Neljäs blondausaine päähän. Jokos nyt onnistuis...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mistäs väristä oot vaalentamassa :) Mäkin tahtoisin blöndiksi, mut taitais mennä 7 vaaleannusväriä tuloksen saamiseksi :D

Pikimusta oli vielä kaks kk sitten. Pikkuhiljaa oon värjäilly. Ekaks raitoja ja sitten vähitellen laitellu vaalennusaineita päähän. Viimeaikoina kyllä kiihtyvää tahtia ku edellisen laitoin perjantaina ja nyt äskön siis taas... Näyttäs nyt ainakin, että tää Live merkkinen aine toimii aika tehokkaasti ; :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Aleuria Aurantia:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mistäs väristä oot vaalentamassa :) Mäkin tahtoisin blöndiksi, mut taitais mennä 7 vaaleannusväriä tuloksen saamiseksi :D

Pikimusta oli vielä kaks kk sitten. Pikkuhiljaa oon värjäilly. Ekaks raitoja ja sitten vähitellen laitellu vaalennusaineita päähän. Viimeaikoina kyllä kiihtyvää tahtia ku edellisen laitoin perjantaina ja nyt äskön siis taas... Näyttäs nyt ainakin, että tää Live merkkinen aine toimii aika tehokkaasti ; :D
Pitääpä testata! Mulla on nyt tällainen haalistunut violetinpunainen kuontalo.
 
ap harmaana
Juu. Eipä se sitte onnistunu. vaaleni kyllä, mutta kelta/oranssiksi jäi paikoin... Aika kamalan näkönen, mut jos sitä tänään vielä yhen purtilon lykkäis päähänsä...
 
Anna
Nooh, mä ole laittanu tähän puolen vuoden aikana 15 purkkia värinpoistoo, ja nyt v asta on just semmonen minkä tahon ja voin käydä sävyttää :D

Että kyllä se vaalenee sullakin, ajallaan :D
 
g
Alkuperäinen kirjoittaja Anna:
Nooh, mä ole laittanu tähän puolen vuoden aikana 15 purkkia värinpoistoo, ja nyt v asta on just semmonen minkä tahon ja voin käydä sävyttää :D

Että kyllä se vaalenee sullakin, ajallaan :D
no huh huh! :eek: eiköhän vähempi värinpoisto ois riittäny! oisit käyttäny voimakkaasti vaalentavaa, ei se värinpoisto mitään auta.
 
g
Alkuperäinen kirjoittaja Aleuria Aurantia:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mistäs väristä oot vaalentamassa :) Mäkin tahtoisin blöndiksi, mut taitais mennä 7 vaaleannusväriä tuloksen saamiseksi :D

Pikimusta oli vielä kaks kk sitten. Pikkuhiljaa oon värjäilly. Ekaks raitoja ja sitten vähitellen laitellu vaalennusaineita päähän. Viimeaikoina kyllä kiihtyvää tahtia ku edellisen laitoin perjantaina ja nyt äskön siis taas... Näyttäs nyt ainakin, että tää Live merkkinen aine toimii aika tehokkaasti ; :D
00A? siis se liven väri. se on todella hyvä, itsekkin käytän jos tarttee vaalentaa :D
 
Anna
Alkuperäinen kirjoittaja g:
Alkuperäinen kirjoittaja Anna:
Nooh, mä ole laittanu tähän puolen vuoden aikana 15 purkkia värinpoistoo, ja nyt v asta on just semmonen minkä tahon ja voin käydä sävyttää :D

Että kyllä se vaalenee sullakin, ajallaan :D
no huh huh! :eek: eiköhän vähempi värinpoisto ois riittäny! oisit käyttäny voimakkaasti vaalentavaa, ei se värinpoisto mitään auta.
Käytin mä niitäkin monia.

Ihan mulla on pitkät, lapaluun alle olevat hiukset. Tohon 15 kertaan meni siis joka kerta 2 purkkia kerrallaan. Mun kampaaja ei meinannu uskoo että niin monta laitettu, tukka niin hyvässä kunnossa. Nyt tosin irtohiuksia lähtee ehkä pikkasen enemmän kun ennen, muttei mitenkään epänormaalin paljoa.
 
Noin ei sais ikinä mennä yksin tekemään!
Varsinkin vielä ihan mustasta blondiksi :eek: Hiuksesi vaurioituvat todella pahasti, vaalennus on kaikista kovin käsittely jonka voit hiuksillesi tehdä, paljon kovempi kuin permanentti!
Ja vielä noin monta kertaa, oi voi voi :(

Voin sanoa, että luultavasti ainakin latvat tulevat olemaan kuin purkkaa, hapertuvat (rikkoutuvat) kosketeltaessa/harjatessa.
Jos noin teet, tukastasi tulee vähintään ihan kamalan näköinen(todella huonokuntoinen) joten varaudu leikkaamaan lyhyeksi. Sekä päänahka auki, kaikki kosteus kadonnut hiuksista. Vaalennusaineen sisältämät kemialliset ainesosat hajottavat hiuksen sisällä olevat kerrokset, eli noin monella vaalennuksella hiuksesi tulevat "hajoamaan" totaalisesti.

Miksi ihmeessä et kääntynyt ammattilaisen puoleen?
Ja vielä joku aivan surkea Live-sarja :(
 

Yhteistyössä