vierailija
Joo ok mut mitä mieltä olit itte eutanasiasta? Se on kyl laaja aihe.En asu maalla.
Nyt tuli hei taas paljon kysymyksiä, en ehdi nyt vastailla, palaillaan
Joo ok mut mitä mieltä olit itte eutanasiasta? Se on kyl laaja aihe.En asu maalla.
Nyt tuli hei taas paljon kysymyksiä, en ehdi nyt vastailla, palaillaan
Nyt vaan on niin et kun syitä vaivoihin ei kukaan halua selvittää, tuo koko asia muuttuuEutanakukaan selvitäaillistamis keskustelu tulee jatkumaan, niin kauan kunnes se laillistetaan. Olisi poliitikoilta fiksu veto jo sorvata asia laiksi. Ymmärtääkseni enemmistö kantansa ilmoittaneista kansanedustajista kannattaa eutanasian laillistamista.
Kärsimystä on helpompi myydä, kun eutanasia ei ole laillista. Tämän takia kirkko vastustaa eutanasian laillistamista. Kuoleman pelkoa ja tuskallinen loppu on uskontojen polttoainetta, jolla on helppo rahastaa. Kirkko ei ajattele ihmisten etua, vaan omaa etua.
Kannatan sitä ja allekirjoitin aloitteen.Joo ok mut mitä mieltä olit itte eutanasiasta? Se on kyl laaja aihe.
Parantumattomasti sairaat ja henkilöt, jotka ovat oikeuskelpoisia ja haluavat lopettaa elämänsä eutanasiaan. Aivokuolleen omaiset usein irrottavat potilaan elämää ylläpitävistä laitteista eli eräänlainen eutanasia sekin. Vaikeasti kehitysvammaiset sikiöt adoptoidaan.Millasiin tilanteisiin aattelitte et eutanasia olis hyvä? Kipupotilaat jotka tekee kuolemaa muutenkin? Entäs muissa syissä?.
Ei oo hyvä et voi lopettaa elämän jos ei ole mitään vakavaa. omalla päätöksellä esim masennus. Mä olin kaksvuotta nuorena masentuneena ja en oikein jaksanut tehdä mitään. Tuttu nainen kävi aina välil tiskaamassa ja siivoomassa. Sit yks kaveri alkoi viemään ulos ja mun aivot alkoi saamaan muuta ajateltavaa ja aloin piristymään ilman lääkkeitä. Oma mieli pitäisi voittaa vaik se väittää ettei jaksais tekee väkisin ja lähtee ulos mielestä huolimatta. Et sillon oli synkkää ja nyt paljon parempi. Masentuneena voi tehdä vääriä päätelmiä ja niistä käsin toimii virheellisesti. Ku joskus me vaan tarvitaan ystävän kättä vain. Ja tarkoitus elämälle ni voi nousta alhon suosta.Parantumattomasti sairaat ja henkilöt, jotka ovat oikeuskelpoisia ja haluavat lopettaa elämänsä eutanasiaan. Aivokuolleen omaiset usein irrottavat potilaan elämää ylläpitävistä laitteista eli eräänlainen eutanasia sekin. Vaikeasti kehitysvammaiset sikiöt adoptoidaan.
Eutanasian laillistamis keskustelu tulee jatkumaan, niin kauan kunnes se laillistetaan. Olisi poliitikoilta fiksu veto jo sorvata asia laiksi. Ymmärtääkseni enemmistö kantansa ilmoittaneista kansanedustajista kannattaa eutanasian laillistamista.
Ne voi tietysti säästää sen ja tekoäly yhdistää sen kun sun aika onKannatan sitä ja allekirjoitin aloitteen.
Verenkierron pysähtyminen riittää nykyään, ei tarvi todeta aivokuolleeksiParantumattomasti sairaat ja henkilöt, jotka ovat oikeuskelpoisia ja haluavat lopettaa elämänsä eutanasiaan. Aivokuolleen omaiset usein irrottavat potilaan elämää ylläpitävistä laitteista eli eräänlainen eutanasia sekin. Vaikeasti kehitysvammaiset sikiöt adoptoidaan.
