Neljännen kuumeilijat!!!

Täällä myös kp1! Täti kurvasi paikalle oikein puskista ja ihan kunnolla, ei jäänyt epäselväksi. Tällä mennään ja katsellaan eteenpäin. Oon päättänyt pyytää gynelähetettä jos ei toukokuuhun mennessä tapahdu mitään. Sitten on vuosi takana yritystä vaikkakin se yksi keskenmeno on takana, mutta silti. Haluan selvittää sitten, että onko jotain esim niiden mun kystien kanssa tms. jotka vois vaikeuttaa raskautumista.
Seuraavaa kiertoa ehkä vähän jarruttelen, ois muuten jouluvauva tulossa!?!?! Tai no en tiiä, tulee jos on tullakseen. Ois ihan kiva hääpäivälahja miehelle, ei tarvis muuta miettiä. Me mentiin "salaa" naimisiin jouluaattona vuosi sitten...
 
Voi harmi @Snowmamma82 ja @Kath :( Voimia täteilyyn ja tsemppiä uuteen kiertoon. Täällä kp 26/24-28 ja en malttanut odottaa (hätähousu kun olen) keskiviikkoon vaan testasin jo nyt. Haaleaa haamua puski molempiin testeihin, ja iltaiseen jo testiajalla :love: Nyt pitäis malttaa sit sinne keskiviikkoon, jotta uskois et ois kiinnittynytkin, eikä vaan joku hipasu. Mulla on aikasemmissa raskauksissa ollu paljon alkuraskauden vuotoja, joten luulen että testejä palaa ja hanat on auki keskiviikkona, olen sitten raskaana tai en :confused:

http://aijaa.com/mZ8fgn
 
  • Tykkää
Reactions: Hannah4
@Nemmiina nyt peukut pystyssä sinulle!! Toivottavasti tuo tuosta vahvemmaksi muuttuu eikä vuoto ala, ainakaan isompi. :love:(y) Aika hyvin maltoit silti odotella testien kanssa! ;)

Mullakin vaihtui eilen päivällä (vihdoin ja viimein, kivut kun antoivat selvästi ymmärtää mitä tuleman pitää) uuteen kiertoon eli nyt mennään kp2/27–31. Nyt kaksi peräkkäistä kiertoa on olleet 31 päivää, eikä sellaista ole ollut koskaan ennen. Ennemmin niin, että 27 vuorottelee 28–30 kanssa. Saapi nähdä, tuleeko tästäkin yhtä pitkä kierto, tikut laitoin jo eilen tilaukseen ja alan testata varmasti kp 11, jotta saan varmasti bongattua oviksen. :) Joten jouluvauvaa nyt sitten toivomaan!

Tällä hetkellä suunnilleen kaikki ystäväni ja tuttavani ovat raskaana. Tämä vuosi on ja tulee olemaan todella täynnä vauvauutisia... Huoh. Ihanaa se on ja olen todella onnellinen heidän puolestaan. Kipeältä silti tuntuu, etenkin aina tässä kohtaa kiertoa.. Vaikka kun kolme lasta on jo saanut, tuntuu välillä että onko mulla oikeutta enää neljättä edes saada. o_O:unsure:
 
Täällä menossa kp9. Enkä todellakaan aio jarrutella sitä jouluvauvaa! Että näin se mieli "muuttuu". Oon jotenkin ajatellut, että tää raskautuminen ei oo helppoa, joten kaikki kierrot käyttöön vaan! ;) Ollaan tämä viikko miehen kanssa kaksin, joten nyt voi hyvin hyödyntää illat :ninja:

Mitäs muille kuuluu? @Hannah4 @Kath
 
Onpa luksusta @Snowmamma82 ! Ottakaa ilo irti! :D;) Täällä myös samat kp:t, greippimehua olen juonut ja ovistestailut aloitan huomenna illalla. Jospa olisi vaihteeksi alle 30 pvän kierto... Olisin iloinen! Viime viikon lapset olivat kipeinä, nyt mä itse, joten riippuu vähän tästäkin miten tulee hyödynnettyä viikonloppuna oleva ovis. Tai ainakin se sitten on jo lähellä, jos ei vielä ole.
 
Hei. Samat ajatukset, ei taida olla vara yrittää suunnitella millon se vauva sais syntyä eli täälläki yritetään normaalisti:whistle:
Kp 9 menossa, neljä ovistikkua jäljellä niin mennään niillä.
Meillä jyllänny vatsatauti:sick: minä ja nuorin ollaan ainaki tähän asti päästy yllättävän helpolla. Toivottavasti tauti on nyt meillä hellittämässä.

