Neljä tuntia unta viimeyönä *jaksaako vai eikö jaksaa*

Ja mä ihan pihalla! |O

Pitäs viel lähtee yhellä tutulla käymään. Tuli fb:ssä puhetta neulelangoista ja hänellä on niitä hirveesti ku on jostain niitä periny. Mut hän ei neulo ollenkaan joten langat pyörii hänellä nurkissa. Hän sitten sanoi että vois niitä lahjoittaa ja lupasin hänelle niistä sitten maksaakin. Joten pitäis lähtee niitä katteleen että millasia ne on.

En kyl tiiä että jaksanko.. mutta toisaalta, kauheesti polttelee ne langat.. :LOL: Mut sit taas tiiän että jos en lähe ni kohta vetelen sohvalla hirsiä ja se ei oo YHTÄÄN hyvä homma.. Blaah..
 
Voisin melkeen lyödä vetoo siitä että koko päivän meen ihan sumussa ja sinnittelen ja kärvistelen että pysyn hereillä.. Ja kunhan ilta tulee niin *DING* ja meikäläinen on ihan pirtee!!

Hieman on nukkumisten kans ongelmia tällä hetkellä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miili:
Neljä tuntia on ihan hyvä määrä unta, varsinkin jos sen saa nukkua yhtämittaa =) .
Nimimerkillä kahden huonosti nukkuvan lapsen äiti.
Jos kärsii kroonisesta unettomuudesta ja univaje on jotain ihan törkeetä (sen lisäks ettei tuo mun 5 v osaa vieläkään nukkua) niin se ei todellakaan riitä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Okei, selvä.

Mä oon ikuisen onnellinen siitä että sain nukuttua jopa neljä tuntia viime yönä! Mahtavaa! *hehkuttaa ja tanssii* :flower: :heart: :attn: :heart: :flower:
:D
tämä on oikein ihana, kannustava ja empaattinen palsta...
On joo.. Ja mulla on ihan täydellinen mielentila just tuollaselle.. :LOL: :LOL:
 
Rio
No olen tylsä ihminen, ku kerron seuraavaa, mutta telkkarista (YLE) tuli vasta ohjelma, jossa kerrottiin millaisia seurauksia voi univajeesta tulla. Veriarvot, diabetes ja aivot kärsivät. Oli hyvä ohjelma, löytyyy varmaan tuolta yleareenasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rio:
No olen tylsä ihminen, ku kerron seuraavaa, mutta telkkarista (YLE) tuli vasta ohjelma, jossa kerrottiin millaisia seurauksia voi univajeesta tulla. Veriarvot, diabetes ja aivot kärsivät. Oli hyvä ohjelma, löytyyy varmaan tuolta yleareenasta.
Hyvä ku kerroit. Multa meni muuten se ohjelma kokonaan ohi ja mun piti se kattoo. Täytyy kattoo jos se sieltä Areenasta löytyis.

Ja tosissaan, ne pitkäaikaisen unettomuuden seuraukset voi olla aika karmaisevia.. :| Ei sitä kauheesti kannata vähätellä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Ja tosissaan, ne pitkäaikaisen unettomuuden seuraukset voi olla aika karmaisevia.. :| Ei sitä kauheesti kannata vähätellä..
niinhän ne on karmaisevia.

mutta tietysti on niin että mitään oireita tai sairauksia ei tule sen takia että joutuu valvomaan koska joku toinen joutuu valvomaan vielä enemmän :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
niinhän ne on karmaisevia.

mutta tietysti on niin että mitään oireita tai sairauksia ei tule sen takia että joutuu valvomaan koska joku toinen joutuu valvomaan vielä enemmän :xmas:
Juu näin on, ehdottomasti! Kärsimys jalostaa *legendaarisia palstaviisauksia* :xmas:
 
Tanja
No sit mut on jalostettu todella hyvin ja huolella :D...Näen päiväunia kunnon yöunista mutta nyt mennään näillä rikkonaisilla, onnettomilla pätkillä. Ja en yhtään ihmettele, että univajeesta sairastuu vaikka minkälaisiin tauteihin, rajallista se ton vähäisenkin aivotoiminnan kesto on, että siinä mielessä pitäs kyllä edes jotenki pystyä järkkäämään uniaikaa...Mutta kait tämä jossain vaiheessa tasoittuu, tämäkin. Toivossa on hyvä elää, sanoi entinen kirppu...;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bree:
ihan normaali unimäärä oli minulla monen monta vuotta, niinkuin varmasti monen pikkulapsiperheen äipän..
Kyllä sitä yhden päivän aina menee vähemmälläkin unella.
Juuri näin. Ja jos tuleekin välillä sellainen yö että saisi nukkua esim. viisi tuntia yhteen pötköön niin herään kauhuissani ja täysin varmana siitä että jotain on tapahtunut.
 

Yhteistyössä