa vatsaa...
Jos on kotikeskeinen ja lasten kanssa viihtyvää tyyppiä, aikaa ja syliä riittää varmasti kaikille.[/QUOTE]

Niimpä. Mä en kans haluaisi millään hyväksyä, että tää olis muka ollut nyt tässä :D
 

Yhteistyössä