Kuulostaapa tosiaankin luxukselle teidän viikko Snowmamma82(y)
 
Hei. Samat ajatukset, ei taida olla vara yrittää suunnitella millon se vauva sais syntyä eli täälläki yritetään normaalisti:whistle:
Kp 9 menossa, neljä ovistikkua jäljellä niin mennään niillä.
Meillä jyllänny vatsatauti:sick: minä ja nuorin ollaan ainaki tähän asti päästy yllättävän helpolla. Toivottavasti tauti on nyt meillä hellittämässä.

Kuulostaapa tosiaankin luxukselle teidän viikko Snowmamma82(y)
Täälläkin oli lapsilla vatsatauti. :confused: Siinä kyllä välillä mietin, että on tämä härdelliä jos vielä "iltatähti" saataisiin.. Silti, kyllä tiedän, että meille sitä viimeistä pientä niin kovasti toivotaan. Itselleni tuli joku flunssa, ihme ja kumma *koputan puuta* ei tuota vatsatautia saatu.
 
Mie palaan tänne riveihin, vuoto alkoi sunnuntaina ja tänään olisi nyt sit kp4/24-28. Tänään tein negatestin, joten ilmeisesti ongelmitta tyhjentynyt itsekseen kohtu. Täälläkin vatsatauti ollut riesana, tosin minä en ole sitä vielä saanut kun oon ahkerasti syönyt valkopippuria :)
 
Pahoittelut @Nemmiina , onpa ikävää, että kävi noin. :cry: Voin kuvitella, että tuntuu pahalta, kun jo toista viikkoa ehdit kuitenkin ehkä raskauteen uskoa... :( Toivottavasti kroppa alkaa sulla heti toimia normaalisti, että voi uutta yritystä laittaa peliin, tai millä mielellä olet?

Täällä eilen talleteltiin ja nyt ihan jopa naurattaa. Jos tällä räkätaudilla tulen raskaaksi niin voihan.. :ROFLMAO: Niin paljon pärskin, joka paikkaa särkee ja olo on hirveä (kuumettakin), että en voi kuvitella simppojen selviytyvän hengissä hetkeäkään. Tottakai tässä toivoa on, kun ovikseen vielä oletettavasti useampi päivä ja ehdin ehkä parantuakin. Ajattelen vaan jotenkin, että menee elimistöllä kaikki energia nyt toipumiseen..
 
Mitäs tänne kuuluu? Kp 14 ja aamulla (ei kuitenkaan aamupissasta) vahva ovisplussa, jee! :)(y) Eli ei tule yhtä pitkä kierto kuin pari aiempaa, vaan 28-29 vrk. Katotaan nyt, koska ei testi enää mitään näytä. Yleensä saan plussan hyvin lähellä itse ovista.
 
Olen kerran aiemmin saanut keskenmenon ja silloin viikkoja piti olla jo 12+ jotain, oli sydän sammunut viikolla 9. Huomattavasti kivuttomampi niin henkisesti kuin fyysisesti tämä 4+3 km :) Ihan hyvillä mielin olen, kohti uusia plussia. Toisaalta toivon ettei tästä kierrosta nappaa kun laskettu olisi tasan 24.12 mutta jos tärppää niin sitten vietetään synttäreitä ja jouluja limittäin :D Ja siitä oon kiitollinen että tuli heti nega testiin ettei jäänyt mitenkään kesken se keskenmeno. Toivotaan että ovisplussa toisi teille Hannah4 tärpin! (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Hannah4
Täällä myös kpl 14 tänään. Vähän touhuja takana. Tänään enemmän limaa kuin aiemmin. Laskuri näyttäisi oviksen tiistaille joten tänään ja tiistaina on varmaan vielä laitettava parastaan
Pikkuveli kertoi vauvauutisia viime viikolla. Otti vähän koville mutta tietenkin oon onnellinen heidän puolesta. En oo juuri kertonut tästä vauvaprojektista kenellekään...
Tällä viikolla voi olla vaikeita hetkiä. Edellisen raskauden siis sen keskeytyneen la ois 29.3.
 
@Snowmamma82 varmasti tällä viikolla tavallista enemmän on mielessä tuo päivämäärä ja mitä se olisi voinut tarkoittaa! Jaksamista tähän viikkoon! Veljen vauvauutiset myös aika ristiriitainen juttu. Mä toivoisin lähipiirimme (sisaruksille) kovasti lapsia... :D Mutta toisaalta kyllä ne ystäväpiirin vauvauutiset aika kovasti myös kouristaa omaa mieltä. Onnellinen olen muiden puolesta, mut se satuttaa, miten suunnitellen moni tuntuu saavan lapsia. Joo myönnän, mekin saatiin kolme lasta aika suunnitellusti. Ajatusmaailma on muuttunut, kun nyt ei hetkessä tapahdukaan.