Siitä vaan.Eutanasiaa ei tarvita. Jokainen voi niin halutessaan tehdä itsarin.
Lukaisepas tämä:Ja se ei sinua ahdista tai masenna?
Nainen on ollut uhka miesten porukoissa?Kirkko on aina vastustanut kaikkea kehitystä, jopa naisten äänioikeutta kirkko aikanaan vastusti.
Ei minua kuolema pelota. Ainoo mikä siinä pelottaa on et taivaan isä ei ole minulle anteeksi antanut. Minä niin kovin haluan mennä isäni tykö ja jos isä olisi ylpeä pojastaan siis sillain et tein loppujen lopuksi oikein ja syntini on anteeksi annetut etten joutuisi häpeään. Saisin viettää iäisyyden hänen kanssaan rakkaudessa ja kauneudessa. Mutta jos tämä on vika kerta niin toivoisin että saan hyvän vaimon ja nään tyttäreni kasvavan ja et tyttöni hautaa minut eikä toiste päin. Minä niin kovin rakastan tyttöäni ja hänestä kannan huolta haluisin nähdä hänen kasvavan ja kaikki vaiheet hänestä on kasvamassa hieno tyttö ilman minun pelkoja. Kaikki kunnia jumalalle elä vie tyttöäni ennen minua rakastan sitä palleroo niin kovin.Lukaisepas tämä:
"Tanssija-koreografi ja lennonopettaja Sami Saikkonen oli kolme vuotta sitten vakavassa lento-onnettomuudessa. Pahasti loukkaantunut Saikkonen kiidätettiin tehohoitoon ja seuraavat kahdeksan päivää hän vietti kuoleman rajamailla.
– Olin hirveän kauniissa paikassa. Siellä oli vihreää metsää ja sinistä vettä. Siinä paikassa ei ollut mitään pelättävää eikä mitään ahdistavaa, Saikkonen muistelee."
Sami Saikkonen kävi kuoleman rajalla: ”Siinä paikassa ei ollut mitään pelättävää”
Sami Saikkosen kasvot jouduttiin rakentamaan uudelleen leikkauspöydällä. Samalla meni uusiksi paljon muutakin.yle.fi
Virallisterveellinen "hoito" voi olla just sinulle väärä.Tottakai toivon eutanasian olevan laillista, jos joudun vakavan sairauden takia tilanteeseen, jossa kuolema on varma eikä kärsimykseen ole olemassa helpotusta. Se on inhimillinen ratkaisu.
Kannattaa tehdä hoitotahto omakannassa ja kertoa siitä myös lähiomaiselle. Hoidosta ja elvytyksestä voi aina kieltäytyä.No entäs ne joille kerrotaan et sulle on tulossa alzheimer ni onko ihmisellä silloin kun on viel terve ni jos haluaa eutanasian ni olisko se ookoo vaipua alzheimeriin vai sitten eutanasiaan. Itse en näe sille estettä. et millasta se elämä olisi alzheimerissä. Vai lähteä ennen kun se on pahimmillaan?
Ergotamiinimyrkytystä ei tunnisteta missään?Tottakai toivon eutanasian olevan laillista, jos joudun vakavan sairauden takia tilanteeseen, jossa kuolema on varma eikä kärsimykseen ole olemassa helpotusta. Se on inhimillinen ratkaisu.
Trehaloosi-intoleranssi on kyllä iänikuinen vaiva kun siitä tulee karmea kouristukset, jos on yhtään sientä/itiöitä sapuskassaMillasiin tilanteisiin aattelitte et eutanasia olis hyvä? Kipupotilaat jotka tekee kuolemaa muutenkin? Entäs muissa syissä?.
Virallisterveellisestä. Muutahan siellä ei tunneta?Kannattaa tehdä hoitotahto omakannassa ja kertoa siitä myös lähiomaiselle. Hoidosta ja elvytyksestä voi aina kieltäytyä.
Juttusi ovat lähinnä naurettavia. Mikä ihmeen terveydenalan erikoisguru kuvittelet olevasi kun sinulla on kanttia arvostella länsimaista lääketiedettä.Virallisterveellisestä. Muutahan siellä ei tunneta?