Neljän lapsen yh nyt ekaa kertaa yksin viiteen vuoteen, mahtavaa!

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";22395400]Et sitten parempaa keksinyt kuin tänne palstalle tulla asiaa kertomaan... No onneksi olkoon joka tapauksessa, toivottavasti hankit elämän...[/QUOTE]

Jaettu ilo on moninkertainen ilo, tiedäthän :)
 
tiedän tunteen
Tiedän tunteen. Tosin en ole yh, mutta yksinäistä/kahdenkeskistä vapaa-aikaa meillä ei ole, mitä nyt tuntipari lasten mentyä nukkumaan (niinkuin kai lähes kaikilla), aina ei sitäkään. Mutta ns. oikeaa lapsivapaata ei ole, eikä sitä enää osaa edes kaivata. Mutta olihan se hienoa, kun ekaa kertaa neljään vuoteen kävimme elokuussa miehen kanssa risteilyllä. Oli outoa mennä yökerhoon, nauttia vähän drinkkejä, olla vaan. ja mikä vielä oudompaa, kuin saada syödä ihan rauhassa valmiiksi tehtyä ruokaa, ja joku vielä siivosi pöydänkin! :D Nautin kyllä täysillä silloin, nautihan sinäkin tänään! :)
 
hienoo
hieno juttu että saat aikaa itsellesi! Miten olet jaksanut 5 vuotta?wau.

Ja ihmettelen myös miten sinulla on noin monta lasta,jos olet yh????

Minä en jaksaisi edes kahden lapsen kanssa yh:na....
 
se yh
jaa, en oikein tajunnut miten niin ei ole elämää? Mielestäni minulla on liikaakin elämää, joten kun on vapaata niin nautin vain yksinolosta, sehän tässä suurinta ylellisyyttä on. Kiitos kannustuksesta muille!
 
Mieluummin tällaisia iloisia asioita lukee kun toisenlaisia topicceja joissa keskustellaan siitä kun kaikki on aina huonosti.. Ihanaa että on mukaviakin asioita elämässä eikä aina vaan nalkuteta kun kaikki menee päin peetä, mies on sika ja anoppikin on perseestä ja lapsetkin vaan turhaan kiukuttelee ja se naapurikin on joku ihme hiippari.. :)
 
terabitchi
palstallehan on juuri luontevaa tulla vähän höpöttelemään silloin kun on yksin.
minä ainakin joudun helposti tänne silloin :)
yksinolo on sellaista luksusta, että pitäisi olla ihan laissa määrätty oikeus :) ei muuta kuin hyvää jatkoa aapeelle ja kaikille tämän ketjun kommentoijille !!
 

Yhteistyössä