@Nems kiva kuulla, että olet positiivisin mielin! En tiennyt, että sulla takana tuollainen aiempi km, varmasti oli raskas kokemus. Nyt kevättä rinnassa ja katotaan tuleeko jouluvauvoja. Seuraava kierto taitaakin kaikille (aktiivisille) täällä mennä jo vuoden 2018 puolelle!

Tänään ovis eli dpo0, tikussa eilen vahva viiva ja nyt on kovat alavatsakivut. Yskä ja nuha kun on niin repii munasarjoista (?) ihan kunnolla. Limoja ei juurikaan, mikä kyllä hämmentää, enkä ilman testiä osaisi olla varma että nyt on h-hetki.
 
Snowmamma82 Tiedän niin sun fiilikset, oma la olis ollu 2.4.

Lauantaina sain vahvan plussan ovistikkuun kp 13 ja ihan ollaan yritetty aktiivisia hommissa olla.
Täällä pikkuhiljaa tauti hellittää, tarttuhan se lopulta minuunkin, liian aikasin hihkuin;)

Pidellään peukkuja että tärppejä tulis(y)
 
Täälläkin odotellaan kp 21/27, tähän asti täti tullu tarkalleen eli odotettavissa ens lauantaina. Ei mitään suuria odotuksia, ja toivottavasti ei tuliskaan ettei tuu hirveetä pettymystä :rolleyes:
Mutta eipä onneks kerkee koko aikaa ajattemaan koko hommaa kun yks murkku ja alkavaa tahtokautta oleva ja yks siitä väliltä pitää ajatukset muualla:LOL:
Että neljäs jäis meillä tosiaankin viimeiseksi.
 
Täällä ollaan @Kath kanssa samoilla päivillä. Odotettavissa täti viikonloppuna, en nyt mitenkään suuria toiveita herättele niin ei tuu pettymystä... Mun terkkarikaverille vähän avauduin raskautumisen "vaikeudesta", hän lupasi katsoa josko saisin lääkäri/gyneaikaa keväälle. Mulla löydettiin aikoinaan joku löydös kierukasta, en muista oliko se joku ihmeen tulehdus tms sieni? Ja haluaisin kyllä selvittää että onko se jättänyt jotain jälkeensä.
 
Mitä tänne kuuluu?

Snowmamma82, varmasti tuo jää vaivaamaan niin hyvähän se on saada selvyys onko jäänyt mitään.

Täällä kp 25/27, tunteet menny laidasta laitaan joten kyllähän se täti sieltä varmasti lauantaina tulee. En jaksa uskoo tärppiin.

Huomenna ostamaan greippimehua, seuraava kierto saa mennä ilman tikutteluja jos siis kierto alkaa ajallaan.
 
Kp 25, tää on hassua kun samoissa kuljetaan. :) Snowmamma uskon että on jäänyt vaivaamaan mieleen tuo joku löydös, jos ei selvyyttä mitä se ihan oli ja mitä merkitsi. Ilman mitään kummempaa syytä meinasin myös mennä gynelle nyt toukokuussa, jos seuraavakaan kierto ei tärppiä tuo. Su testaan, vaikka en usko plussaan kun olo on ihan kuten aina tässä kohtaa kiertoa.

Neljäs on meillä aivan varmasti se viimeinen lapsi. Mut olen lukenut paria blogia ja näin sitten painajaista, että tulisin raskaaksi ja saataisiin kaksoset! Älkää ymmärtäkö väärin, siis ihana lahjahan se sitten olisi (eikä meillä ole sellaiseen mitään todennäköisyyksiä), mutta kyllä se näin heittona vaan kauhistuttaa, kun tasan tietää mitä vauva-aika on ja lapsiluku on yhtä vaille täysi. :ROFLMAO:
 
Mä oon jotenkin ajatellut että jos vaan meille suodaan tämä vauva niin oisin ehkä valmis ottamaan vastaan toisenkin yhteisen lapsen... mutta nyt vaan ajatukset siinä että saisi alulle ja pysymään matkassa edes tämän yhden. Kaksosia en oo ees uskaltanut miettiä!
 
Tulipa se täti ihan ajallaan niinku aina, ei paljo kerenny piinailla:poop:o_O
Nyt alko ottaa päästä tää homma, miksi tämä on niin vaikeeta:eek::mad:
No eipä tässä auta muuta ku yrittää positiivisella miellellä eteenpäin ja yrittää.
 
Voi höh Kath, onpa kurjaa! Nyt sitten vaihtuu vuosi (siis se mahdollinen laskettu aika..). Mut symppaan sua kyllä, tosi kurjaa se on joka kuukausi kun kierto päättyy. Mut nyt uuteen, toivotaan sulle tammivauvaa! (y):love:
 

Yhteistyössä