Neljä päivää yksin kotona...Mitäs keksis?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en tykkää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En tykkää kattoo yksin elokuvia, haluan kommentoida niitä samalla. Kaikki kaverit on perheellisiä täällä missä asun, heistä ei oikein seuraa irtoa. Ja siivoa en. Turhauttavaa. Mä vaan en tykkää tästä yksinolosta.

Pitäisin bileet tai kutsuisin jonkun miehen "vähän kylään" ja viettäsisin villin viikonlopun. menisin baariin, kävisin terassilla, menisin leffaan tai lähtisin risteileen. Ei multa tekeminen loppuisi :-D

Mä soittelisin kuitenkin myös ne perheelliset kaverit läpi, jos jotain kiinnostais illanvietto, ulkona syöminen, leffat jne.
Vuokraisin hyviä leffoja ja herkkuja ja viinejä vain itselleni :) tai kaveri mukaan.
Siivoaisin kaapit, kerrankin.

Lähes kaikkiin noihin liittyy se ainainen ongelma...lähes kaikki kiva maksaa. Ja siihen ei oo nyt varaa. Perheelliset soitettu läpi, heillä omat suunnitelmat. Ja mies on just nyt ulkomailla töissä, et tarvi sitäkään lähteä ettimään :-D

Voi että ois luksusta! Mä urheilisin, lukisin, kattoisin leffoja, söisin hyvin, makoilisin, ottaisin päikkärit joka päivä. Ei kaikki kiva maksa, tai ainakaan ei maksa maltaita :)

Yhteistyössä